עמוד הבית » ותיקת תחום האסתטיקה הלגה רקנטי פותחת סניף אסתטיקה באשדוד

ותיקת תחום האסתטיקה הלגה רקנטי פותחת סניף אסתטיקה באשדוד

צילום: נעמה משיח כהן
פתיחת סניף חדש באשדוד ב"גן העיר" של חברת הלגה רקאנטי בניהולם של אלעד ושני צמח.

הסניף יספק מגוון טיפולי פנים וגוף מתקדמים כגון טיפולים: טיפולי פנים ועור מגוונים למגוון בעיות עור כגון אקנה, צלוליט, עור יבש, קמטים, כתמים, הזדקנות עור ועוד. לצד טיפולים בטכנולוגיות מתקדמות כמו לייזרים, פילינג ומכשור רפואי להחלקה והצערת העור. בנוסף הבהרת כתמים והקטנת נקבוביות העור לעור חלק ואחיד יותר. טיפולים הממוקדים לאזור העיניים להקטנת קמטים וקווים טיפולי פיגמנטציה להבהרת כתמי פנים.

הלגה רקנטי מנוסה מאוד בתחום האסתטיקה, עם ותק של כ-35 שנה וקהל לקוחות נאמן. למרות הניסיון והידע הרב שצברה בטיפולי היופי והעור, הלגה הבינה שאין מספיק פתרונות אפקטיביים לבעיות עור. הלגה החלה בתהליך למידה עצמאי ומעמיק בתחום הטיפולים הרפואיים-קוסמטיים, כולל לימודי כימיה ופילינגים. היא ראיינה רופאים מומחים כדי להבין לעומק את בעיות העור השונות ובהדרגה פיתחה שיטת טיפולים ייחודית משלה, תוך ניסוי וטעייה על עצמה תחילה.

קליניקת אסתטיקה, צילום: נעמה משיח כהן

שיטת הטיפול שלה הצליחה והיא החלה לטפל בלקוחות בהצלחה, היא טסה לחו"ל להשתלמויות ולמדה מהמומחים הטובים בתחום. תיעדה בקפידה את הידע שרכשה והפכה אותו לדוחות מקצועיים ללקוחות. פעלה בתקופה ללא אינטרנט כך שהבסיס המקצועי נבנה דרך למידה אקטיבית ולא דרך מידע מקוון.

לאחר שפיתחה את שיטת הטיפול הייחודית שלה, הלגה פתחה מרכז אסתטיקה משלה. היא העבירה את הידע הרב שצברה במשך השנים ליותר מ-1000 קוסמטיקאיות שהוכשרו על ידה. כך תרמה להפצת הידע ושיטות הטיפול המקצועיות שפיתחה בקרב אנשי מקצוע רבים. בשנת 2010 החלה הלגה למנף את הידע והניסיון שצברה במשך שנים למוצרים מסחריים, השיקה קו מוצרי קוסמטיקה משלה הכולל תוספי תזונה המבוססים על המחקר והמומחיות שלה בתחום.

צילום: נעמה משיח כהן

צעד משמעותי נוסף היה כתיבת והוצאת הספר "חוקי היופי" ספר המקיף הראשון בנושא יופי ואסתטיקה. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, הטיפולים  בקליניקה משלבים גם שימוש במכשור רפואי מתקדם. פתיחת הסניף מרחיבה את הנגישות לטיפולים מתקדמים בתחום הקוסמטיקה והמכשור הרפואי באזור.