עמוד הבית » ויטמין C,עוגת שמרים, חמאת בוטנים,חמאת שקדים, תוסף FINITI

ויטמין C,עוגת שמרים, חמאת בוטנים,חמאת שקדים, תוסף FINITI

ויטמין c בטעם לימון צילום יחצ

ברא צמחים, משיקה לראשונה ויטמין C ייחודי בתצורה חדשנית – אבקה המסיסה בקלות בשני טעמים לבחירה שגם ילדים אוהבים: תות ולימון. המוצר החדש, מכיל 1000 מ"ג ויטמין C בכפית אבקה שטוחה, בשילוב אבץ המשתתף בפעילות החיסונית ופלבנואידים – קוורציטין ורוטין, שהנם נוגדי חמצון עוצמתיים ובתוספת תמצית פירות סמבוק שחור. השילוב של הרכיבים הצמחיים מוסיף מגוון טבעי של רכיבים המקיימים ביניהם יחסי גומלין ובכך מגבירים את עוצמת המוצר. טעמה של האבקה ערב לחיך, ממותק בתוספת אריתריטול וללא שימוש בפרוקטוז.הוויטמין משתתף בלא פחות מ – 300 תהליכים ביולוגיים שונים בגוף ומשמש כנוגד חמצון מרכזי. גופנו אינו אוגר ויטמין C .

ויטמין c בטעם תות צילום יחצ

ניתן לרכישה החודש (מרץ) במחיר היכרות מיוחד, 25% הנחה ובעלות של בעלות 79.5 ₪ (במקום 106 ₪ )בסניפי ברא צמחים ובחנות אונליין.

(למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש).

נסיינית המערכת: אנו נמצאים בתקופה של טלטלה,הויטמין מחזק את מערכת החיסונית שלנו, טעמו נפלא, בתקופה זו כל המשפחה צורכת את המוצר.

עוגת שמרים קראנץ 

עוגת שמרים שוקולד עמדה למבחן טעימה השופטים בהם שף מלון קראון פלאזה קובי אביטן, הבעלים של רשת ביסקוטי אמיר פורת והקונדוטורית שני קידר.העוגה של אחוה קרובה ביותר לעוגת קונדיטוריה, עשויה מבצק שמרים נימוח, מלופפת בתנועת קיפול ועם מילוי עשיר של שוקולד, נימוחה בפה ובעלת טעם של אפייה ביתית. העוגה תשווק באריזה של 400 גרם, נהדרת לאירוח וכקינוח מפנק
מומלץ לחמם לפני ההגשה נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 9-10 ₪ בלבד.

עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד אחוה צילום יעל האן

נסיינית המערכת: המוצר שאני אוהבת בתחום הקונדטוריה הוא עוגת שמרים, אני אופה המון, אך תמיד אני מחפשת את העוגה שהכי קרובה לערך שאני אופה בטעם, בפריכות, עוגה זו עונה על כל הדרישות.

חמאת בוטנים טבעית

חמאת הבוטנים הטבעית של קליית גת עשויה 100% בוטנים, ללא תוספת סוכר ומלח, המספקת מקור טוב לסיבים תזונתיים, עשירה בחלבון (מתאימה לעוסקים בספורט ), מכילה ויטמינים ודלת פחמימות. נחשבת כמוצר בריאות ומתאימה להסמכת שייקים ומזונות אחרים.מתאימה לטבעוניים,בעלת סימון VEGAN FRIENDLY ובעלת תו סימון ירוק.

קליית גת – חמאת בוטנים טבעית צילום עמית שטראוס

ממרח שקדים טבעי

ממרח השקדים הטבעי של קליית גת עשוי 100% שקדים מובחרים, ללא תוספת סוכר ומלח ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח מתאים כתחליף לקמח וכתוספת למזון תינוקות וכן למריחה על כריכים וטוסטים ולבישול ואפיה. מתאים לטבעוניים – בעל סימון VEGAN FRIENDLY ובעלת תו סימון ירוק.

קליית גת – ממרח שקדים טבעי צילום עמית שטראוס
  • המוצר מגיע בצנצנת המכילה 300 גרם ובמחיר מומלץ של 34.90 ₪.
  • המוצר כשר פרווה, בכשרות מהודרת בד"צ העדה החרדית. המוצרים כשרים לפסח, רבנות ובד"ץ בית יוסף, לאוכלי קטניות בלבד

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המזון.

נסיינית המערכת: חמאת בוטנים והשקדים משמשת אותי לימי שבת החמימים, בתקופה זו לטיול בחיק הטבע בליווי סלסת פיקניק אשר בתוכה, יין, חלה וחמאת הבוטנים והשקדים, הטעם משובח מספק עבורי מקור לאנרגיה, משביע ובריא, אהבתי.

תוסף תזונה FINITI ( האטת הזדקנות פטנט)

תוסף התזונה  מבית חברת JEUNESSE GLOBAL המכיל תערובת בלעדית ומוגנת בפטנט של פירות וירקות המסייעת בעיכוב הזדקנות התא והמערכת החיסונית ושמירה על מנגנונים טבעיים של שיקום ה- DNA. בנוסף, השימוש בתוסף מהווה מקור לרכיבים מזינים טבעיים, אשר עוזרים לשמור על תאי הגזע הבוגרים של גופנו וכן מקדמים תחושה של חיוניות צעירה כך, שנעשה שיפור של הגוף מבפנים. האחראי על פיתוח המוצר, ד"ר ג'יאמפאפה, מחברי הועדה המדעית המייעצת של החברה היה מועמד לפרס נובל על הפיתוח.

מחיר מומלץ ליחידה: 705 ₪ (60 קפסולות)

אופן השימוש: מומלץ לקחת 2 כמוסות ביום.

ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766 או בדף הפייסבוק של החברה

תוסף תזונה FINITI מבית JEUNESSE GLOBAL ישראל מחיר מומלץ לצרכן 705 שח ליחידה (60 קפסולות), צילום יחצ

נסיינית מערכת: על פי הוראות היצרן המוצר הינו פטנט השומר על תאי הגוף ומאריך את תוחלת החיים. החלטתי לקחת את הקפסולות בתקווה לעד.