עמוד הבית » טורטיות מעדשים וחומוס,"אקוואפור"

טורטיות מעדשים וחומוס,"אקוואפור"

טורטיות FULL WRAP מחומוס מונבט כשר לפסח צילום: יחצ

טורטיות העשויות מעדשים וחומוס מונבט, הן החלופה האולטימטיבית למצה על בסיס יומי במשך כל ימי החג. הן טעימות, בריאות, עתירות חלבון וללא גלוטן כמובן. Full Wrap שכבש את העולם ,מהווה בסיס לארוחה מלאה ומצטיינת בערכים תזונתיים, נטול צבעי מאכל וחומרים משמרים, ללא תוספת סוכר וטבעוני. לקראת פסח הקרב  הוא מהווה תחליף מזין, בריא וטעים למצה, עבור הישראלים שמחפשים פתרונות חדשים ובעיקר לגוון לחג.

הטורטיות עשירות בחלבון מלא (12 גרם חלבון ב-100 גרם) ובטעם נפלא שילדים ומבוגרים אוהבים – כולם יכולים ליהנות מ-Full Wrap, במיוחד בחג האביב. חומוס מונבט הוא מקור מצוין לחלבון בפרט וערכים תזונתיים בכלל וכשאפשר לאכול אותו כטורטייה עם מגוון תוספות – ניתן ליהנות מארוחה מזינה ועשירה.

הטורטיות, הגמישות להפליא, הופכות תוך כמה רגעים לארוחה של ממש – לזניה עם גבינות, לאפה עם בשר, פיצה עם תוספות, טאקוס, קסאדיה, פשטידות, ראפים, קינוחים למיניהם, וגם לסנדוויצ'ים לעבודה, לפיקניקים או לכל מטרה אחרת, במקום להסתבך עם המצות הנשברות. מה שלא תעשו איתן במטבח הן התשובה הבריאה והטעימה למצות של פסח. כיום נחשב למוצר פוד-טק ישראלי  זכה במקום הראשון בתחרות עולמית של תאגיד הענק "היינץ" בקטגוריית החדשנות בתחרות.

חוברת מתכונים לפסח full wrap (1)

מחיר מומלץ: 19.90 ₪

השיג: ברשתות הנבחרות: שופרסל, יוחננוף, ויקטורי, חנויות טבע: ניצת הדובדבן, טבע קאסטל, אניס ועוד

נסיינית המערכת: הגיע מארז מוכן של טורטיות סלט ניסואז וסלט עוף עטוף בקפידה על שמירת המוצר, חיכיתי לערב על מנת שאהיה רעבה הוצאתי מהמקרר את המארז 15 דקות לפני והתחלתי בטעימות, צבעה של הטורטייה כתמתם בהיר הטורטיה רכה ה"לאפה" זו חגיגה לחיך ארוחה עשירה לצד ערכים המובילים אותנו לאוכל "טוב" אוכל מזין ומשביע .המנה צבעונית יש כאן גבול דק בן אומנות לאוכל לשמח את הלב והבט מול חדשנות בתחום האוכל. הוסיף ואומר הטורטיות טעימות יש להן טעם מתקתק כמובן ללא סוכר, נוחות לעבודה מתקפלות, נחתכות בצורה קלילה בריאות ומחליפות את המצות שגורמות להרבה אנשים כאבי בטן.מושלם לפסח ובכלל לאמץ אורך חיים בריא.

"אקוואפור"

בקנקן של "אקוואפור" לקבלת מים טעימים לשתייה חמה או קרה, לבישול ולמכונת הקפה! חברת אקוואפור  Aquaphor האירופאית משיקה שני דגמים חדשים של קנקנים לסינון ולטיהור מים: אמתיסט ואוניקס.

הקנקנים מיועדים לסינון ולטיהור מי ברז, להפחתת טעם וריח כלור ב-75% לפחות ולהפחתת חומרים מזיקים במים ובהם מתכות, חומרים אורגניים, חלודה, פנולים ועוד. המים המסוננים גם מסייעים להגן על מוצרי חשמל כמו מכונות הקפה והקומקומים. הפילטר שבקנקן מתאים לסינון של כ-200 ליטר ומומלץ להחליפו אחת לחודש, בממוצע (תלוי באיכות המים ובהיקף השימוש)..הקנקנים האיכותיים ללא BPA והם כוללים מחוון המתריע כשהגיע הזמן להחליף את הפילטר. הקנקנים מיוצרים לפי תקן 9001 ISO. לפילטר כשרות חו"ל OK.

קנקנים מסנני מים. צילום – חברת אקוואפור

קנקן אוניקס Onyx: קנקן בנפח 4.2 ליטר מים (2.9 ליטר מים מסוננים), שקוף, עגול ואלגנטי, עם מכסה לבן.

קנקן אמתיסט Amethyst: קנקן בנפח 2.8 ליטר (1.3 ליטר מים מסוננים), שקוף ואלגנטי, עם מכסה בצבע כחול. הקנקן צר ומתאים לדלת המקרר.

מחיר: 230 ש"ח (כולל 10 פילטרים. שווי כל פילטר 29 ש"ח).

להשיג באתר  https://aquaphor.com/he-il

נסיינית המערכת: בוא נדבר על קצה המזלג על המים, אני לא יודעת אם שמעתם על הנושא שמים שומעים ויש להם "קול". אסביר את דבריי, המים עוברים תהליך ארוך עד שהם מגיעים אלנו לברז אשר בביתינו, בדרך שהמים עוברים בצינורות הם נסחפים ולוקחים עימם כל מני חומרים או דברים שנמצאים בדרך כולל גם ליכלוך שקיים בדרך. כל התהליך עד ההגעה לברז, המים משתנים ועוברים שינוי מהרגע שיצאו "לדרך" והאנרגיה של המים משתנים. ברגע ששמים את המים בתוך קנקן נותנים למים להתנקות מכל התהליך אזי המים יותר נקיים וכמובן טעימים מאוד. האנרגיה של תהליך שהמים עוברים מתנקה ההיסטוריה של התהליך שהמים עברו נעלם כלא היה. בנוסף, המים קשים בארץ כולנו מכירים את אבנית בקומקום וטעם המים שלא מסננים אותם. הקנקן מנקה את האבנית ומותיר את המים צלולים יותר ונקיים הקץ לאבנית שמצטברת שם. למרות הבדיקות של מי הברז בארץ יחסית בסדר רצוי לנקות עוד את המים ולהבטיח מים נקיים יותר בבית בריאות לגוף. עדיף מים שזורמים מהברז ולא מבקבוקים שרוכשים מאחר ואנו לא יודעים כמה זמן הבקבוקים בתהליך השינוע "נחשפו" לשמש פלסטיק ושמש וזה לא מתכון מבורך.