עמוד הבית » טיפוח הפנים עם מוצרים מקוריאה

טיפוח הפנים עם מוצרים מקוריאה

אירבוריאן קרם סיסי לעור בהיר 219 שח צילום: יחצ חול
erborian (אירבוריאן) – שמשמעות השם היא עשבי מרפא מהמזרח, מותג טיפוח קוריאני שנרכש ב- 2012 על ידי קבוצת לאוקסיטן העולמית ומשווק בלמעלה מ-45 מדינות ברחבי העולם וברשתות גדולות כמו: ספורה, בלומינגדלייס ועוד

erborian  (אירבוריאן) היא מותג טיפוח קוריאני בשיטה היברידית ומתמחה ביצירת מוצרי טיפוח בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המשלבת בין איפור לטיפוח. מוצרי החברה מעוטרים בפרסים  מהמגזינים המובילים בעולם. החברה שנמצאת בבעלות חברת לאוקסיטן העולמית על המדפים בישראל.

החברה משלבת קוסמטיקה ואיפור בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך עם רכיבי על קוריאניים. המותג מייצר דור חדש של SKINCARE – מוצרים היברידיים המשלבים איפור וקוסמטיקה יחדיו. מוצרים חדשניים בטכנולוגיה מתקדמת לצד מסורת קוריאנית עתיקת יומין עם רכיבים מסורתיים. מטרת העל היא להנגיש ולפשט את שגרת הטיפוח הקוריאנית במוצרים מדויקים ואיכותיים. אלו ערכי הליבה של מותג הטיפוח הקוריאני erborian, טכנולוגיה מתקדמת ורכיבי על מסורתיים בשגרת טיפוח מתקדמת וחדשנית שמשנה את כללי המשחק.

אירבוריאן המוצרים נועדו לטפל בשגרת טיפוח יעילה ומדויקת לסוג עורכם, מצבו, וצרכיו השונים. החל משלב הניקוי, לאחר מכן שלב ליחוח העור והזנתו, ועד לשלב הסופי למראה מושלם. השיטה הקוריאנית דוגלת בשלושה שלבים – דיטוקס, בוסט, ופיניש –

  1. DETOX – החלק החשוב ביותר- ניקוי יסודי.
  2. BOOST – לחות והזנה נכונה לעור.
  3. FINISH – צבע, לחות והגנה לעור מושלם.

המטרה היא ליצור מוצרים חדשניים ואפקטיביים שיחזירו לעורכם את היופי החבוי בו. פחות כיסוי. יותר עור.

במארז: קרם CC בשני גוונים – בהיר ושזוף

לחות, הגנה מהשמש וכיסוי צבע לאיחוד גוון העור. מוצר היברידי שהוא גם טיפוח העור וגם כיסוי צבע שיש בו הכל.באמצעות פיתוח ייחודי הצלחנו לייצר קרם שיש בו הכל. לחות, הגנה מהשמש ופיגמנטיי צבע מוחבאים אשר במגע עם העור משתלבים עם הטון הטבעי ומתאימים את עצמם לכל אחד ואחת באופן מושלם. מעניקים גוון אחיד וזוהר – ביי ביי למייקאפ שהורס את כל שגרת הטיפוח שלך. הגימור קליל נספג מהר, העור אינו מרגיש עמוס והלחות וההגנה פועלות. בזכות הטכנולוגיה בפורמולות המוצר, הוא הפך להיות מוצר חובה לכל אחת, לכל מצב ולכל סוג עור.

אירבוריאן קרם סיסי לעור בהיר 219 שח צילום: יחצ חול

השימוש במוצרים:

השתמשי לאחר שסיימת עם שגרת הטיפוח הרגילה שלך על עור נקי ויבש. מרחי שכבה דקה מקרם הסיסי באזורי המריחה, הקרם לבן והופך לצבע מותאם אישית – מצח, לחיים, אף, סביב הפה והתחילי להספיג את החומר תוך כדי מריחתו בתנועות מעגליות. הפיגמנט משתנה מאחת לאחת ובסיום המריחה תגלי את פנייך בגוון אחיד וזוהרות. כעת אפשר להתאפר או פשוט ולהישאר עם הקרם. הלקוחות באירופה קוראות לו קרם פילטר כי הוא מחליף את הפילטר באינסטגרם .

 "סקין הירו"- קרם פריימר ללא גוון

ראשית, על עור נקי מורחים את – קרם פריימר ללא גוון "סקין הירו" מועשר בג'ינסנג – קרם לתיקון מראה פגמים בעור ללא גוון: מחליק את העור ,מטשטש פגמים ומעניק מראה זוהר. פורמולה קוריאנית מהפכנית המבטיחה טרנספורמציה בעור תוך 7 ימי שימוש.מרקם קליל המשאיר את העור חלק ומתוח. הקרם הינו הבסיס המושלם לקרם סיסי או מייקאפ: קרם פריימר ללא גוון, מעדן ומחליק את מרקם העור, מטשטש מראה קמטים ומשדרג את הנראות של עור הפנים הטבעי.איך זה עובד? אנזימים עדינים פועלים לזירוז תהליך התחדשות תאי העור ומסייעים להשגת מראה עור חלק וזוהר, בעוד תרכובת ג'ינסנג לבן קוריאנית פועלת להבהרת העור ובעלת סגולות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות להגן על העור מפני נזקי השמש, הרדיקלים החופשיים ועוד.

מיד לאחר השימוש הראשון: הפורמולה מחליקה, מטשטשת קמטוטים ומעניקה מראה זוהר. העור מרגיש רך יותר ורווי בלחות.
לאחר 7 ימים: מראה עור טבעי בעל מרקם חלק יותר וגוון עור אחיד יותר.
במשך הזמן: עם שימוש יומיומי ממושך, עור הפנים נעשה מואר יותר הודות לרכיבים הפועלים ולג'ינסנג הלבן שאחראי על עידון ושיפור מראה העור.

זוכה פרס Beauty Bible 2022 בקטגוריית מייק-אפ פריימר. קרם Skin Hero מתאים לכל סוגי העור. נון-קומודוגני. ללא סיליקון. לאחר מריחת הפריימר עוברים לשלב הכיסוי/לחות – קרם ה-סיסי המפורסם שלנו.

סקין הירו פריימר ללא גוון219 ש"ח,109 ש"ח צילום: יחצ חול

טווח מחירים 49 ₪ – 349 ₪ .

ניתן להשיג: באתר החברה בישראל https://il.erborian.com/ בחנות החדשה בעזריאלי שרונה בתל אביב  ובחנויות לאוקסיטן ברחבי הארץ.