עמוד הבית » חטיפי ברוקולי, לחמניות פשתן, קמח חומוס

חטיפי ברוקולי, לחמניות פשתן, קמח חומוס

חטיפי ברוקולי צילום יחצ
מוצרים חדשים בריאים ששידרגו לכם את שולחן חג השבועות

חטיפי הברוקולי המתאימים במיוחד לשדרוג מהיר ולגיוון בשולחן החג, שמאופיין במנות צמחוניות, חלביות ומלאיי ירקות, מאפשרים להכניס טוויסט מגוון למנות החג המוכרות והחלביות, עם מנות מהירות עשירות בירקות ומלאות בטעם. בנוסף, המוצר טבעוני. החטיפים פריכים מבחוץ, מרעננים ובציפוי קריספי חם וטעים. מצוינים לשילוב לצד מטבלים או סלטים
ומתאימים במיוחד לשדרוג הארוחה בקלות עם המון טעם, ירקות וקריספיות.

לדברי עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול בישראל:  "טבעול גאה לחדש מדי שנה את מגוון המוצרים שלה, ולספק לצרכנים פתרונות מרעננים ומשודרגים לתזונה היומית. הפעם החלטנו להשיק מהדורה מיוחדת לקראת החג, שמאפשרת לשלב את המוצרים שלנו גם לאירוח ולאירועים יותר חגיגיים, יחד עם מגוון מתכונים והצעות הגשה קלים, מהירים, מזינים ומאד טעימים, ועם מגוון מוצרי טבעול המבוססים על ירקות וקטניות ומתאימים מאד לארוחות קולינריות עשירות בירק, ביניהם קציצות עדשים כתומות, חטיפי כרובית, לביבות בטטה, קציצות דלורית וקינואה, ועוד. אנו בטבעול מבינים את החשיבות של שילוב ירקות כחלק מתזונה מאוזנת ועושים את מירב המאמצים לאפשר את שילובם בצורה הטעימה והמזינה ביותר, בתאנו מאחלים חג שבועות שמח, ומקווים שגם הפעם הצלחנו לייצר פתרון טעים ומזין לכל המשפחה, תוך שדרוג החוויה הקולינרית הצמחונית".

מחיר ממוצע :29.90 ₪  וניתן לרכוש בחנויות ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: אני כל שנה מחכה לחג שבועות, אחד החגים הכיפיים לכל בני במשפחה,חג לבן בניחוחות  מאכלי גבינה מגוון פשטידות והפעם נישנושי  ברוקולי, המוצר כריספי, אני אוהבת את הברוקולי לצד טחינה. טעמו מעודן ונפלא פריך וטעים רק לחמם והמוצר בטעם בייתי.

לחמניית פשתן דלה בפחמימה

לחמניות מבית " ביכורים מזון ומאפה" עשויות מזרעי פשתן זהובים מקנדה. בלחמנייה יש כ-1.5 גרם פחמימה בלבד. מאחר והלחמניות גם נטולות סוכר וממתיקים, הן בעלות ערך גליקמי נמוך והן מתאימות גם לתזונת סוכרתיים, למי ששומרים על משקלם ולמי שתזונתם דלה בפחמימות. הלחמניות נארזות טריות באריזה שומרת טריות, המאפשרת חיי מדף של למעלה מחצי שנה, ללא הקפאה. ניתן להשיג גם לחם טרי ופרוס, ולחמים קפואים.

מחיר: כ-22 ש"ח לאריזת לחמניות במשקל 250 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה:  https://www.bikurim.co.il/

נסיינית המערכת: כל שנה המודעות גוברת בקרב האנשים לאוכל צמחוני, טבעוני ודל פחמימה מגמה של שמירה על הבריאות, הלחמניות פריכות ומקנות שובע עשויות היטב כך שלא ניתן להרגיש בטעם את חוסר הפחמימה מהיום לסוכרתיים יש מקום מכובד על שולחן חג השבועות.

לחמניות פשתן צילום אייל קרן

קמח חומוס 

קמח החומוס של "תבואות", המיוצר מגרגרי חומוס טבעיים, עשיר בערכים תזונתיים ובהם חלבון, פחמימות מורכבות, אשלגן, ברזל, סידן ומינרלים שונים. הקמח מתאים כתחליף ביצה במתכונים שונים ומשמש גם כחומר "מדביק" בהכנת מאכלים שונים ובהם קציצות, פאקורה, סמוסה, גונדי ועוד.

קמח חומוס. צילום – אייל גרניט

מחיר: 13.90 ₪ (לאריזה של 500 גרם). כשר בהשגחת הרבנות בית שמש.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית מערכת: קמח חומוס הדבר הבא לאנשים שרוצים לעשות שינוי בריאותי בחייהם, ולהגמל מהקמח הלבן, קמח חומוס נותן מענה נהדר, קל ומהיר להכנה במחבת ולשים מעל גבינות לגלגל ותוצאה נהדרת.