עמוד הבית » שמונה מסעות חדשים וחוויתיים בעולם

שמונה מסעות חדשים וחוויתיים בעולם

Floral Artist Joseph Massie Sails on Seven Seas Voyager on July צילום ריג'נט סבן סיז. צילו
הפלגות נבחרות וייחודיות עבור אוהבי קולינריה ויין, חובבי גינון וצמחייה, מעריצי מחזות ברודווי ועוד

חברת השייט היוקרתית בעולם,  Regent Seven Seas Cruises®חשפה שמונה מסלולי מסעות ייחודיים שנבחרו במיוחד ויושקו בהפלגות של שנת 2020. אוהבי קולינריה ויין, חובבי גינון וצמחייה, מעריצי מחזות ברודווי, אנשים עם תשוקה להיסטוריה – כולם יהנו ממבחר החוויות יוצאות הדופן שריג'נט תציע לקראת שנת 2020.

ג'ייסון מונטגיו (Jason Montague), נשיא ומנכ"ל ריג'נט סבן סיז: "אנחנו מזמינים את אורחינו להנות מחוויות מרתקות, הן ביעדים המרהיבים שבהם הם מבקרים במהלך מסעותיהם והן בתכניות העשירות שאנו מציעים על הסיפון. מהיסטוריה ואומנויות הבמה, לגינון ואומנות קולינרית, אורחינו מוזמנים להרחיב את הידע באמצעות שיעורים, הרצאות שונות ואירועים ייחודיים. אוסף המסעות יוצאי הדופן שלנו מעיד, גם הוא, על החוויה חסרת המתחרים של ריג'נט סבן סיז."

  • הפלגת Harlan Estate World (יציאה ב-4 ביוני 2020 מסן פרנסיסקו לוונקובר, 13 לילות באוניית Seven Seas Mariner):

הפלגה שבה יכירו האורחים כמה מהיינות המובילים בעולם מאזור עמק נאפה הנודע בצפון קליפורניה. כאחד מהיקבים הידועים והמבוקשים ביותר בשוק, Harlan Estate מתואר "כיקב האולטימטיבי" במעמדו הרם וזמינותו המוגבלת. ביקב, יוכלו האורחים לחקור את עולם האוכל והיין באמצעות טעימות מיוחדות, חוויות אוכל ייחודיות והרצאות מאירות עיניים. וויל ואמנדה הרלן, המייסדים והבעלים של Harlan Estate, בשיתוף מנהל אתר הנופש בעמק נאפה, פיליפ נורפליט, יארחו את החוויה הייחודית המוצעת לאורחים טרם היציאה להפלגה, שתכלול גישה למתחם בבעלות משפחת הרלן ולאתר הנופש היוקרתי בעל דירוג חמישה כוכבים “Meadowood”, וכן סיור מיוחד ב-Auction Napa Valley ובמתחם האקסקלוסיבי בשמורת עמק נאפה, בנוסף ישתתפו האורחים בטעימות מיוחדות של שילוב יינות על הסיפון.

 

  • הפלגת Trinchero Family Estates (יציאה ב-14 באוגוסט 2020 ממונטה קרלו לברצלונה. 7 לילות באוניית Seven Seas Voyager):

מסע בעקבות יינות, בליווי המרצה האורח – בארי וויס, סגן נשיא “Trinchero Family Estates”, סומילייה בכיר ומומחה בינלאומי ליינות ולמשקאות אלכוהולים, עם ניסיון של יותר מ-25 שנים בענף האירוח והיין. כמו כן, כיהן וויס כנשיא קהילת מחנכי היין. במסע זה יחשפו האורחים לאוספי היין Neyers ו-Folie a Deux.

  • הפלגת חווית פרחים וגינון (יציאה ב-6 ביולי 2020 ממונטה קרלו לברצלונה. 10 לילות באוניית Seven Seas Voyager):

בהפלגה ייחודית זו, האורחים יצטרפו למומחה ואמן הפרחים ג'וזף מאסי וילמדו טכניקות עיצוב פרחים חדשות בשיעורי אמן משולבים, ויגלו גנים בוטניים בני מאות שנים בחוף בלעדי. מאסי כונה לעיתים קרובות על ידי התקשורת בשם 'אמן הפרחים של הדור' וזכה ב-17 תחרויות ופרסים לאומיים ובינלאומיים, כולל חמש מדליות זהב ברציפות של חברת הגננות המלכותית – וארבעה פרסי התערוכה הטובה ביותר – בתחרות הידועה של החברה המלכותית צ'לסי לתערוכות גננות ואף היה הצעיר ביותר לזכות בפרס אי פעם.

