עמוד הבית » שינויים קטנים שעושים שנויים גדולים

שינויים קטנים שעושים שנויים גדולים

צילום: נעמה משיח כהן
עולם עיצוב הבית והסטיילינג הפך בשנים האחרונות לאחד המגמות החשובות הן בהיבט עיצוב פנים של בנייני יוקרה, משרדים וכך גם בדירות ובתים פרטיים.

חברת הריהוט VOX מפולין קיימת מזה כ-30 שנה ובעלת סניפים בכל העולם. ייחודיות החברה הקונספט נוח זול ומהיר עיצוב הבית מהבית. לבד, בזמנכם החופשי ובנוחיות שלכם וזאת הודות לאפליקציה שהיא נגישה וקלה לתפעול.

עולם החיפויים עושה מהפכה

חיפויי קירות מהווה "עומק" בחלל הן בקירות והרצפה, בעזרת חיפויים שהמותג יצר ניתן במהירות, בקלות, ללא לכלוך  לעצב לרכוש את המוצר להרכיב על הקירות ולאחר שעות ספורות החלל החדש והמעוצב מונח כפי שעיצבתם. כאשר בוחרים חיפויים לקירות הבית, יש לזכור כי הם ילוו אותנו במשך שנים רבות, ולכן חשוב לבחור בחיפויים איכותיים, דקורטיביים ויפים, עמידים לאורך זמן, ובעלי עמידות לתהליכי שחיקה ובלאי.

צילום: נעמה משיח כהן

 חיפויי הקיר והרצפה 

בשוק החיפויים מובילה היום הסדרה Kerradeco של VOX המציגה לוחות העשויים מחומר פולימרי עמיד בפני לחות ומים, לא דליק ובעל תקן אש ישראלי 755, מעניק בידוד אקוסטי לחלל, ועם אחריות של 10 שנים. ומתאים גם לחדרי אמבטיה.

מה בקולקציה?

מגוון הדגמים רחב במיוחד כך שכל אחד באפשרותו לבחור את החיפוי הנכון עבורו. ניתן  להיכנס לאתר של VOX, https://www.vox.co.il/kerradeco  לקטגורית חיפויי קיר וחיפויי רצפה ולהתרשם מהמגוון הרחב, לשאוב רעיונות, ולשדרג את החללים.המבחר עצום: דגמים של צורות גאומטריות או קווים גאומטריים, צבעוניים או בצבעי אדמה רגועים, דגמים של צמחי ג'ונגל ועצים, משחקי גראפיטי המתאימים לחללי כניסה או לפינות אוכל, חיפויים צבעוניים כמו אלה של ציורי בתים צבעוניים לחדרי הילדים, והדגם המשובץ SCOTCH לחדרי הנוער.

צילום: נעמה משיח כהן

מעדיפים מראה קלאסי מודרני? לכו על חיפויים בצבע אחיד כמו ה-DESERT STONE, או חיפויים במנעד האפורים במראה של בטון חשוף, של אבן בצבע אדמה ואפילו כזו בשחור. או שתעדיפו דווקא את דגם ה"טרצו" האופנתי שמוסיף עניין לרוגע. חיפויי כפרי? יש גם חיפויים בדמוי עץ או חיפוי סרגלי עץ המיוחד.

חדש! חיפויי קיר מבדי טקסטיל וריפוד, מקולקציית SOFORM במגוון טקסטורות, חיתוכים וצבעים, המתאימים לכל החללים המעניקים אווירת בית חמה, שלווה ונעימה.

האם צריך ניסיון בהרכבה

כל אחד יכול להרכיב. זה כל כך פשוט וקל היות והלוחות מחוברים אחד לשני על ידי חריץ הלשון (זכר + נקבה).תוך זמן קצר יש לכם חלל חדש, בהתקנה עצמית, ותוכלו להנות מהמראה היוקרתי בבית. במידה ואינכם מעונינים להרכיב בעצמכם, צוות המקצועי של VOX יגיע ויתקין לכם את החיפויים, בלי לכלוך, בלי להרוס קירות ומהר. להיפך החיפוי מכסה ומסתיר פגמים בקיר כגון סדקים, חורים ולכלוך.

צילום: נעמה משיח כהן

קושי לבחור, איך לעצב בעצמכם?

תכנת ה-VOXBOX הבלעדית שזמינה לכל הלקוחות ללא עלות, בעזרתה ניתן לעצב את הבית מהבית. הרכיבו על העיניים את משקפיי התלת מימד ותוכלו לראות בדיוק איך יראה החדר המעוצב עם החיפויים והרצפה החדשים. תוכלו גם לשלב רהיטים ואבזרים משלימים מהקולקציות העשירות של המותג. פשוט וקל, חוסך כסף וזמן. ולכן אם אתם צריכים הדרכה, ייעוץ, שירות, הובלה או התקנה, הצוות של VOX מחכה רק לכם.

אולם תצוגה, VOX בן ציון גליס 18 פתח תקווה, מתחם M סנטר

טלפון :   03-6610033

פתוח 10:00-19:00.

לרכישה ישירה מהאתר www.vox.co.il /  וואטסאפ  054-9410756