עמוד הבית » חטיף גורמה מירקות

חטיף גורמה מירקות

צילום: א.ג.ת.ד יח"צ

חברת א.ג.ת.ד, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל ומשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים, מציגה לקהל הישראלי את חטיף הגורמה – Hunter Foods מאיחוד האמירויות.

לאחר שהחלה לשווק את החטיפים מבוססי תפוח האדמה בטעמי כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד – א.ג.ת.ד משיקה את סדרת הירקות המבוססת על 100% ירקות אמתיים אפויים בטעמי אפונה, במיה, בטטה, סלק, שעועית ירוקה, מיקס ירקות ועוד.

המותג מציע מבחר חטיפי גורמה חדשניים, טובים יותר עבור הצרכנים מבחינה תזונתית ובעיקר איכותיים יותר. קולקציה משובחת של מוצרים ייחודיים ובריאים שנבחרו ביד בהשראת מסעותיהם של בעלי החברה ברחבי העולם. החטיפים מיוצרים בעבודת יד, ואת הארומה המובהקת של כל טעם וטעם בלתי ניתן לפספס, מרגע פתיחת האריזה ועד לביס המושלם והמשובח שמפנק את כל החושים גם יחד. כל החטיפים ומזונות העל של החברה הם 100% צמחוניים, 100% ללא מונוסודיום גלוטמט, 100% ללא אורגניזם מהונדס גנטית ו-100% ללא שומן טראנס או כולסטרול.

>>> בלעדי: ייצוג בנבחרת היוקרתית בעולם בליגה ההונגרית בכדור מים 

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

נסיינית המערכת: חטיפי הירקות מיוצרים מירקות דלילים כמו סלק, אפונה, ירקות  ועוד, שעוברים תהליך של ייבוש היוצר קרנצ'יות וקריספיות לחטיף. קל לאכילה ובעל מתיקות טבעית עדינה. חטיף ירקות נחשב לחטיף בריא, אינו מכיל שמן ומלח ומתאים לחלופה לחטיפים רגילים. אהבתי.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה