עמוד הבית » זיכיון בלעדי למותג המשקפיים של דיוויד בקהאם

זיכיון בלעדי למותג המשקפיים של דיוויד בקהאם

דיויד בקהאם צילום ספילו
שחקן הכדורגל הבינלאומי דיויד בקהאם בשיתוף חברת המשקפיים המובילה ספילו משיקים לראשונה ברחבי העולם, גם בישראל, מותג משקפיים הנושא את שמו: DBeyewear.

מדובר בקולקציית  יוניסקס,  עשירה, מגוונת ואיכותית, הכוללת מעל 150 דגמי משקפי שמש וראיה, שישווקו החל מהשבוע הקרוב בלעדית ברשת אירוקה.

מדובר במהלך פורץ דרך בעולם המשקפיים הבינלאומי. חיבור בין בקהאם כאייקון אופנה מוביל לבין חברת עיצוב וייצור המשקפיים מס' 1 בעולם (ספילו) – במטרה לתת מענה מדויק גם לקהל הגברי העדכני.

המותג האיטלקי, שחשף לראשונה את הדגמים, לפני הקורונה, בהשקה בינלאומית במילאנו, בנוכחות דיויד בקהאם ובכירי אירוקה, הצהיר על קולקציה אופנתית, בשילוב איכות ועיצוב על זמניים. בקהאם סיפר בהשקה כי היה מעורב בכל פרט ופרט בתהליך העיצוב והייצור.

דיויד בקהאם
צילום ספילו

לרגל ההשקה תצא אירוקה בקמפיין רחב בישראל, בכיכובם של דיוויד בקהאם והפרזנטורית נטע אלחימסטר. הקמפיין צולם במילאנו ויעלה בשבוע הבא בהשקעה של 1 מיליון ₪ וכילול בין הייתר: שילוט בנקודות המכירה, דיגיטל ופעילות ברשתות החברתיות.

דיויד בקהאם
צילום ספילו
דיויד בקהאם
צילום ספילו

קולקציית קיץ 2020 של המותג החדש DBeyewear נושאת את מונגרמת – DB וכוללת משקפי שמש ומשקפי ראיה יוניסקס המשלבת סגנון בריטי קליל עם רוח וינטאג'ית אך נצחית, יחד עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר ובדגש על פונקציונאליות ואיכות ומתאימה למי שמעוניין בעיצוב נצחי עם תחושת אופנה לונדונית.

 

דיויד בקהאם
צילום ספילו
דיויד בקהאם
צילום ספילו

הקולקציה עושה שימוש בחומרים קלים, עדשות מינרליות, קוטביות או פוטוכרומיות. המסגרות עשויות אצטט ומטאל ובעלות עיצוב עדין ודיטיילים ייחודיים. פלטת הצבעים אלגנטית וכוללת גווני הוואנה חמים כמו גם קלאסיים, צבעי מתכת יחד עם עדשות חומות או אפורות קלאסיות וכן גוונים בהירים של ירוק, צהוב ותכלת.

פרט אייקוני המופיע על המשקפיים הוא סימן מתכתי המונח על זרועות המשקפיים. מקור ההשראה לאלמנט זה הוא כנפי הציפור המסמלות כוח, הגנה וחופש. כנפיים אלה התפתחו לצורה מובהקת, המופיעה בכל יצירה בקולקציה.

דיוויד  בקהאם אומר על הקולקציה: "משקפי השמש מיועדות לאלו המחפשים תמיד את האביזרים הנוחים והפונקציונליים ביותר שישלימו את המראה שלהם לנסיעות אישיות ועסקיות ברחבי העולם. הדגמים הם פריט חובה למי שרוצה אביזר פונקציונאלי מושלם ואופנתי המתאים לכל מצב ולכל סגנון לבוש – מהבוקר עד הלילה, בכל מקום בעולם ולכל סוג אירוע".

לדברי לי אפיק מנכ"לית רשת אירוקה: "כרשת המשקפיים המובילה בארץ שמחה להביא את הבשורה העולמית לישראל. מדובר בקולקציה לגברים בעלי חוש אופנתי וחיבה לאיכות ועיצוב על זמניים ברוח לונדונית, שמאוד מתאימה לקהל הישראלי. הקולקציה מוצעת במחירים נוחים של בין 500-1000 שח בסניפי רשת אירוקה בבלעדיות."

דיוויד בקהאם הוא אייקון אופנה וכדורגלן עבר אנגלי מהמובילים בעולם שדורג פעמיים במקום השני בפרס כדורגלן השנה בעולם של פיפ"א, בזכות הפופולריות הגבוהה שלו הוא הפך למבוקש בקרב מפרסמים שונים ובין היתר דיגמן למותגי על כגון אמפוריו ארמאני ונודע בכל רחבי העולם בזכות סגנונו והניסיון הרב שלו בתחום האופנה והטיפוח ונחשב מודל לחיקוי בתחום האופנה בכל העולם. קולקציית המשקפיים DBeyewear היא המותג הראשון שמשיק בקהאם הנושא את שמו.

רשת אירוקה מתמחה בתחום המשקפיים ומהווה בחירה ראשונה של הצרכן הישראלי בתחום זה, זאת בזכות המגוון הרחב, האיכות הבלתי מתפשרת והמענה הרחב המתבטא במותגים, עיצובים, טכנולוגיות שונות מובילות בטווחי מחיר רחבים. הרשת מונה כיום 60 סניפים ברחבי הארץ, המציגים את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש וראייה, מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם לצד משקפיים של המותג הפרטי במחירים אטרקטיביים.

מחירים לצרכן: החל מ 500 ₪ עד 1000 ₪.

מצ"ב ברכת דיוויד בקהאם לתושבי ישראל, לרגל ההשקה בישראל:https://youtu.be/gRYMvt0udbc

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה