עמוד הבית » השקת מותג סלולואר חדש בישראל הכירו את VIVO

השקת מותג סלולואר חדש בישראל הכירו את VIVO

צילום: נעמה משיח כהן
אמש הושק לראשונה מותג סלולואר חדש מסין בלויניג רום בתל אביב ע"י חברת בנדא מגנטיק בע"מ יבואנית ומפיצה מוצרי טכנולוגיה. בשלב הראשון יושק ארבעה דגמים מסין המיועד לשוק הביניים.

ההתרגשות בעיצומה והמותג החדש מסין הנמכר ביותר בעולם מושק כיום מול קהל הצרכנים בישראל. אחד היתרונות במכשיר לא מתקנים את המוצר שמקורן בייצור, מכשיר פגום בייצור הלקוח יקבל מכשיר חדש. במקרה של שבר למכשיר יישא בעלות התיקון ויקבל מכשיר חלופי עד קבלת המכשיר המקורי. במידה ונגרם נזק למכשיר או שהמסך נשבר, הלקוח יישא בעלות תיקון הנזק אך יקבל מכשיר חדש.

בהשקה נחשפו ארבעה מותגים של VIVO בגירסה ספיציפית ישראלית ובשיתוף פעולה עם חברת אופטיקה המשפרת את מערך הצילום בעיקר בסלפי, וטכנולוגית טעינה הסלולואר. יתרון נוסף כיום חברות הסלולואר החלו להחסיר את הציוד הנלווה למכשיר במותג החדש בעת הרכישה מקבלים את כל הסט המותאם לאותו מכשיר הכוונה,  סט אביזרים מלא, הכולל מטען מהיר, כבל, אוזניות, מגן מסך מודבק, כיסוי סיליקון אחורי, סיכה להוצאת סים ומתאם אוזניות 3.5מ"מ ל-Type-C (בדגם ה-V23).

צילום: פרטי

דגם פרימיום: V23-5G 

מכשיר יוקרתי קיים בו מעבד עתיר שרירים, יחד עם מסך AMOLED מרהיב בגודל 6.44 אינץ' וקצב ריענון גבוה, מערך מצלמות מהמתקדמות בשוק ומערכת הפעלה אנדרואיד 12 המעודכנת והחדשה. המכשיר מעניק תחושה יוקרתית הודות לשימוש בשתי יריעות זכוכית בחזית ובגב המכשיר, עם צבעים שונים לבחירה. המעבד החדשני Dimensity 920 שהוטמע במכשיר שייך לחברת MediaTek, והוא מיוצר ב-6 ננומטר, אליו מצטרפים 12 גיגהבייט זיכרון הפעלה, שטח אחסון נדיב במיוחד של 256 גיגהבייט וכן כרטיס גרפי מסוג Mali-G68 MC4. מערך הצילום המקצועי כולל עדשה ראשית בגודל 64 מגה פיקסל, מפתח צמצם F1.9 ומנגנון פוקוס PDAF, עדשה רחבה בגודל 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F2.2 ועדשת מאקרו בגודל 2 מגה פיקסל לצילומים קרובים במיוחד של סנטימטרים בודדים מהאובייקט. צילום הוידאו מתבצע ב-4K עם 30 פריימים לשנייה עם מייצב תמונה דיגיטלי חדשני. מצלמת הסלפי מעניקה תמונות איכותיות במיוחד, הודות לחיישן ראשי בגודל 50 מגה פיקסל וחיישן משני בגודל 8 מגה פיקסל, תאורת פלאש LED כפול וצילום וידאו ב-4K. חיי הסוללה: קישוריות WIFI 6 ו- Bluetooth בגרסת 5.2 מאפשרת תקשורת יציבה וחלקה עם מכשירים ואביזרים תואמים. סוללה בקיבולת 4,200mAh מעניקה חיי סוללה מעולים וכך גם הטעינה הסופר מהירה המשולבת במכשיר: הודות להספק של 44 וואט, ניתן להטעין 68% מהסוללה תוך חצי שעה. דגם V23 5G – מחיר מומלץ לצרכן: 1,999 ש"ח

צילום: פרטי

דגם: Y76-5G

הוא אחד מהסמארטפונים הזולים הקיימים בשוק הישראלי המציע תמיכה מושלמת בתדרי G5 לחוויית גלישה מהירה מהדור החדש. מגיע עם  מערך צילום משולש עם חיישן ראשי בגודל 50 מגה פיקסל (ועוד שני חיישנים בגודל 2 מגה פיקסל כל אחד), מסך איכותי וטעינה אולטרה מהירה בעוצמה של 44 וואט, המספקת קצב טעינה של 70% תוך 32 דקות! דגם Y76 5G – מחיר מומלץ לצרכן: 1,199 ש"ח

צילום: פרטי

דגם: Y21 ו-Y33s

הדגמים הבסיסיים יכללו את ה-Y21 ואת ה-Y33s המכוונים בעיקר לילדים, בני נוער ומשתמשים המבקשים סמארטפון נגיש, ללא פשרות של כוח עיבוד או גודל ואיכות מסך. מכשירים אלה מציעים חיי סוללה ארוכים הודות לסוללה בקיבולת ענק של 5,000mAh וטעינה מהירה בהספק 18 וואט, מסכי LCD-IPS, ועיצובי היי-טקי חדשני. דגם Y21 – מחיר מומלץ לצרכן: 599 ש"ח, דגם Y33s – מחיר מומלץ לצרכן: 949 ש"ח

שיווק הדגמים ישווקו בכל הארץ בחנויות בחנויות חשמל, טכנולוגיה, חברות סלולואר  ברשתות 'KSP' 'מחסני חשמל', 'שקם אלקטריק דיוטי פרי' וכן במפעילת הסלולר 'פלאפון'. 

חדשנות בתחום שירותי התיקון 

חברת בנדא החליטה להעניק לצרכן את מלוא השירות והתמורה עבור רכישת המכשיר וקובעת סטנדרט חדש בתחום, במקרה של תקלות ונזק/ שבר למסך במכשירי vivo.אין צורך להגיע לתחנת שירות או מעבדה, החברה תאסוף את המכשיר מבית הלקוח, שייבדק במעבדת החברה שבהרצליה. לאחר אבחון,  תחליף את המכשיר הלא תקין  ותחליף במכשיר חדש במסגרת תנאי האחריות. בנוסף מענה אנושי לצרכן ברשתות החברתיות.

לדברי פול גלנד, סמנכ"ל בנדא יבואנית vivo בישראל :" אנו משיקים את המותג בישראל בצורה רשמית, לקח לנו לא מעט זמן והגענו לבוקר ספיציפי זה נרגשים, עם הסתכלות לטווח הארוך ועתיד קדימה לשוק הישראלי כמו שבנדא יודעת לקחת מותגים ולהטמיע שירות, שיווק, אנחנו עם הפנים תמיד לצרכן הסופי".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה