עמוד הבית » עוגיות לואקר וסילאן טבעי

עוגיות לואקר וסילאן טבעי

עוגיות לואקר צילום לואקר, איטליה

חברת לואקר משיקה, 3 סוגי עוגיות ראשונים בטעמים מעולים: עוגיות אגוז לוז , עוגיות שקדים ועוגיות פתיתי שלג – כולן ממולאות ומצופות בקרם השוקולד הייחודי ללואקר.

החברה בחרה בישראל להיות המדינה הראשונה בעולם בה ישווקו העוגיות ,הבחירה בישראל היא לא מקרית והיא נובעת מהיותה של ישראל הצרכנית  מס' 1 לנפש בעולם של מוצרי לואקר במשך 3 שנים ברציפות. העוגיות החדשות, עשויות מרכיבים איכותיים ועשירים בטעמם ובמרקמם, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. מוצרי לואקר אינם מכילים שומן טראנס.  העוגיות  עולות על מדפי השיווק בימים אלה, כשבחברה העולמית ערים לתגובות הצרכנים לעוגיות החדשות.

אורית גור אריה, מנהלת תחום לואקר בליימן שליסל, יבואנית ומשווקת המותג בישראל, מציינת כי "עבודת שטח שעשינו לקראת השקת העוגיות העלתה כי הצרכנים בישראל מגלים נאמנות גבוהה מאד למותג והם סקרנים ומצפים מאד להתנסות במוצרים חדשים של לואקר". עוד מוסיפה גור אריה כי "לאור ההצלחה האדירה של לואקר בתחום הוופלים והשוקולד, אך טבעי שהקטגוריה החדשה אליה ייכנס המותג ויהיה בין המובילים שלה, היא עוגיות פרימיום".

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. מחירן המומלץ : 14.90 ₪ לאריזה. העוגיות בכשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל, בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

נסיינית מערכת: כל מוצר שחברת לוקאר מפיצה תמיד ענוג בטעם, בשוקולד המיוחד ואף פעם המוצר לא נשאר שעתיים מרגע פתיחתו, העוגיות פריחות והטעם פשוט נפלא מעורר את כל החושים.

סילאן טבעי בבקבוק לחיץ

סילאן טבעי, 100% תמרים בבקבוק לחיץ להנגשת השימוש. הסילאן בבקבוק הלחיץ הופך את השימוש בו לנוח, קל ופשוט. פשוט ללחוץ ישר מהבקבוק. ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים. הייצור מתבצע בתהליך מוקפד וייחודי המבטיח שמירה מרבית על הארומה והטעמים המקוריים של התמרים ועל מרקמו המדויק של הסילאן.

מתאים למגוון שימושים בבישול ואפייה ומשמש תחליף נהדר לדבש עבור טבעוניים ובעלי רגישויות. מתיקותו הטבעית של הסילאן מאפשרת לו להשתלב בצורה עדינה בתבשילים ומאפים שונים.

סילאן טבעי מיה בבקבוק לחיץ. משקל 470 גרם. כשר לפסח. כשרות-בד"צ מהדרין. מסומן בתו הירוק של משרד הבריאות. מחיר מומלץ לצרכן  16:90-17:90 ₪ . ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות.

סילאן טבעי צילום אבי כהן

נסיינית מערכת: השימוש בסילאן בביתי הוא חשוב ונמצא קבוע במזווה, אני מבשלת עימו בהקפצת ירקות, תבשילי בשר ועוף, הנוחות המירבית במוצר הנוכחי הוא הבקבוק נוח לאחיזה ובקלות ניתן לשפוך את הרוטב הסמיך על האוכל, ללא עזרה של כף אין דבקות והכול נקי ומהיר. נהדר.