עמוד הבית » הראפר שכבש את הרשת, מצעדים וטיקטוק

הראפר שכבש את הרשת, מצעדים וטיקטוק

צילום יחצ
כמה פעמים ייחלתם שיגיעו לארץ אמנים בזמן אמת בשיא תהילתם? קבלו את הראפר הרותח BBNO$ שזכה לתהילה בזכות הלהיט 'להלהלה' עם המפיק Y2K שהגיע ליותר 450 מליון השמעות בספוטיפיי ולמעלה ממליארד השמעות בכלל הפלטפורמות והפך ללהיט עולמי ענק

BBNO$ (מבוטא- בייבי נו מאני- לתינוק אין כסף) הוא שם הבמה של אלכס גומוצ'יאן, ראפר, זמר ויוצר קנדי, שנולד וגדל בוונקובר, קולומביה הבריטית.

BBNO$ הוא עדות מוחשית לפוטנציאל הקידום העצמי עם מוסר העבודה הבלתי פוסק שלו, האופי היצירתי, החשיבה מחוץ לקופסא, כריזמה והעקשנות שלו מוכיחים שעדיין יש מקום לאומנים עצמאיים, שמעיזים בשוק המוזיקה הרווי בימנו.

מאז ילדותו, מעידים שהיה תמיד היה יזם אמנותי ובעל כישורים יוצאי דופן לחשיבה מחוץ לקופסא. בשנת 2014 , בשנת הלימודים הראשונה שלו, הכיר בקולג' חבר חדש, והקימו יחדיו קולקטיב מולטימדיה שזעזע את זירת המוזיקה והאופנה המקומית. לאחר שהקבוצה התפרקה,  הוא המשיך את התואר שלו בקינסיולוגיה באוניברסיטה היוקרתית של קולומביה הבריטית, תוך העשרת יכולותיו המוזיקליות בזמנו הפנוי.

צילום יחצ

לאחר שמצא את נתיב ההיפ-הופ הצליח לבנות את עצמו בסצנת ה- Soundcloud, לטפח קהילת מוזיקאים,  ולגבש מערכת יחסים אומנותית ארוכת שנים עם האומן יונג גראווי ואנשי יוטיוב פופולאריים.

בשנת 2017 יצא לסיבוב הופעות הראשון שלו בסין. מאז, בן ה- 24 חרט את מורשתו כאחד מאומני ההיפ-הופ הבולטים והחדשניים, ללא מעצורים.

זו תהיה הופעתו הראשונה בישראל.

צילום יחצ

 

בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף. קבוצת בלוסטון נחשבת לאחת מחברות ההפקה הגדולות בישראל ומספקת שירות מקיף של 360 מעלות הכוללים: מופעים בינלאומיים, הפקת אירועים עסקיים/פרטיים, קריאייטיב, מיתוג, שירותי תוכן, עיצוב, פרסום, גיוס חסויות, שירותי ניו מדיה, סטודנטים, ופעילויות קידום מכירות.

כרטיסים לפסטיבל ניתן לרכוש באתר הרשמי: http://bit.ly/3bTrlOo

מחירי כרטיסים- החל מ-180 ₪.

BBNO$  בהופעה ראשונה בישראל. יום חמישי, 6.7 החל מ-20:30. מועדון הבארבי, תל אביב, מחירי כרטיסים החל מ-180 ₪. אין הגבלת גילאים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה