עמוד הבית » הרמיטאז׳ חווית אלכוהול בסגנון אחר

הרמיטאז׳ חווית אלכוהול בסגנון אחר

צילום: עודד סמדר
רשת המשקאות הרמיטאז' נוסדה בשנת 2011 על ידי איש העסקים זיקי איראני מנהריה שהגשים חלום ישן לפתוח חנות אלכוהול ופתח את החנות הרמיטאז' בעין המפרץ. כשהחנות רק נוסדה, היא הייתה בגודל של 80 מטרים עם מגוון מצומצם של מותגי שתייה חריפה.

כשבנו של זיקי, חסן איראני הגיע לגיל 20, הוא החליט לקחת את החנות תחת חסותו כמפעל חיים של ממש, ומשם הכל היסטוריה – 11 שנים אחרי ורשת הרמיטאז' הינה אחת הרשתות המשפיעות והגדולות בישראל בתחומה.

הרשת המתמחה במכירה של מגוון אלכוהול ומוצרים נילווים, כאשר בהרמיטאז' הלקוח נהנה מחוויית קניה ייחודית שלא ניתן לראות בשום מקום אחר בארץ – החל מהמבחר העשיר והייחודי של האלכוהול, הכולל למעלה מ-1000 סוגי יינות ו-2000 סוגי בקבוקים שונים הכוללים מאות סוגי וויסקי, קוניאק ומשקאות איכות נוספים, מאות סוגי בירות, עשרות טקילות, רום וג'ין, שמפניות, תזקיקים ועוד. כאשר בכל קטגורית משקאות ניתן למצוא שורה ארוכה של מותגים מקומיים ובינלאומיים החל מהבסיסיים ביותר ועד ליוקרתיים ביותר שקיימים, וניתן למצוא בחנויות הרשת גם בקבוקי וויסקי העולים מאות אלפי שקלים.

צילום: עודד סמדר 

בנוסף למבחר האלכוהול העשיר, להרמיטאז' מחלקות סיגרים עצומות – כאשר הרשת היא הנציגה הבלעדית בישראל של רשת הסיגרים 'לה קאסה דל הבאנוס, רשת סיגרים בין-לאומית בבעלות ממשלת קובה, שלה 187 סניפים ברחבי העולם בלבד. בהרמיטאז' עומדים במדיניות של הרשת הבינלאומית, כאשר כל אחד מעובדי המחלקה עובר הדרכה ומבחן הסמכה על-ידי נציג הרשת בטרם יתקבל לעבודה.

צילום:עודד סמדר 

בהרמיטאז' מאמינים כי חווית האלכוהול אינה נגמרת ברכישת הבקבוק, ובסניפי הרשת מזמינים את הלקוחות להינות מסדנאות אלכוהול מגוונות אשר מתרחשות בתוך הגלריות הייחודיות של הרשת. במהלך הסדנאות מגלים המשתתפים על ההיסטוריה של המשקה אשר הם לוגמים ממנו ולהינות מחוויה אינטימית ומיוחדת. אך בהרמיטאז' לא מחכים לסדנאות בשביל לחגוג עם הלקוחות את האהבה לטיפה המרה, כאשר כל שבוע  בימי חמישי מתקיים אירוע מיוחד בסניפים – המשלב מוזיקה וטעימות של משקאות מאזורים שונים בעולם, כאשר האירוע מתקיים בקונספט שבועי משתנה, וכך לדוגמא לכבוד השבוע בו צוין יום הבסטיליה הצרפתי, נושא האירוע של יום חמישי בשבוע זה סבב סביב צרפת והתרבות הצרפתית – ובמהלכו הוצעו ללקוחות טעימות ממשקאות ייחודיים מצרפת, בליווי מוזיקה צרפתית אשר הכניסה את כל שוהי החנות אווירה האותנטית.

תגיות

הוספת תגובה

הוספת תגובה