עמוד הבית » חתונה ממבט ראשון – מתחילים לחשוב על ההחלטה המתקרבת

חתונה ממבט ראשון – מתחילים לחשוב על ההחלטה המתקרבת

קארין ואיתמר צילום: פיפל פוטוגרפי
סופ"ש של מפגשי זוגות אינטימיים עבר על ארבעה מהזוגות, כשכולם מתחילים להתכוונן לקראת ההחלטה האם להישאר יחד או להיפרד. מתוך ארבעה זוגות גילינו את ההחלטה של שניים מהם.

כשקארין מכונסת בעצמה, איתמר מנסה להגיע אליה. הוא מבטיח לה בבטחון מלא שהוא כאן בשבילה כשהיא תרצה לשתף אותו. קארין מתבשלת עם עצמה קצת אבל לבסוף היא משתפת. בהתחלה אותנו, אחר כך את הדס, ולבסוף את איתמר ואפילו את יעל: כשהמצלמות כבות איתמר רץ לחברים או למשפחה.

הוא לא בוחר לבלות איתה את הזמן הזה יחד וזה מפריע לה. מבחינתה, כדי לבנות זוגיות אמיתית הם צריכים גם את הזמן יחד בלי המצלמות. האמת היא שהיא לחלוטין צודקת, במיוחד משום שכבר למדנו להבין שקארין ממעיטה לחשוף את עצמה מול המצלמות. יש דברים שקורים ביניהם כשאין מצלמות. אבל אם כשהם נשארים לבד הוא ממהר לברוח, איך הוא יכיר אותה באמת?

החוויה שלה היא שלילית ובצדק. את הדס היא משתפת בנתון הכי חשוב שאישה צריכה לבחון: "אני בוחנת את המעשים שלו, ולא את המילים". איתמר הוא איש מכירות שיודע לצאת מכל דבר באמצעות מילים. ולא רק איתמר. ככלל, גברים מייחסים פחות חשיבות למילים מאשר הנשים. לכן קארין עושה חכם כשהיא בוחנת את המעשים של איתמר שמדברים בעד עצמם.

כשהם חוזרים מהארוחה, קארין משתפת את איתמר בתחושות שלה. איתמר שהבטיח להקשיב, לתמוך ולהיות שם בשבילה ברגע השיתוף, שוכח לחלוטין את הבטחתו זו, ובוחר להתווכח איתה ולהוכיח לה שהיא טועה. היא משתמשת ברגשות שלה כדי להבהיר לו שכך היא מרגישה, שזו החוויה שלה, אבל הוא עדיין מתווכח כדי לצאת הצודק. שהרי בעיניו להיות צודק זה מה שחשוב, גם אם בדרך אתה רומס את הצד השני.

גם בקליניקה של יעל הוא מנסה לצאת צודק כשהוא אומר: "הרגיש לי קצת לא פייר שהיא שמה אותי בספוט הזה", אבל מה הבעיה עם זה שהיא חשפה את הרגשות שלה? קודם התלונן שלא משתפת, הבטיח לה שיהיה פה בשבילה כשתרצה לדבר איתו, וכשהיא מדברת ומשתפת – הוא תוקף אותה ומנסה בכל כוחות להוכיח לה שהיא טועה והוא הצודק.

יעל מאבחנת שקארין רוצה לשמוע שאיתמר רוצה להיות איתה. ככה פשוט. אז איתמר אומר את מה שקארין רוצה לשמוע, וזה בערך עובד כי בהמשך קארין אומרת למצלמות זה באמת עשה לה טוב.

אבל האמת היא שזה ממש לא נכון. קארין לא צריכה לשמוע שאיתמר רוצה אותה. קארין צריכה לראות במעשים שהוא רוצה אותה. ובמעשים – זה להיות איתה לפחות חלק מהזמן כשאין מצלמות כדי לבנות את הזוגיות ביניהם.

את זה הוא לא עושה, ויש להניח שגם לא יעשה בפעם הבאה שהמצלמות יכבו. הבעיה היא שהיא מאוד מעוניינת באיתמר, ולכן כשהוא מחרטט אותה באמצעות מילים יפות, היא נוטה להיסחף באשליה.

מה שכן, קארין חושפת שאחרי היום ה-42 היא לא תישאר עם איתמר. שהיא כבר מחפשת דירות. איתמר כמובן מנסה לרכך את הגזירה ושוב מנסה למכור לה סיפור אשליה כשאומר לה שהוא מעוניין להישאר איתה גם אחרי. לדעתי ברגע האמת זה כבר לא יעבוד.

בארוחה השנייה עסוקים הזוגות בהשוואה סיזיפית, כשבסופה שני מתעצבנת שדני עושה השוואות עם בחור בן 30. אבל האמת היא שמה שבאמת מפריע לה זה שהם יוצאים פחות טוב מול הלאבי-דבי של העונה.

היות שכך, שני מסבירה לעצמה שעינת ולירון משקרים. שאצל כל זוג יש קשיים ושהם מסתירים את הקשיים שלהם. וברור לה שהם עושים את זה, כי זה מה שהיא עושה כבר מפגש שני ברציפות. ואם חלילה לדני נפלט משהו, היא מיד קופצת כדי לגונן על שלמות הזוגיות שלהם כביכול. כל אתגר שהיה להם מתגמד פתאום לממדים של מה בכך, כשבמהלך העונה הם היו מהזוגות שהתמודדו עם הקשיים הכי גדולים (וצלחו בצורה מרשימה, הרבה בזכותה של שני).

שני מתעצבנת שדני רואה את מה שאין ולא מתסכל על מה שיש. אבל האמת היא שהוא מפזר הרבה יותר חיוביות ממנה. הוא מאוד מפרגן ללירון ועינת ושמח עבורם בהצלחת הזוגיות שלהם, והיא רק מחפשת איפה הם משקרים ולא אמינים. אולי הפרגון שלו לזוגיות שלהם הוא זה שמפריע לה, ואולי זה הרגשות שהיא מפתחת כלפיו הם אלה שגורמים לה לחששות משום מבינה מדבריו של דני שהוא לא נמצא מבחינה רגשית באותו המקום כמוה.

דני ושני. צילום: לירון סער

הדס ושי –

למרות הנסיון להראות לנו שהדס נפתחת לשי ומתחיל להיבנות שם משהו, אני לא קונה את זה. הפרומו ההוא שהראה אותם יושבים ביחד אחד ליד השני, נראה לי לא אמין (תראו לי פרומו אחד אמין בכל העונה הזאת!). לדעתי יהיה נסיון, אבל הוא יכשל. זה פשוט לא יקרה ביניהם.

עינת לירון –

הזוג הכי חזק של העונה, ובהתאם למה שלירון אמר הם גם ימשיכו יחד גם אחרי ה-42 יום. אהבתי לראות שלקראת סוף הפרק כשעינת נכנסה הביתה וקראה לעברו של לירון: "תראה מה הבאתי לך" היא ראתה את זר הפרחים שקנה לה. פשוט תענוג לראות את האהבה ביניהם פורחת.

עינת ולירון. צלום: דניס בוטנרו

הכותבת הינה דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי באינסטגרם – @dafnatel

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה