עמוד הבית » חלוקת מארזי מזון לחג הפסח

חלוקת מארזי מזון לחג הפסח

מימין שמעון מזרחי ויריב גניש צלם אסף לוי
בכירי רשת קפה גרג וביגה בשיתוף מכבי פוקס תל אביב בראשותו של יו"ר המועדון שמעון מזרחי ועמותת ״אחים לסמל״ חברו יחד לקראת חג הפסח, למען קשישים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות.

יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשתות  גרג וביגה מסר : "כחברה מובילה בתחום בתי הקפה בישראל ,   חרטנו על דגלנו את ערך המעורבות חברתית כערך מרכזי, ופועלים מתוך הקהילה ולמענה לאורך כל השנה.  בימים קשים ומאתגרים אילו חשוב לנו לעזור יותר מתמיד,  בעיקר  עבור הקשישים והאוכלוסייה המבוגרת שבזכותם יש לנו את מדינת ישראל . בנוסף אנו שמחים להירתם ולסייע גם לבתי חולים ולגופים נוספים  ורואים בכך מטרה נעלה ונעשה ככל שביכולתנו לתמוך ולסייע להם בימי הקורונה."

 יו"ר מועדון הכדורסל מכבי ת"א שמעון מזרחי: "אני מאוד נרגש, שמח ומודה לרשת קפה גרג וביגה , שנרתמו למען הקשישים וניצולי השואה בישראל". לדבריו: "בתקופה זו חשוב כפליים לחשוב על הזולת בימי מגפת הקורונה ולפני חג הפסח".

לדברי דורון גמצ'י סמנכ"ל שיווק וקשרי קהילה במכבי ת"א : "בהמשך למסורת של שנים בהם רשתות קפה גרג וביגה שותפות שלנו למהלכים של תרומה לקהילה גם בימים מאתגרים שאנו חווים הם נרתמו להוביל את מהלך חלוקת הסלים לחג לקשישים. מועדון הכדורסל מכבי תל אביב , מודה לקפה גרג וביגה על הנתינה ברוחב לב".

עוד ציין מלכה כי: "זוהי פעילות חשובה ומשמעותית עבורנו. אנו מאחלים ללקוחותינו, לעם ישראל ולקשישים:  חג פסח שמח, בריאות לכל עם ישראל וחזרה מהירה לשגרה.

אנו מודים לעובדים שלנו על  ההירתמות למען פעילות חשובה מעין זו. הראויה למלוא ההערכה ותרומתם למען הקהילה".