  • הפלגת חווית הברודווי (יציאה ב-14 ביוני 2020 מונציה למונטה קרלו. 10 לילות באוניית Seven Seas Voyager):

בהפלגה זו חוויה ייחודית באירוחו של סת' רודצקי, בעל קריירה של מעל לעשרים שנה בברודווי כשחקן, סופר, פסנתרן ומנצח. רודצקי כתב את שירי הפתיחה לטקס פרסי הטוני של 1998 ו -2000, הופיע בתזמורות במופעי ברודווי עשרות פעמים ביניהם "עלובי החיים" "המפיקים" ו-"פאנטום האופרה". אלבומו של רודצקי "Hair" בכיכובה של ג'ניפר הדסון היה מועמד לפרס הגראמי. האורחים יצפו בקונצרטים מדהימים בכיכובם של רודצקי וכמה מכוכבי ברודווי האהובים עליו, כשהם שרים להיטים מהמחזמר “The Great White Way”. כחלק מהחוויה, הקהל יזכה לשמוע סיפורים מצחיקים מאחורי הקלעים של מופעי בברודווי ופרסי הטוני. במסע זה ישתתפו גם:

  • סטפני ג'. בלוק: בלוק כיכבה בתפקיד שר במחזמר “The Cher Show” בעבורו קיבלה את פרס טוני הראשון שלה בשנת 2019 על תואר "השחקנית הראשית הטובה ביותר". היא גם הייתה מועמדת לטוני על הופעתה המוערכת כטרינה ב-Falsettos. בלוק שרה את "Defying Gravity" מאות פעמים כשסיירה בצפון אמריקה וכיכבה בברודווי כאלפבה ב-Wicked.
  • סבסטיאן ארסלוס: ארסלוס ידוע בעיקר בזכות תפקידו כלוקאס גודווין בסדרת נטפליקס "בית הקלפים". הוא נהנה מקריירה מצליחה בברודווי, כשמשחק את פיירו בתפקיד הבכורה שלו ב-Rent ובסיבוב ההופעות הארצי הראשון בארה"ב של Wicked.
  • שייאן ג'קסון: בין תפקידיו הרבים בטלוויזיה הופיע ב- “Behind the Candelabra”, "רוק 30", “Glee” ו-“Curb your Enthusiasm”. כותיק בעולם התיאטרון, כיכב לאחרונה ב-“Into the Woods” בתיאטרון הענק “Hollywood Bowl”, ב-“The Secret Garden” במרכז לינקולן וב-“The Most Happy Fella”. בנוסף, הופעותיו בברודווי כוללות את The Performers, Finian’s Rainbow, Xanadu, All Shook Up, Aida, and Thoroughly Modern Millie.
  • הפלגת חווית המורשת (יציאה ב-24 ביוני 2020 מונציה למונטה קרלו. 12 לילות באוניית Seven Seas Voyager):

במסע מיוחד זה עם AncestryProGenealogists® יבקרו האורחים בנמלים לאורך החוף הדרומי של איטליה – קוראטו, לצ'ה וקרוטונה, ילמדו על ההיסטוריה של היעדים וישמעו סיפורים אישיים מבכירי אוניית של Voyager: קפטן פליס פטרונו, קפטן הצוות לוצ'יאנו מונטסנטו וקצין הניווט הראשון אמדיס סרקנו. בין המרצים האורחים יכללו: קייל בטיט, מייסד AncestryProGenealogists®,  שתחומי המחקר שלו כוללים מורשת, DNA וגנאלוגיה גנטית. תכנית נוספת הנה תוכנית יבשתית מיוחדת בת שלושה ימים, "Southern Sicilian Medley", הבוחנת כמה אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, כולל כפרים בסגנון הבארוק בדרום סיציליה ואוצרות ארכיאולוגיים במסע מסירקוזה לפורטו אמפדוקל, 30 ביוני – 2 ביולי, 2020.

