עמוד הבית » טומי הילפיגר מציג את קולקציית חורף 2024 באירוע אינטימי

טומי הילפיגר מציג את קולקציית חורף 2024 באירוע אינטימי

Tommy Hilfiger FW24 NTFW for Fatory54 צילום: באדיבות המותג
‏Tommy Hilfiger, שבבעלות PVH Corp, חוזר לשבוע האופנה של ניו יורק והציג אתמול את קולקציית סתיו-חורף 2024 של TOMMY HILFIGER – A New York Moment

במהלך ערב אינטימי, הציג טומי הילפיגר את קולקציית הגברים והנשים לעונת החורף הבאה. התצוגה התעטפה בצבעי המותג אדום, לבן וכחול, ונתנה ביטוי מודרני ל Classic American Cool דרך עיניו של החולם האמריקאי האולטימטיבי."ניו יורק לימדה אותי לחלום בגדול", אמר טומי הילפיגר. "כמעצב צעיר זה היה מקום הילוודו של החזון שלי. הקצב של העיר, התרבות שלה, הביטחון והפתיחות, כל אלה תידלקו את המותג מההתחלה. אני נרגש לתרגם את ההרגשה הזו למסלול עם טוויסט של טומי."

רומי סטריד Romee Streijd בתצוגת האופנה של טומי הילפיגר בניו יורק מטעם פקטורי 54 צילום: thestreetvibe

 

Tommy Hilfiger FW24 NTFW for Fatory54 צילום: באדיבות המותג

 

התצוגה התקיימה ביום שישי ה9 בפברואר, בשעה 20:00 (שעון ניו יורק), בגרנד סנטרל, ניו יורק, מוסד מרכזי במנהטן, אליה הגיעו השגרירה החדשה סופיה ריצ'י לצד בעלה אליוט גריינג', רומי סטריד, בקי ג'י, קסניה אדונטס, ג'סטין סקיי, ג'נה ליונס ועוד.

Tommy Hilfiger FW24 NTFW for Fatory54 צילום: באדיבות המותג
סופיה ריצי ובעלה אליוט גריינג בתצוגת האופנה של טומי הילפיגר בניו יורק מטעם פקטורי 54 צילום: thestreetvibe

"טומי הילפיגר הוא אחד מהחולמים האמריקאים הגדולים", אמר סטיבן קולב, מנכ"ל ה-CFDA. "החזון הייחודי שלו וההשפעה המתמשכת שלו על תעשיית האופנה סללו את הדרך לרבים. זו חגיגה הולמת של עיצוב אמריקאי, ואני מתכבד לראות את המשך התרומות של דמות כה משפיעה בתעשייה שלנו.