עמוד הבית » השקת העונה ה-2 של סדרת הנוער דאנסטורי של ערוץ דיסני

השקת העונה ה-2 של סדרת הנוער דאנסטורי של ערוץ דיסני

צילום אביב חופי

ערוץ דיסני השיק אמש את העונה השנייה של הפקת המקור של הערוץ- סדרת הנוער 'דאנסטורי', המשלבת ריקודים, מוזיקה ודרמה בחייהם של בני נוער- חלומות, אהבה, משפחה. 'דאנסטורי' שתעלה לשידור בערוץ דיסני לצופי yes החל מ-16 ליוני 2019.

גיא קרני, מנכ"ל ערוצי דיסני ישראל, יוון, קפריסין ומלטה יחד עם קאסט הסדרה אירחו אמש את המעריצים להקרנת הבכורה של שני פרקי העונה השנייה. בקאסין.

גיא קרני, מנכ"ל ערוצי דיסני ישראל, יוון, קפריסין ומלטה: שמחנו לפגוש את מעריצי הסדרה ששמרו לה אמונים לצד המצטרפים החדשים:

מיכאל גבעתי המוכר גם מהסדרה כיפת ברזל, דניאל גל המוכרת מהסדרה תאג"ד, כוכבת הרשת אנג'ל ברנס, סימור דניאל שהשתתפה לאחרונה באירוויזיון 2019 לצד נטע ברזילי, מככבת בקליפ של משה פרץ וזוכת 'רק רוצים לרקוד', דריה פורר, דניאל ברוך, אמנון פלד, אלמה קישון (נכדתו של הסטיריקן אפרים קישון), יובל גונן גרגיר, בר כהן והמצטרפים החדשים של העונה יסמין גנדיס גם היא מוכרת מ'רק רוצים לרקוד' ודוד חייקים.

"דאנסטורי" הציבה רף חדש בכל הקשור לטלוויזיה איכותית לילדים ומשפחותיהם, כאשר הביאה ללב לוח השידורים סדרת דרמה שעוסקת בריקוד על כל גווניו, לצד עיסוק בנושאים המרכזיים בחייהם של צופי ערוץ דיסני.

הסדרה 'דאנסטורי 2' תשודר בערוץ דיסני לצופי yes.

צילום אביב חופי
צילום אביב חופי