עמוד הבית » זרים ליום הולדת

זרים ליום הולדת

צילום pixabay
יום הולדתו של אדם הוא יום מיוחד בשנה. רבים בוחרים לא לחגוג אותו במסיבות ונשפים, אבל כולם יודו שזה תמיד נחמד שאנשים אחרים זוכרים. יש אנשים שמסתפקים בברכות כתובות במדיות השונות או שמחים לקבל טלפונים ומסרים ישירים, יש אנשים שאוהבים לקבל בלונים, אבל רוב האנשים, גם אם הם לא מודים, יעדיפו לקבל זרים ליום הולדת.

משלוח זר פרחים חגיגי, צבעוני וריחני זאת הדרך המושלמת להראות לאדם יקר שחושבים עליו ביום חגו. וזה לא משנה אם שולחים עציץ, סידור פרחים או זר חגיגי, לצמחים ולפרחים יש את הדרך שלהם לעשות שמח בלב ונעים.

פרחים הם הדרך של הטבע להאיר את העולם ולהכניס שמחה לחיים ובחירה במתנה הססגונית מעבירה מסר מושלם למקבל הזר, חושבים עליך, אוהבים אותך ומאחלים לך צמיחה, שגשוג ופריחה.

לכל פרח יש את המסר שלו לעולם ולאדם שמקבל את המתנה. כך שבהענקת זרים ליום הולדת יש גם קסם מעבר לזר המרהיב. לכל חודש הפרח המסמל את התקופה והוא גם בדרך כלל המתאים להיות בזר המוענק כמתנה. לינואר מתאים הציפורן העדין והססגוני, בפברואר ומרץ סיגליות ורקפות, באפריל מומלץ להוסיף לזר חרצית או מרגנית ובמאי חבצלות רעננות. בחודשי הקיץ יוני ויולי שולטים הורדים והדורבן, בעוד אוגוסט הרבה יותר מעודן עם פרח הסייפן.

בחודשי הסתיו ספטמבר, אוקטובר ונובמבר האפרוריים מאירים עם פרחים מלאי אופטימיות וחיים. חרציות וציפורני חתול. את השנה מסיים הנרקיס.

מעבר להתאמה לחודשי השנה, גם לכל צבע משמעות עמוקה. זר חבצלות למשל, הוא הפרח האידיאלי לאיחולי אושר ואופטימיות נצחית, זר קאלות מביא עמו אנרגיות טובות ושפע, סחלב מעורר אמת ואהבה ומעניק רכות לנותן ולמקבל. זר וורדים מייצג חמלה ואהבה וכך לכל פרח האישיות שלו ובתוך הזר המעוצב הוא מקבל מקום של כבוד.

זרים ליום הולדת ניתן להעניק לקרוב או קרובת משפחה, לאמא, סבתא או דודה. ניתן לבצע משלוחים בכל הארץ או להביא באופן אישי. לא משנה דרך המסירה, בטוח שהמקבל או המקבלת ישמחו ויתרגשו מהמחווה.  זר גדול ומושקע, סידור פרחים קלאסי ומהוקצע, עם פרחי שדה, או גידולי העונה, בצבעי חום, סגלגל או אדמדם. בכל חודש ובכל עונה אפשר לייצר זר קסום במתנה.

מהם הפרחים המתאימים ביותר לשמש זרים ליום הולדת?

בחנות הפרחים יודעים לשזור את הזר המתאים לכל מאורע, לגיל המקבלים ולתקופה. כך ניתן להתאים עבור בעל, זר שושנים אדום ליום הולדת של אשתו האהובה, או זר בצבעי פסטל לסבתא חביבה. לנערה צעירה ניתן להתאים זר חלום סגול עם ורדים לבנים וליזיאנטוס סגלגל, או זר כתום פראי עם ירק מיוחד, להוספת שמחה ואור ליום המאושר ניתן לשזור זר חמניות צהוב ומהודר. ואולי יפתיע רבים לדעת שזרים ליום הולדת יכולים להתאים גם לגברים ואם לא עם פרחים אז בטוח אפשר להעניק זר של מתוקים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה