עמוד הבית » הקמפיין הראשון של מירה כאחלי

הקמפיין הראשון של מירה כאחלי

מירה כאחלי פרזנטורית הערבייה לרשת סקופ. צילום FRANKIE STUDIO Custom
מירה כאחלי, הפרזנטורית הערבייה שנבחרה לאחרונה לרשת נעלי SCOOP, הצטלמה שבוע שעבר לקמפיין הראשון שלה עבור המותג, שיעלה השבוע הקרוב, בתקציב של 120 אלף ש"ח.

הקמפיין חושף את המגוון הרחב שמציע המותג לנשים ולצעירות, תוך התמקדות בפריטים שנבחרו ע"י כאחלי עצמה להציג בקמפיין, החל ממגפונים, מגפים, נעלי ערב, סניקרס, נעלי בית ועוד.

רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP הגיע לסט הצילומים ועדכן: "הקמפיין הראשון בכיכובה של כאחלי מיועד למגזר הערבי יעלה בדיגיטל, שלטי חוצות וב 25 סניפים שנפתחו לאחרונה במגזר הערבי".

מירה כאחלי מסרה: "זהו כבוד גדול עבורי להצטלם לקמפיין של מותג המוביל בתחומו בישראל ולהיות  הפנים שלה  בחברה הערבית. יש לי חיבה גדולה מאוד לנעליים (מחזיקה ארון עם כ 100 זוגות!!) ".

רוני אינסאז מבעלי SCOOP , על הבחירה במירה כאחלי: "הפרזנטורית של המותג היא הדוגמנית דניאל גרינברג ושהחלטנו לבחור גם דוגמנית למגזר הערבי מייד כשראיתי את מירה בפעם הראשונה הבנתי כי מדובר בבחורה אסרטיבית עם זיקה לעולם האופנה. בין היתר זה מה שגרם לנו לבחור בה" .

מימין רוני אינסאז ומירה כאחלי
צילום בר שניר

הוסיף ואמר רוני "אנו רואים  במגזר הערבי כמנוע צמיחה של הרשת. פתחנו לאחרונה 20 סניפים ייעודיים למגזר הערבי ומגמה זו תמשיך גם בשנת 2020".

מירה כאחלי , 24,ערביה נוצרייה, תושבת העיר מעלות תרשיחא בת יחידה לשני הוריה, ובוגרת מכללת כינרת לתקשורת. ביום יום היא מנהלת בוטיק בגדים בעיר אשר נקרא "בוטיק מירה".

רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת מונה כ 85 סניפים ברחבי הארץ. הפרזנטורית של המותג היא הדוגמנית דניאל גרינברג, בת זוגתו של הזמר אייל גולן וכוכבת הגולסטאריות.