עמוד הבית » טיסת חילוץ מיוחדת מהודו לישראל

טיסת חילוץ מיוחדת מהודו לישראל

צילום יחצ
אתיופיאן איירליינס חברת התעופה הגדולה באפריקה תבצע טיסת חילוץ מיוחדת להשבת מטיילים ישראלים ארצה מומבאי שבהודו לתל אביב (דרך אדיס אבבה).

הטיסה שתתקיים ב-2/7 מצטרפת לטיסות חילוץ נוספות ומיוחדות שהפעילה החברה כמו טיסה מישראל לדרום אפריקה להחזרת אזרחים זרים אשר שהו בארץ וישראלים העובדים ומתגוררים במדינה. לאחרונה הפעילה החברה גם טיסה מיוחדת להבאת כ-120 עולים חדשים מאתיופיה לישראל אשר קיבלו את פניהם שרת הקליטה פנינה תמנו שטה ויו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג.

אתיופיאן איירליינס המציינת בימים אלה 74 שנים של פעילות הינה גם בין החברות היחידות אשר המשיכו להפעיל כל הזמן טיסות סדירות מת"א לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך ליעדים שונים ברחבי העולם. בימים אלה הגדילה אתיופיאן את תדירות הטיסות מטיסה שבועית לשלוש טיסות שבועיות מת"א בימים ראשון, שלישי ושישי וזאת לאור הביקוש העולה.

החברה  השיקה בתחילת השנה מטוס דרימליינר חדש על שם העיר "תל אביב" הינה בעלת צי מטוסים צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים, לחברה כיום כ-125 מטוסים כולל כ-25 מטוסי דרימליינר 787 וכ-14 מטוסי אירבוס 350A. מטוסי החברה מציעה את חווית הטיסה הטובה והמתקדמת ביותר עם רמת שירות בסטנדרט גבוה שאתיופיאן איירליינס מזוהה ומצטיינת בו. חברת התעופה היתה בין הראשונות שיזמו תהליך חיטוי וניקוי קפדני לפני ואחרי כל טיסה תוך הקפדה על כללי היגיינה מסודרים.

בילן ארפיין – מנהלת אזורית ישראל – אתיופיאן איירליינס: "אנחנו מרגישים מחויבים לנוסעים שלנו גם בזמנים האלה ולאור זאת אנחנו ממשיכים להפעיל טיסות סדירות מתל אביב ואף להגדיל את התדירות, מפעילים טיסות חילוץ מיוחדות ואף הפעלנו טיסות קרגו כדי להביא ציוד רפואי מסין לישראל בשיא התפרצות המגפה. לחברה קשר חם וארוך שנים עם ישראל והפעילות שלנו בארץ גם בתקופה זאת מוכיחה את הנאמנות שלנו לנוסעים הישראלים ולשוק המקומי".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה