עמוד הבית » חוזרים לטבע עם קוסמטיקה אורגנית "אמא אדמה"

חוזרים לטבע עם קוסמטיקה אורגנית "אמא אדמה"

מוצרי ערוגות, צילום יח"צ
אסתר לחמן רוקחת ובעלת המותג הקוסמטיקה טבעית "ערוגות" מגוללת את סיפורה על המעבר מהעולם המערבי לעולם האורגני הקוסמטי כיום, החברה בעלת מותג בינלאומי ואישור מחו"ל לקוסמטיקה טבעית.

יצאתי למושב שובה בדרום (שעה נסיעה מהמרכז) כדי לחוש את האדמה שעליה אסתר מגדלת את הצמחים, הגעתי לחווה, השמש מחממת את ראשי, הריח של הצמחים נושקים בעורפי. החווה רחבה ובה מגדלים את צמחי המרפא היישר לתוך הבקבוק. זהו המקום שבו הטבע והאדם ניפגשים. אסתר מגיעה עם חיוכה הכובש לקבל את פני עם שיק בריאותי.

חווה, צילום: פרטי

ישובה על ספסל עץ עם נוחות נעימה ורוח קלילה מנשבת, אסתר מגוללת את סיפורה: "לפני 18 שנים יצאתי לטייל ברחבי העולם ושמתי לב שבכל מקומות התרבותיים שהתארחתי במזרח, המוצרים היו טבעיים החל מחומרי הניקיון, מוצרי היופי והקוסמטיקה כולם מבוססים מן הטבע מצמחי מרפא. שמירה על טהרת האורגני ובמערב הוציאו את האלמנט הטבעי ונכנסו לעולם שמרביתו מוצרים עם רכיבים כימיקלים.

"החיבור לטבע קסם לי" מוסיפה אסתר, חיפשתי בעולם תרבויות פרימיטיביות ולמדתי קליית סלים, סריגה בצמר וכל זמן בזווית עיני שמתי לב שלכל בית קיים מזווה, גינת ירק וצמחי מרפא. ראיתי בני 70 ומעלה עובדים אדמה בחדווה, אנשים בריאים ללא כולסטרול, ללא לחץ דם גבוה ואוכלים אוכל ללא סוכר. ובמיוחד התרשמתי מקצב החיים השקט שחיים בו. רציתי לקחת את הקצב הזה ולספח אותו אלי".

צילום: נעמה משיח כהן

אסתר למדה בארה"ב ובאנגליה אצל מרפאות צמחים ובארץ למדה רוקחות. השינוי הגיע עם הולדת בנה הבכור, החלה להבחין בתרכובות של מוצרים ששמים על הילדים, שמפו, קרמים, משחה להחתלה וראתה שחלק מהחומרים מסרטנים ובעלי כימיקלים מזיקים לעור ולבריאות הנספגים למחזור הדם. החלה לשתול צמחים בגינה ויצרה פורמולות טבעיות וטהורות במטבחה הקטן. הפורמולה הראשונה והפופולרית עד היום קרם הקלנדולה.

למי שרוצה ללמוד על התחום ולהכין פורמולות אישיות בביתה קיים בחנות ספר "רוקחות טבעית אשר הוציאה אסתר מהדורה שביעית בנוסף, אסתר הקימה בחווה "בית הספר לצמחי מרפא" עבור נשים מכל הארץ לאלו שרוצות לחוות את החוויה האותנטית ועולם הקוסמטיקה הטבעי.

סדרת המוצרים לעור הפנים: 

סבונים, סבוני פנים נוזליים לשני סוגי עור, לעור רגיל עד יבש/בוגר, ולסוג עור מעורב עד שומני/אקנתי, אינם מייבשים את הפנים ושומרים על לחות  ואיזון העור.

קרם יום וקרם לילה פעמוני שלג, קרם יום המבוסס על צמח פעמוני שלג השומר ומחדש את תאי העור, ומעכב הזדקנות. לקרם יום תוספת הגנה מהשמש והלילה מרוכז יותר ופועל לאורך הלילה. בנוסף בסדרת הטיפוח לפנים, קרם עיניים תלתן, קרם יום נץ חלב וקרם יום מרווה.

מוצר הדגל – סרום חומצה היאלרונית המופק מחיטה למילוי קמטים וקמטוטים ומיצוק העור.

סרום ויטמין Cסרום הבהרה המכיל ריכוז גבוה של ויטמין C להבהרה כתמי פיגמנטציה. יש למרוח בערב לפני השינה ולהימנע מחשיפה ישירה לשמש.

סרום אתרוג המכיל שמן זרעי אתרוג בעלי איכויות מרפאות, מחדש את העור, משיב לחות לעור ויוצר גוון אחיד.

קרם הגנה אורגני לפנים SPF30 מבוסס על תמציות צמחים, על שמנים ועל אבץ, צמחים עם חומרים פעילים בטבע שפיתחו מנגנוני הגנה מהשמש. הקרם נספג בקלות בעור, אינו משאיר סימנים, לא דביק, וללא בשמים או חומרים משמרים. קרם הגנה זה מבוקש במיוחד על ידי הצוללנים היות ואינו רעיל ואינו פוגע בדגה ובשוניות האלמוגים.

צילום: יחצ

ניתן להגיע לחנות הממוקמת בנתיבות ולרכוש את המוצרים הנפלאים מוצרי שיער, משחות ומוצרים משלימים. בחנות 15% הנחה על כל המוצרים. כיום, אסתר מונה  קהילה של כ-80K נשים, בפייסבוק, באינסטגרם, בערוץ יוטיוב, בוואסאפ. בקבוצת הפייסבוק ”ערוגות – חוכמת נשים טבעית” ניתן לקבל טיפים ועצות, בערוץ היוטיוב ללמוד איך רוקחים ומכינים מוצרים בריאים בבית.

חנות בנתיבות, צילום פרטי

הוספת תגובה

הוספת תגובה