עמוד הבית » טילטיל בקמפיין של רשת ביג שופ

טילטיל בקמפיין של רשת ביג שופ

צילום: אור גפן
טילטיל זוכה תוכנית " הישרדות" נבחר להיות הפרזנטור של רשת ביג שופ והצטלם לקמפיין עם משפחתו לצד אשתו ורד ובתו תאיר.

טילטיל כבר מזמן לא רק נהג מונית, המגיש האהוב נבחר לשמש הפנים החדשות של רשת ביג שופ. יחד עם משפחתו יוביל את הקמפיין החדש הנקרא: "כל מבצע בצבע".  כחלק מצילומי הקמפיין נשפכו על טילטיל דלי צבע וטילטיל נרטב מכף רגל ועד ראש. הצבעים שנשפכו הם כחלק מקמפיין חדש וייחודי לרשת ביג שופ, "כל מבצע בצבע" המאפשר לערבב בין פריטים שונים ממחלקות שונות ברשת. בנו יוסי נמצא בזמן זה בטירונות בצה"ל והיה חסר על סט הצילומים. טילטיל סיפר על הגעגועים אליו ושהוא מחכה לו כבר בבית שיסיים את הטירונות של חיל השריון.

מרשת ביג שופ נמסר: "אנו נרגשים וגאים מאד לצרף את טילטיל למשפחת רשת ביג שופ. בחרנו בטילטיל כאחד שמייצג משפחתיות, אדם אהוב וערכי, שמקרין חום ואהבה לכל מקום שאליו הוא מגיע, יחד עם עשייה חברתית גדולה למען הקהילה. החיבור שלנו עם טילטיל, כאדם צבעוני ושמחכמי שהכי מתאים להשיק את קמפיין "כל מבצע בצבע" החדש והמסקרן שלנו רשת ביג שופ. אנו גאים בו מאד ומתרגשים מהדרך החדשה שלנו יחד."

צילום: אור גפן

טילטיל מסר: "אני מאוד מתרגש וגאה להיות הפרזנטור של רשת ביג שופ ששמה על דגלה משפחתיות, יחד עם עשייה חברתית גדולה למען הקהילה. התחברתי מאוד למחירים ולאני מאמין של הרשת, אפשר למצוא הכל בביג שופ, ואין לי ספק ששיתוף הפעולה ביני לבין הרשת יביא איתו תוצרים מעניינים מאוד, שתוכלו לראות כבר בקרוב."

תגיות