עמוד הבית » השקת השעון החדש של ג'יימס בונד

השקת השעון החדש של ג'יימס בונד

מימין לשמאל מייקל ווילסון, דניאל קרייג, ברברה ברוצ'לי, ריינלד אשלימן צילום יחצ חול
ההשקה התקיימה בנוכחות השחקן דניאל קרייג ואורחים רבים נוספים וכללה תערוכה של כל שעוני ג'יימס בונד במשך 25 שנה

חשיפת המהדורה המיוחדת של שעוני מותג היוקרה אומגה, התקיים השבוע  בניו יורק  עם הקרנת טרום בכורה  עולמי של הסרט החדש של ג'יימס בונד.

באירוע הנוצץ פגש נשיא אומגה העולמי ריינלד אשלימן את הג'יימס בונד האגדי, השחקן  דניאל קרייג ואת מפיקי הסרט מייקל ווילסון וברברה ברוצ'לי.  האירוע  כלל  תערוכת  כל השעונים  מאז ועד היום  שענד המרגל הבריטי,  במשך 25 שנה.

ריינלד אשלימן, נשיא ומנכ"ל חברת  OMEGA  פתח את האירוע ואמר:  "ג'יימס בונד הוא בעל  תכונות רבות שניתן לייחס גם למותג השעונים אומגה, החל מסגנון לבוש מעודן, דרך רוח הרפתקנית ועד הדיוק הבלתי מתפשר. בקרוב מאוד כל העולם יוכל להתרשם מהשעון החדש והמדהים שיופיע על המסך הגדול."

מימין לשמאל דניאל קרייג, ריינלד אשלימן , צילום יחצ חול

דניאל קרייג, שלקח חלק בעיצוב השעון החדש אמר: "יחד עם המעצבים של חברת אומגה הגענו להחלטה שהמפתח להצלחה של המרגל הבלתי מנוצח הוא שעון קל ונוח לשימוש. בהביט העיצובי, הצעתי לבכירי המותג להוסיף נגיעות של צבעוניות וינטאג' וכך להפוך את השעון לייחודי  ומדהים ביופיו." הוא מוסיף: "ב25 שנים האחרונות ג'יימס בונד הפך לשם נרדף לשעוני אומגה וההפך, כך שהשקת הסרט החדש כל שנה נערכת יחד עם השקת מהדורת השעונים."