עמוד הבית » חג לאילנות, תמציות פרחים וצמחי מרפא התורמים לבריאות עורנו

חג לאילנות, תמציות פרחים וצמחי מרפא התורמים לבריאות עורנו

צמד מוצרי קמדיס לקרקפת במחיר 99.56 שח באתר צילום יחצ
קמדיס מתרכזת בפיתוח תכשירים דרמו-קוסמטיים המבוססים על שילובי צמחי מרפא הידועים עוד מהרפואה הסינית המסורתית. שילובים אלה עוגנו בפטנטים והמוצרים הוכחו מחקרית כיעילים ומצאה ששילוב של כמה תמציות צמחים יחד תוך ניצול יעילותם ופעילותם בכמה מנגנונים שונים תורם ליעילות, אך בו זמנית שומר על התכשיר בטוח לשימוש ללא תופעות לוואי .

מספר צמחים שנחקרו ע"י קמדיס, ונמצאים בתכשיריה:

  • צמח האינדיגו – מסייע בהקלה על דלקות עור, אקזמות ופסוריאזיס. האינדיגו טופח והוערך במשך מאות שנים כמקור העיקרי של צבע האינדיגו הכחול. המדע המודרני הוכיח את יעילותו כחומר נוגד דלקתיות ונוגד חיידקים ופטריות. צמח האינדיגו מועיל גם בהאטת התרבות מואצת של תאי עור, תכונה מועילה במצבים של פסוריאזיס וסבוריאה דרמטיטיס
  • צמח אגוז עץ הסבון – אנטי דלקתי, אנטי פטרייתי ואנטי בקטריאלי. אגוז עץ הסבון הוא צמח מרפא עתיק יומין ששימש במשך מאות שנים ברפואה הסינית המסורתית (TCM) כתרופה טבעית למגוון של מחלות עור. המדע המודרני הוכיח אף הוא שצמח אגוז עץ הסבון ידוע בתכונותיו נוגדות הדלקתיות, נוגדות החיידקים ונוגדות הפטריות. בנוסף, הצמח מכיל ריכוז גבוה של סאפונינים, המתאפיינים בתכונות ניקוי והקצפה טבעיות החיוניות לפיתוח סבונים ושמפו לשיער. תמצית צמח אגוז עץ הסבון מהווה מרכיב מרכזי בתרחיצים ובסבונים של קמדיס.
  • צמח הליקוריץ – מרגיע תחושת גרד. בשורש הליקוריץ הנפוץ נעשה שימוש ברפואה הסינית המסורתית (TCM) כבר 2,000 שנה לפחות בין היתר, כחומר המאחד בין צמחי המרפא השונים בתוך תרכובות. המדע המודרני הוכיח אף הוא כי הליקוריץ נוגד דלקתיות, נוגד חיידקים ופטריות. מטפל בבעיות עור כגון אטופיק דרמטיטיס ואקזמה.
  • צמח רובהרב מספק יתרונות אנטי-אלרגיים על ידי הפחתה משמעותית של שחרור ההיסטמין, הנוצר כתגובה לאלרגיה., עוזר לווסת את הפרשת החלב (סבום), מרגיע עור יבש, נלחם בחיידקי הסטפילוקוק הזהוב ( aureus) שמזהמים את העור הפגוע בהתקפי גירוד ארוכים. מטפל בבעיות עור כמו אטופיק דרמטיטיס, אקנה וקשקשים

ניתן לרכוש בבתי מרקחת ובאתר החברה.

ביקורת המערכת: בתקופה זו מזג האויר משתנה הבוקר קריר בצהריים חם ובערב קר מאוד השינויים הקיצוניים יוצרים אלרגיות בעור, יובש בפנים ובקרקפת וקמדיס מפחית את היובש, הגירוד ויוצר לחות לגוף.