עמוד הבית » "השבטים האפריקאים" פוגשים עיצובים מודרניים

"השבטים האפריקאים" פוגשים עיצובים מודרניים

צילום יחצ
כמו הציפורים שנודדות בחורף לאפריקה כדי להתחמם, גם אנחנו נברח השנה ממזג האוויר הקודר לעיצובים חמים. מראה השקיעה בגווני חום-אדמדם בסוואנות של אפריקה על רקע הנופים המופלאים, ביחד עם שילוב הצבעים הייחודי ליבשת – הולידו את הקולקציה החדשה שתהפוך את העונה הקרה לנעימה מתמיד

החורף בדרך אלינו ואין זמן יותר מוצלח להיערך אליו מאשר עכשיו. הקולקציה החדשה של CHIVASSO מבית JAB חצתה את המדבריות והביאה עמה את הצבעים החמים והעונתיים לבדים ולאביזרים שירעננו את המראה של הגינה והסלון שלנו בימים החורפיים.

בעזרת שילובי הגוונים המדבריים ומרקם הבדים שעושה מחווה לשבטים העתיקים, תוכלו לשזור בחללים העיקריים בבית את הצבעים החיים של היבשת – והכול לפי הטרנדים העדכניים שמביא אתו חורף 2020. סדרות בדים רבות עוצבו בהשראת השבטים האפריקאים, בואו נכיר את הנבחרות שבהן:

GARDEN OF EDEN

את קסם הטבע האפריקאי תוכלו להרגיש באמצעות הצמחייה הפרחונית והעשירה שמעטרת את הבד. הפרחים הססגוניים משתלבים אחד בשני, על רקע בהיר דמוי חמר שמזכיר את האדמה המדברית. בעזרת הוורוד, הכחול והירוק החיים, נוצר שילוב מפתה, כזה שלא מאפשר להסיר את העיניים מהבד, שעשוי מ-100% פשתן טהור.

CLARENCE

בזמן שהלילות המדבריים הולכים ונעשים יותר קרים, אפשר להעניק לבית מראה חמים באמצעות צבעי הבדים החוליים, שנעים בין שילובי הבז' והחום יחד עם צורות המזכירות את הדוגמאות הרקומות על בגדיהם של חברי השבט, לבין גוון קרם בהיר, היוצר תחושה של משב רוח לפני תחילתה של סופת חול מדברית. הסדרה מקדשת את המראה הטבעי ונראית ארוגה ביד, מרקם שמכניס חיות לבדים העבים ומקנה להם עמידות באמצעות השילוב של כותנה, ויסקוזה ופשתן.

MIRACULOUS

טיול במדבר טומן את האפשרות להיתקל בפאטה מורגנה, כך שאם זה יקרה לכם, תוכלו להבחין בנגיעות כחלחלות של טורקיז וגוונים ירוקים בוהקים על רקע הבז' החולי. השילוב בין החוטים העדינים לגימור הא-סימטרי מעניק לבית מראה שקט ונעים לקראת החורף הקרוב. הבדים הרכים, שעשויים מוויסקוזה ומפשתן, מציגים ניגוד מהפנט בין גוונים לבנים נקיים, אפור מהודר ומנטה, לבין צבעים בוערים ואנרגטיים כמו אדום לוהט ומשמש.

WILD STAR, WILD COAST ו-WILD & FREE

הסדרה, אשר עשויה מחומרי גלם טבעיים, מעניקה תחושת חמימות שעוטפת את הגינה והסלון, כך שאלו ייראו בחורף הקרוב כמו מלון בוטיק הממוקם בין הרי החול המדבריים. בד הסאטן מעניק תחושת רכות לצד מרקם משופשף דמוי אבן. הבדים בסדרה, אשר מאופיינים במינימליזם ופשטות, מגיעים במבחר רחב של גוונים ייחודיים, ביניהם ספיר, אקליפטוס, כתום של שקיעה מדברית וירקרק מעונן.

צילום יחצ
צילום יחצ

הרצל 37, תל אביב 03-5181542 להשיג באתר החברה:http://elitehome.co.il

הוספת תגובה

הוספת תגובה