עמוד הבית » הקולקצייה הססגונית של H&M X IRIS APFEL

הקולקצייה הססגונית של H&M X IRIS APFEL

HM X IRIS APFELHM X IRIS APFEL זקט 699 שח מכנסיים 549 שח זקט 699 שח מכנסיים 549 שח צילום: באדיבות HM X
לרגל יום הולדתה ה-100 של אייקונית האופנה המיוחדת אשר סגנונה הראוותני והמפורסם שימש כהשראה לדורות נפעמים של מעריצים מביני אופנה. הבא לידי ביטוי בצבעים, הדפסים, טקסטורות וחומרים הנפגשים לכדי חגיגה צבעונית אחת גדולה.

פריטי הלבוש בקולקציה הנוכחית נראים חצופים ומלאי שמחה, חלקם אף חסרי כבוד  – כיאה לאייריס אפל, שהגדירה את המראה הייחודי שלה כמחאה  נגד סטריאוטיפים אופנתיים. אייריס אינה מאמינה אחרי טרנדים. היא מאמינה שסגנון אישי צריך לבוא מ-"בפנים" במי שאתה . הקולקציה זוהי  הזמנה לחשוף את האני האמיתי שלך דרך מי שאת/ה, ולהינות מהאופנה. תתלבש/י בשביל עצמך ולא לאחרים  ולעולם לא תוכל/י לטעות.

HM X IRIS APFEL חולצה 299 חצאית 699 שח
צילום: באדיבות HM

העיצובים מבטאים את ההשקפה החיובית הזו, הם שובבים, נועזים ומקוריים. פריטי המפתח בקולקציה כוללים חליפה טורקיז עליה רקומה אפונת גינה עדינה, בעוד האפונה מוצגת כפנינים ססגוניות, ז'קט ג'קארד בגווני סגול וירוק בוהקים עם דוגמת נוצות בגזרת אוברסייז עם צללית שיקית ונצחית ובלייזר ירוק פרוותי עם בטנה בהדפס פרחוני. ז'קט סגול בעל נפח ונוכחות , כמו גם: סטים רגועים, קפטנים דרמטיים ועוד. פלטת הצבעים של הקולקציה כוללת קשת צבעים שופעת ומלאת חיים בהם: צהוב כנרית, ירוק אמרלד, סגול, טורקיז, כתום שקיעה שהופכים את הקולקציה לחגיגה לעיניים.

HM X IRIS APFEL שמלה 449 שח נעליים 699 שח/
צילום: באדיבות HM

התכשיטים והאביזרים משדרגים את הקולקציה ומוסיפים לה "גלאם" פרוע. חסידי אייריס יכולים לשלב שרשראות גדולות, צמידים עבים מעוטרים בצפרדעים חצי שחורים-צהובים, צמיד צ'ארם מקסים וטבעות גדולות המציגות את פניה האייקוניות של אייריס. כמה מהתליונים יכולים אף להתנתק מהמחרוזות שלהם כדי לאפשר לענוד אותם כסיכות, מה שמאפשר להתאים את החלקים כאוות נפשך.

לדברי אייריס אפל: "אני חושבת ש- H&M מדהימה והיא חלוצה  בתחומה – שזה בדיוק מה שאני אוהבת! בעיני, אין כמו לשלב אופנה ברמה גבוהה במחירים נוחים, מה ש-H&M לחלוטין מובילה!".

HM X IRIS APFEL זקט 1199 שח טופ 129 מכנסון 129 שח
צילום: באדיבות HM

"H&M רצתה לעבוד עם אייריס בגלל הטעם האקלקטי המפורסם שלה והשפעתה בקהילת האופנה. היא מבטאת סגנון אישי – כזה שהוא ראוותני ואקלקטי וגם חסר גיל לחלוטין. היא מראה שאופנה היא למעשה אמצעי לביטוי עצמי וכיצד דרכה ניתן להיות מי שאתה רוצה וגם ליהנות תוך כדי. היא השראה אמיתית!" אמרה אן סופי ג'והנסן, היועצת הקריאטיבית של H&M.

HM X IRIS APFEL חולצה 499 מכנסיים 499 שח
צילום: באדיבות HM

פריטי הקולקציה אינם מיועדים רק לאירועים מיוחדים, הם פונים לכולם והם יכולים להיות משולבים בפעילויות היומיומיות של כולנו. בהחלט ניתן ללבוש את כולם יחד כאקסטרווגנזה אקסצנטרית à la Iris, אבל לחלוטין ניתן גם לשלבם לצד פריטי מלתחה ניטרליים כמו ג'ינס אהוב או חולצה לבנה כדי ליצור תלבושות ורסטיליות עם הבזק פנטזיה.

קולקצייתH&M X IRIS APFEL חוגגת יום הולדת 100 למשפיענית ואנינת הטעם האהובה. הקולקציה תושק בחנויות נבחרות בעולם כמו גם בחנות הדגל בקניון TLV ב-31 במרץ 2022.

טווח מחירים: 129- 1199 ₪

נסיינית המערכת: הגעתי הבוקר לפרזנטציה של הקולקצייה החדשה עליתי במדרגות וליבי נכבש במהרה, האביב בפתח הצבעוניות, הפריחה השילוב של הצבעים טורקיז וסגול העניקו עומק רגשי שמחה וניצוצות בעיניים שמשהו חדש קורה כאן! ההשראה של התכשיטים של האייריס בשילוב עיצוב הבגדים אקלקטיים ואורבניים והכול ביחד משולב יצירות אומנות. התרשמתי מהעיצובים החדשניים מהבדים מחומרים מתחשבים מהסביבה, כותנה מוחזרת ופוליאסטר פשוט שמחה לעיניים והמון גלאם אהבתי ! מזל טוב אייריס

צילום: נעמה משיח כהן