עמוד הבית » הרמת עפעפיים – כל מה שלא סיפרו לכם

הרמת עפעפיים – כל מה שלא סיפרו לכם

צילום PIXABAY
אחד האיברים הבולטים ביותר בגוף האדם אלו העיניים ואין ספק כי חשוב מאוד לשמור עליהן מכל משמר. כשאנו מציינים שיש לשמור עליהן - אנו מתכוונים לא רק מבחינה בריאותית אלא גם בהתייחס להיבט האסתטי.

לעיתים קרובות, בשל הגיל ועם חלוף השנים, העיניים שלנו משנת את צורתן וישנה תופעה של נפילת עפעפיים.

תופעה נפוצה נוספת היא הופעה של קמטים באיזור העיניים, הופעת "שקיות שחורות" מתחת לעיניים ועוד. כל אלו תופעות לא נעימות שגורמות לנו להיראות פחות טוב ולהרגיש פחות טוב אך אין ממה לדאוג מכיוון שיש פתרונות לכך.

ניתוח הרמת עפעפיים – איך עושים את זה ואצל מי?

את ניתוח הרמת העפעפיים אצל מנתח פלסטי ניתן לעשות לאחר פגישה וייעוץ עם הרופא. כבר בפגישה זו המנתח יבדוק את המצב של העין ויציין מהן הפרוצדורות שתצטרכו לעבור. אחד ההליכים הנפוצים זהו ניתוח להרמת עפעפיים. יחד עם זאת חשוב לציין כי קיימות עוד שיטות להרמת העפעפיים אך היעילה ביותר זהו הניתוח.

את הניתוח יבצע רופא מומחה והוא עשוי לארוך זמן מה אך אין לחשוש מכאב מכיוון שהוא יתבצע בהרדמה מקומית או כללית, בהתאם לבקשת המטופל/ת. במהלך הניתוח הרופא יבצע חתך בקפל העפעף העליון ויוצא כריות שומן ועור עודף.

לאחר מכן האזור נתפר בצורה מקצועית וניתן לחזור לשגרה. יש לציין כי אזור העפעפיים, בשונה מאזורים אחרים בגוף, מחלים היטב ולא אמורות להישאר צלקות. משך ההחלמה לאחר הניתוח משתנה מאדם לאדם אך ברוב המקרים לאחר שבועיים יעלמו שטפי הדם וניתן יהיה לחזור לשגרה.

באיזה גיל כדאי לעבור ניתוח עפעפיים ולמי מתאים?

הניתוח להרמת עפעפיים מתאים למי שנוצר אצלה שינוי במבנה העין וסביב לה. יש לציין כי מי שיש לה קמטים באזור העין יש לבצע פעולות קוסמטיות אחרות ולא לפנות לניתוח מכיוון שהניתוח יעיל רק למי שיש לה צניחת עפעפיים או למי שיש לה נפילת עפעף.

רוב המטופלים שמגיעים לקליניקה ומבקשים לעבור ניתוח זה הן נשים בגילאים שונים אך גם גברים יכולים למצוא בניתוח זה פתרון אסתטי מעולה לבעיה שלהם. כמו כן, הניתוח יותר מתאים לנשים וגברים בגילאים מבוגרים יותר מכיוון שבגילאים אלו מראה העין וצורתה מתחילים להשתנות.

מהו טווח מחירי ניתוח עפעפיים?

עלות ניתוח להרמת עפעפיים משתנה מקליניקה אחת לשניה ותלויה בתמחור של הרופא המנתח והמרפאה בה הוא עובד. לרוב, המחיר נע סביב 10,000 ש"ח ועד 20,000 ש"ח. מדובר בהוצאה חד פעמית שקרוב לוודאי לא תצטרכו לחזור עליה מכיוון שהניתוח הוכח כיעיל ומעניק לעין מראה צעיר יותר בכמה שנים.

לכן, אם הנכם חוששים מהוצאה כספית חוזרת, אין סיבה לכך. לעומת הליכים קוסמטיים אחרים כמו הזרקת בוטוקס וכו'  – הניתוח להרמת עפעפיים הוא כמעט תמיד חד פעמי ומחזיק מעמד לתקופה של למעלה מעשור.