עמוד הבית » חודש המודעות לסרטן השד

חודש המודעות לסרטן השד

סרום ANR אסתי לאודר לחודש המודעות צילום יחצ
קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה השנה 3 מוצרים ייעודיים לחודש המודעות במהדורה מוגבלת. 30% מהכנסות מכירתם ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "התקווה לריפוי מאחדת את כולנו. זה הזמן לסיים את סרטן השד".

בישראל, יעוטר הכדור הפורח בפארק הירקון במהלך כל חודש אוקטובר, בסרט ורוד, המסמל את המאבק בסרטן השד ובכיתוב "חשוב להיבדק". מדובר ביוזמה של קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן על מנת לעורר מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה.

כמו כן משיקים מותגי הקבוצה כבכל שנה מהדורות מוגבלות של מוצרי דגל בהשראת חודש המודעות והמאבק במחלה. 30% מהכנסות מכירת המוצרים ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

 המותג Estee Lauder משיק:

הסרום האהוב והנמכר ביותר ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II – המוצר כולו במארז וורוד עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות.

סרום
צילום יחצ

תכולה: 50 מ"ל

מחיר : 500 ₪

להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון ר"ג, בסניפים נבחרים של רשת סופר פארם , באתר סופר פארם ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il

המותג Clinique משיק:

קרם הלחות הצהוב הנצחי של קליניק, הנמכר ביותר בעולם, מסדרת שלושת השלבים: Dramatically Different Moisturizing Lotion+  בגרסה חגיגית הכוללת מחזיק מפתחות בגווני ורוד

BCA קליניק DDML+ 299 צילום יחצ חול

תכולה: 200 מ"ל

מחיר: 299 ₪

ניתן להשיג בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ , בקניון גינדי TLV פאשן מול ובאתר https://www.clinique.co.il

המותג Bobbi Brown מציע:

סט הכולל שני שפתוני LIP COLOR האהובים, בגוונים הורודים המקוריים והמובילים של המותג. השפתונים מגיעים בעיצוב ורוד וייחודי בהשראת חודש המודעות.

סט שפתונים ורוד בובי בראון במהדורה מוגבלת חודש המודעות
צילום יחצ

מחיר: 220 ₪ למארז הכולל 2 שפתונים.

להשיג בחנויות בובי בראון ברחבי הארץ.

על קמפיין חודש המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר:

קמפיין חודש המודעות לסרטן השד בישראל הוא חלק מקמפיין עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר. את הקמפיין הקימה לפני 27 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד® (BCRF). הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-50 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 38 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרויקטים של מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות.

בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקידום המודעות לסרטן השד, כבר 17 שנה. במסגרת הפרויקט המשותף, הוארו בשנים האחרונות , מידי חודש אוקטובר, אתרים שונים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, בניין עיריית תל אביב, גשר המיתרים בירושלים, מרכז פרס לשלום ביפו, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה, היכל התרבות בתל אביב ועוד.

מידע נוסף

קמפיין המודעות לסרטן השד של אסתי לאודר (BCA) מוקדש לטיפול בסרטן השד באמצעות חינוך ומחקר רפואי. למידע נוסף, בקרו ב-www.bcacampaign.com והצטרפו לעמוד שלנו בפייסבוק www.facebook.com/bcacampaign

אתר האגודה למלחמה בסרטן: http://www.cancer.org.il/

דף הפייסבוק של האגודה למלחמה בסרטן: https://www.facebook.com/cancer.org.il/

#TimeToEndBreastCancer

#esteelaudercompaniesisrael