עמוד הבית » חניכת אמבולנס לזכר נרצחי NOVA

חניכת אמבולנס לזכר נרצחי NOVA

צבי חסיד מנכ״ל זק״א ת״א חמי פרס יו״ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות אפרת דובדבני מנכ״לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות עמרי סאסי ממפקי הנובה, צילום: אריאל אוחנה
ביום חמישי ה-26 בינואר 2024 נערכה במרכז פרס לשלום ולחדשנות חניכתו של אמבולנס הצלה חדש. מתנדבי זק"א תל אביב חנכו אמבולנס חדש בשם NOVA לזכר הנרצחים.

באירוע השתתפו יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות חמי פרס, מנכ״ל זק״א תל אביב צבי חסיד, מנכלית מרכז פרס לשלום ולחדשנות אפרת דובדבני, מתנדבי ומתנדבות זק"א תל אביב, נציגי עמותת ׳ילדי האור׳ של משפחות הנרצחים, משפחות שכולות של נרצחי הנובה ואנשי קהילת הנובה.

לפני הטקס נערכה במקום הדלקת נרות נשמה לזכר 402 בנים ובנות, נרצחי נובה בהשתתפות משפחות הנרצחים, מתנדבי זק"א ואורחים. צבי חסיד, מנכ"ל זק"א ת"א: "זה יום קשה ומרגש עבורי ועבור כלל המתנדבים שלנו. אחרי השבת השחורה בה טיפלנו במסירות אין קץ בדרכן האחרונה של חוגגי מסיבת הנובה, היום בורכנו בהזדמנות לפגוש את יקיריהם, את אותם בני משפחה וחברים שעבורם אותם חללים היו עולם ומלואו. אני מצדיע למתנדבים שלנו ומצדיע גם למשפחות. בזקא ת״א לא שוכחים את הנרצחים ומנציחים אותם עם אמבולנס".

הדלקת נרות לעילוי נשמתם של הנרצחים בנובה. צילום: נעמה משיח כהן

 

חמי פרס יור מרכז פרס לשלום ולחדשנות: ״בחלומות הכי גרועים שלי לא דמיינתי מפגש מסוג כזה במרכז פרס לשלום ולחדשנות. זהו מפגש מרגש ביותר בין משפחות הנרצחים ואנשי זק״א ת״א שעשו עבודת קודש ברגעים הקשים ביותר. אבי נהג להגיד שאין מצבים נואשים אלא רק אנשים נואשים, וכולי תקווה כי כולנו ניקח את הרגעים הללו כדי להמשיך ולבנות את המדינה לשיאים חדשים, לא נוותר על החיים והתקווה, ומתוך האבל הנורא נצא חזקים ומלוכדים יותר.״

צילום: נעמה משיח כהן

האמבולנס החדש יצטרף לצי האמבולנסים הפועלים באזור ויאפשר לשפר את זמני ההגעה לחולים ולנפגעים ובכך להציל חיים.