עמוד הבית » חונכים תחנת משטרה חדשה בשדרות

חונכים תחנת משטרה חדשה בשדרות

צילום: יחצ
אמש חנכו שוטרי משטרת שדרות את משכן המשטרה החדש אחרי שהמבנה הקודם הוחרב בקרבות הגבורה מול מחבלי חמאס בשבת השחורה ב 7 באוקטובר.

במסגרת הערב שנערך במעמד מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן המרגש הוענקו תעודות הוקרה לשוטרים שלחמו במחבלים כמו כן, הובאו במיוחד מבתי החולים השוטרים שנפצעו בקרבות אשר לא היו מוכנים לוותר על הערב המרגש עם חבריהם.על הפקת הערב הופקדו מחלבות גד אשר קיימו שם ארוחת סיקרט דינר במהדורת חרבות ברזל בניצוחו האישי של השף אייל שני וגם התקיימה הופעה מרגשת של הלהקה משדרות כנסיית השכל עם אחד ההמנונים של התקופה ״שום דבר לא יפגע בי״

עמיר אהרון מנכל מחלבות גד: "אתם הגיבורים ששמרתם עלינו, אתם העתיד שלנו בשמי ובשם מחלבות גד המון תודה זה העונג שלנו להרים ערב מיוחד שכזה" השף אייל שני "אתם שתורמים ומצילים את המדינה הזו, אנחנו נימצאים פה ברגע זה היום הרבה מאוד בזכותכם אני מודה לכם מכל הלב".

צילום: יחצ

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן שפיקד והוביל את הלחימה בדרום: "אני יותר מגאה לראות את חבורת השוטרים הפצועים שיושבים פה שאפשר לראות על גופם את סימן המאבק והעמידה האיתנה. אני מאושר לראות אתכם מחלימים – אתם וחברים שלכם קבעתם את ערך הרעות שמדביק את כל החברה הישראלית. אסור שהיא תתפוגג במשטרת ישראל. אני מאחל לעצמי שאמשיך ואהיה ראוי לשוטרים כמוכם"

משטרת שדרות: משטרת שדרות כבר היום חזקה יותר ומגובשת יוצרים וזאת הודות לחומר האנושי שקיים כאן, כל מי שיושב כאן לא ישכח לעולם את אחינו החללים שנלחמו על הבית וננצור אותם בליבנו לעד"