עמוד הבית » "וונקה" – WONKA, בימוי: פול קינג (פדינגטון)

"וונקה" – WONKA, בימוי: פול קינג (פדינגטון)

וונקה פוסטר, צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיימנט
הסרט מתאר את חייו המוקדמים של ווילי וונקה (בגילומו של טימותי שאלאמה) עוד לפני שבנה את מפעל השוקולד המפורסם ביותר בעולם.

הסרט בנוי בצבעוניות ותנועה מוזיקה עליזה בסגנון מוזיקלי וכן .. המון שוקולד שיכולת להריח מהמרקע. ווילי וונקה הצעיר מגיע לעיירה חדשה ומנסה לממש את חלומו ולפתוח חנות שוקולד גדולה שתמכור את השוקולד המיוחד שאימו היתה מכינה לו שהיה קטן. מתכון השוקולד הינו בעל סוד והוא קסם על טבעי. וולי מחליט שהגיע הזמן להרוויח וזאת באמצעות מכירת שוקולדים מיוחדים שאיש מעולם לא טעם.

צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיימנט

בדרך להגשמת חלומו ווילי וונקה נתקל בקרטל השוקולד מנסה לעצור אותו בכל מחיר ולהרוג אותו וזאת שלא יפיץ את השוקולד המופלא שלו. העלילה משתנה ווילי מבין שיש לו חוב עצום לשלם בעבור השכרת לינה והוא נאלץ להסכים לעסקת החוב האפלה הזו, והופך להיות משועבד במכבסה עד סיום החוב הכספי. הוא מוצא שיש עוד אנשים שהפכו לעבדים, חלקם כבר שנים ארוכות. הוא נחוש בדעתו למצוא דרך לברוח.

יוטיוב באדיבות: פליפ אינטרטיימיינט

האנשים הופכים להיות חברים והם נרתמים כל אחד לפי כשרונו לתכנן תוכנית בריחה ולמכור את השוקולד הקסום. ביחד הם מצליחים לברוח ולמכור את השוקולדים בעיירה, אבל אסון פוקד עליהם והאיום מתחיל להתממש…

צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיימנט

סרט דמיוני עם המון צבע ומוזיקליות. מרגש ומשעשע על חברות מופלאה, התמדה והגשמת חלומות. סרט נפלא לכל המשפחה עם המון שוקולד הזהירו תצאו רעבים.

יציאה רשמית: 13.12, הקרנות טרום בכורה החל מ-9.12 – גם ב-IMAX