עמוד הבית » הקנטה מתחדש ומשיק: "ארוחה בלי חשבון"

הקנטה מתחדש ומשיק: "ארוחה בלי חשבון"

קנטה, ארוחה בלי חשבון, צילום עידו ניתאי
השף כפיר ינין מזמין אתכם לתפריט מתחדש בקנטה ולקונספט חדש של ארוחה בלי חשבון שימחיש לכם את החוויה הקולינרית של הרופ- טופ הלוהט בתל אביב!

הרופ-טופ "קנטה", מבית קבוצת  Nox(אמש; ורנדה ועוד) הממוקם בגג גן העיר בתל אביב, מתחדש בקונספט שנלווה לתפריט המתחדש של הקנטה. תפריט "ארוחה בלי חשבון" שיאפשר ללקוחותיו לחוות וליהנות ממגוון עולמות הקולינריה שהרופ- טופ מציע.

תפריט ארוחה בלי חשבון מעניק למבלים את חווית "פתיחת שולחן". הקונספט מאפשר לחברי שולחן ליהנות מכמה שיותר מנות. הארוחה מורכבת על פי טעמם וצרכיהם של יושבי השולחן מהתפריט המגוון של הקנטה שיצר שף כפיר ינין.

ניתן להזמין את תפריט ארוחה בלי חשבון על ידי שתי אופציות :

  • ארוחה בלי חשבון, מנות בלבד/ 140 ₪.
  • ארוחה בלי חשבון, מנות +יין/בירה ללא הגבלה/ 190 ₪.

התפריט בנוי על בסיס התפריט המתחדש של הקנטה, דוגמאות להרכבים עבור ארוחה בלי חשבון:

דוגמא לארוחה של 4 אנשים- לחם הבית,4 קטנות, סלט קנטה, סלט שרי, סשימי דג לבן, פיצה, יקיטורי סלמון ופיקניה.

דוגמא לארוחה של 6 אנשים -2 לחם הבית,5 קטנות, סלט שרי, סלו קנטה, פיצה, טרטר סלמון, עראייס 6 יח', שווארמה דג ופיקניה.

דוגמא לארוחה של 8 אנשים-3 לחם, 8 קטנות, 2 סלט קנטה, סלט שרי, 3 פיצות, טרטר סלמון, סשימי דג לבן, 2 פיקניה, יקיטורי, שווארמה דג ו2 עראייס של 6 יח׳.

בתפריט (21-82 ₪ ):
לחם הבית, בייגל, עגבנייה מגורדת, שום קונפי, שמן זית ובלסמי.


קטנות
: צ'יזיקי; פלפלים קלויים וגבינת המאירי; סלט ביצים; עלי גפן; לאבנה ארטישוק.
קרש גבינות, ברי, מנצ'גו, גאודה, בושה עיזים, ריבת שרי, בלסמי מצומצם וטוסטונים.
פרחי כרובית, רומסקו, סלסה רדה פיקנטית, טחינה ירוקה, פרורי חלה קריספית וביצה 6 דקות; סלט קנטה, ירקות שוק, גבינת המאירי, פיתה מטוגנת ווינגרט זעתר; ברוקולי ומוצרלה, פרחי ברוקולי צלויים, קרם שרי, קרעי מוצרלה, בצל גריל, שמן זית ופרמזן; סלט שרי, עגבניות שרי צלויות, גבינת בושה מקורמלת, בזיליקום, בצלצלי שאלוט ובלסמי מצומצם;
פיצה נפוליטנה, קרם עגבניות שרי, מוצרלה די בופאלו- תוספות: בצל סגול ושום קונפי; גבינת עיזים; ארטישוק ופרמזן; בייקון טלה.
צ'יזבורגר, המבורגר 160 ג', גבינת צ'דר, בצל מוחמץ, איולי שום ודבש- תוספות: סלט ביצים; ריבת שרי; בייקון טלה; גבינת בושה. צ'יפס, הצ'יפס שלנו לצד איולי מעושן; סשימי דג לבן, סלסלת תפוחים, יוגורט מצומצם, ויניגרט בלסמי שבור; טרטר סלמון אסייאתי, בצל סגול, מלפפון, פטרוזיליה, אבוקדו, אבקת נורי, וואסבי קראנץ', וויניגרט אסיאתי אדום; יקיטורי סלמון, גלייז של סויה בהירה, אטריות זכוכית וירקות שורש, בוטנים, כוסברה, אבקת נור; שווארמה עם מוסר, נתחי מוסר בתבלינים חמים על קרם שעועית לבנה, ביצה רכה, זוקיני בטמפורה, סלטון כוסברה ונענע; קרפצ'יו סינטה, סלטון של מלפפון ובצל סגול, עירית קצוצה, נגיעות חרדל, פרמזן מגורד ובלסמי מצומצם; עראייס, בשר בקר וטלה, טחינה הר ברכה, בצל כבוש, כוסברה ואיולי מעושן; פיקניה, פרוס דק, שיפוד ברוקולי וקרעי תפוח אדמה מטוגנים ורמולד צלפים.

השף שנבחר להוביל את הפן הקולינרי של אחד הרופ-טופים המדוברים בתל אביב ב-3 השנים האחרונות הינו שף כפיר ינין, שהחל את דרכו במסעדת 'כתית' תחת השף מאיר אדוני, לאחר מכן המשיך ל'מזללה' שם גדל והתחנך ולאחר מכן שימש כסו-שף בקוואטרו. ינין יגיש בחודשים הקרובים תפריט קיצי חדש הכולל מגוון מנות טעימות, נגישות ומשתלמות, רובן מיועדות לחלוקה.

אודות הקנטה

הקנטה נפתח בקיץ 2015 והתמקם על גגו של גן העיר בתל אביב, לוקיישן בעל היסטוריה מפוארת של מועדונים ובתי קפה ומיד הפך למקום בילוי מועדף על מבלים המחפשים דרינק מוקפד בשילוב של אווירת rooftop אורבנית .מדובר בבר אורבני ומעוצב על אחד הגגות המרכזיים ואייקונים בעיר – גג גן העיר. הגג יפיפה ומלא בצמחיה מטפסת ירוקה ושרשראות גרילנדות לשדרוג האווירה. ביום יום הקנטה מתפקד כבר מסעדה מדליק, המציע חווית בילוי שיקית המשלבת קולינריה ו- ווייב תל אביבי, עם בר מגוון של קוקטיילים מדליקים ומנות שף.

המקום נחשב פופולארי מאוד בקרב זוגות צעירים שמחפשים חתונה אורבנית ומיוחדת על גג בלב ליבה של תל אביב. מדי שנה מתקיימות שם עשרות חתונות בלתי נשכחות.

המקום תוכנן כך שניתן להתחיל בו את הבילוי בחלק אחד ולסיימו בחלק אחר: חלקו החיצוני של המקום המונה כ-180 מקומות ישיבה, פועל כמסעדה, בעוד שחלקו הפנימי והמקורה, משמש כבר הכולל  כ-70 מקומות נוספים והאווירה בו בליינית יותר. "קנטה" עוצבה על ידי עפרי צוק, מי שחתומה על עיצוב מקומות הבילוי האחרונים שהקימה קבוצת Nox (,לייט, אמש)

מאחורי המקום עומדת קבוצת  Noxבבעלות עומר עוז ושלומי דיין  ושותפים נוספים ,שמובילה את חיי הלילה של תל אביב למעלה מעשור, ומחזיקה 9 מקומות בילוי בישראל. הקבוצה מעסיקה מעל 450 עובדים ונחשבת לקבוצת חיי הלילה הגדולה בישראל.

 

צילום עידו ניתאי

קנטה (KANTA). קומת הגג של גן העיר, אבן גבירול 71, תל אביב. ראשון-שבת 20:00-אחרון הסועדים (פתוח עד השעות הקטנות של הלילה)

. טלפון: אין, ניתן להזמין מקומות דרך הפייסבוק.

לא כשר.

הוספת תגובה

הוספת תגובה