עמוד הבית » למביני בשר, "חוות הבוקרים" בליווי השף מאיר אדוני

למביני בשר, "חוות הבוקרים" בליווי השף מאיר אדוני

מאיר אדוני. חוות הבוקרים. צילום דן פרץ
חוות הבוקרים - מותג בשר בקר טרי, איכותי ומקומי שלוקח את ענף הבשר קדימה ומציע איכות ומקצועיות לצרכן שמבין בבשר,

חוות הבוקרים – מותג בשר בקר טרי, איכותי ומקומי שלוקח את ענף הבשר קדימה ומציע איכות ומקצועיות לצרכן שמבין בבשר, חוות הבוקרים – חדשנות במוצרים ובשירות: לא רק בשר משובח, אלא גם בחירת זנים מובחרים, גידול העגלים בישראל, תזונה מותאמת לכל זן, טיפול בקצביה בהתאם לזן, סיווג הנתח ואיכותו, נתחים מיוחדים בזמינות גבוהה, תווית מוצר עם מידע על הנתח ודרכי ההכנה המיטביות ורמת שירות מקסימלית לאנשים שאוהבים בשר, כי הגיע הזמן שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות מחוויית בשר מושלמת. חוות הבוקרים מתחילה את מהפכת הצרכנות בשוק הבשר בישראל

חוות הבוקרים. צילום דן פרץ

להשיג ברשתות השיווק המובילות ובאטליזים מובחרים

חן רזיאל מנכ"ל 'חוות הבוקרים': "כאוהבי בשר אנחנו מאמינים שלצרכן הישראלי מגיעה חווית בשר איכותית, ישראלית ומספקת שמשאירה טעם של עוד. חוות הבוקרים נכנסת לשוק כדי לסמן רף חדש של איכות בשר והתייחסות לצרכי הלקוח על ידי מקצוענים שאחראים על כל שרשרת הייצור מבחירת הזנים, הגידול, הטיפול ועד קניית המוצר. אנחנו מכוונים לתת חוויית קניה אחרת, מוצרי פרימיום נגישים וחדשניים כדי שהצרכן הישראלי ייהנה ממוצר עם ערך."

"הקמנו את הקצביה מהמתקדמות והגדולות בישראל, שם עובר הבשר טיפול בהתאמה לזן, לנתח ולאיכותו ועל האריזה נציג את ההמלצות לכל נתח בהתאם לייעודו ושיטת ההכנה האופטימלית עבורו. בנוסף נשיק מוצרים/נתחים חדשים בצורה רציפה ובזמינות גבוהה: סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, סטייק פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק, נתחים למעשנה ועוד. כל זאת כדי לתת לאוהבי הבשר בארץ את חוויית הבשר האולטימטיבית"

חוות הבוקרים. צילום דן פרץ

חוות הבוקרים מציעה איכות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר על ידי אנשי מקצוע שאוהבים בשר:

  • בחירת זנים וגידול בתנאים מוקפדים ונאותים, תוך התאמת התזונה לכל זן
  • קצבייה מהגדולות והמתקדמות בישראל עם צוות קצבים מקצועי שמטפל בדיוק מרבי בנתחים בהתאם לזן, סיווג ואיכות הנתח.
  • קיצוב מיוחד, יישון רטוב, יישון יבש ונתחים מיוחדים בזמינות גבוהה

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה