עמוד הבית » חוגגים אהבה באילת במלון NOW

חוגגים אהבה באילת במלון NOW

צילום: פרנסיסקו דיסקסיו
אנחנו מצאנו את המלון האולטימטיבי לחופשה הזוגית שלכם ולחגיגות יום האהבה - בעיר הדרומית אילת.

המלון, אשר מיועד למבוגרים בלבד במטרה לשמור על אטמוספרה רגועה ללא הפרעות, מתהדר בחדרים מעוצבים בקפידה לאורך כל פרט ופרט בהם, בריכה פרטית ואווירה יוקרתית ורומנטית אשר מתוכננת החל מהמוזיקה שנבחרה בקפידה ועד טיפולי הספא המוצעים במקום. כל אלו הם רק קצה הקרחון בכל הנוגע לחוויה שאתם עומדים לחוות במקום, כאשר לאורחים מתלווה עוזר צמוד – "ג’וקר", שיספק את כל מבוקשם, בשירות מהיר במיוחד המבוסס על תקשורת דרך הוואצפ או בשיחת טלפון.

שירות זה מאפשר להעביר את כל החופשה בהתמקדות בבילוי הזוגי מבלי לצאת מהמלון, כאשר הג׳וקרים יביאו לכם את כל מבוקשכם, כולל קניות ברחבי העיר – ישירות אל סף דלת חדרכם. במתחם המלון ניתן למצוא גם את מסעדת, MOOD המפוארת בהובלתו של השף הידוע בר ישראל, אשר מביא לאילת רמה חדשה של קולינריה. המסעדה מציעה תפריט עשיר ומשובח, המותאם לכל שעות היום וכולל ספיישלים, מנות טאבון וקינוחים מפתיעים.

צילום: פרנסיסקו דיסקסיו

המסעדה מציעה תפריט מיוחד לקראת ט״ו באב, ותספק ללקוחותיה קוקטייל מיוחד העונה לשם “Love is now”, המורכב מחמוציות, לימון, מונין, אבטיח, מונין, ליצ'י וודקה. כמו כן, המקום ייצר מגוון מנות חדשות לכבוד המאורע: סשימי מוסר ים, סלסלה עגבניות מיובשות וענבים שחורים, ויניגרט תות ורימונים ועשבים טריים וליים.

אז אם אתם תוהים לגבי המקום בו תעבירו את ט"ו באב שלכם, אנו ממליצים לנסוע לאילת ולהינות מחוויה זוגית, טעימה ויוקרתית – במלון NOW.

תגיות