  • הפלגת הנצחת מלחמות העולם (יציאה ב-4 במאי 2020 מליסבון ללונדון. 14 לילות באוניית Seven Seas Explorer):

ריג'נט מארחת על סיפונה מפיקים של ארבע סדרות טלוויזיה מרכזיות המוצגות בערוץ הטלוויזיה האמריקני PBS, על ההיסטוריה של מלחמת העולם הראשונה, מלחמת העולם השנייה, מלחמת קוריאה ומלחמת וייטנאם, לכבוד ימי השנה לסכסוכים המשמעותיים של המאה העשרים. הנואמים המוזמנים הם: הקולנוען עטור פרסי האמי, לין נוביק (The War, The Vietnam War), זוכה פרס הגילדת הסופרים, סטפן אייבס (The Great War, The Civil War), המפיק, הסופר והבמאי עטור הפרסים, ג'ון מג'יו (Korea: The Never-Ending War, Finding Your Roots) סטפני קרטר (Secrets of the Dead) והקולנוען המוערך קן רוזנברג (Bedlam). מסע זה כולל כולל הרצאות, מסיבות קוקטיילים, טיול מיוחד לשדות הקרב בנורמנדי ואירועים קולינריים פרטיים.

  • העיתונות ברחבי העולם (4 באוגוסט 2020. רומא למונטה קרלו. 10 לילות. Seven Seas Voyager):

האורחים יצטרפו לעיתונאים אמריקאיים ידועים ומרתקים, בזמן שהם דנים במצב העיתונות בעולם. העיתונאית ג'ודי וודרוף המוכרת מהתוכנית PBS NewsHour תציג חקירה יסודית ובלתי משוחדת על חשיבות העיתונות במהלך אקלים גיאופוליטי מורכב. העיתונאי אל האנט מבלומברג יציע פרשנות על קריירת הדיווח הארוכה שלו וינתח את הבחירות וההחלטות שעומדות בפני אמריקאים. האנליסט הפוליטי צ'רלי קוק יספק תובנות לגבי הכדאיות של כל מועמד לנשיאות ארה"ב ויחזה את המירוצים הקונגרסיים. כל המצגות יהיו ללא נטייה פוליטית ויכללו את התפקיד המתפתח של התקשורת בסיקור הממשלה.

  • הפלגת "קדימה הוליווד!" (יציאה ב-12 באוקטובר 2020 , יציאה וחזרה ללוס אנג'לס. 10 לילות באונייתSeven Seas Mariner ):

חוויה ייחודית בבירת הבידור והקולנוע, בדגש על הפקות הטלוויזיה והקולנוע הגדולות ביותר בתולדות הבידור. יוצגו על ידי מפיקים ובמאים עטורי פרסים והיסטוריונים אהובים.

אודות ריג'נט סבן סיז

Regent Seven Seas Cruises מציעה חוויה יוקרתית חסרת מתחרים. עם צי המורכב מארבע אוניות מודרניות המבקרות ביותר מ-450 יעדים איקוניים ברחבי העולם. בשנת 2020 תוסיף החברה לצי אונייה חמישית ובשנת 2023 תתרחב עם אונייה שישית. אוניות ריג'נט מאופיינות בסגנון הכל כלול, החל מהלינה בסוויטות וכמות סיורי החוף הגדולה ביותר ללא הגבלה, גישה לאינטרנט ללא הגבלה, שירות אישי, מאכלים ויינות משובחים, משקאות חריפים, ולינה במלון לילה בטרם השייט עבור אורחים בסוויטות בקטגוריית הקונסיירז' ומעלה. בשנת 2018 סיימה החברה שיפוץ של 125 מיליון דולר של אוניות מארינר (Mariner), וויאג'ר (Voyager) ונביגטור (Navigator) על מנת לשדרג את רמת האלגנטיות של הצי אל הרף שהציבה אוניית האקספלורר (Explorer).

phanie J Block Headshot_s
צילום ריג'נט סבן סיז.

הוספת תגובה

הוספת תגובה