עמוד הבית » טיפוח חורפי – מכף רגל ועד ראש

טיפוח חורפי – מכף רגל ועד ראש

צילום pixabay
אם הגשם הראשון כבר ביקר אתכן, בלילות נהיה קצת קריר ויש לכן חשק עז לשוקו (מומלץ להוסיף מרשמלו), זה רשמי - החורף כאן ואין זמן יותר מתאים מהעונה הכי רומנטית בשנה לתקן את נזקי הקיץ ולהפיח חיים בגוף ולא פחות בנפש. רגע לפני שאתן מוציאות את הפוך, בואו לטפל בעצמכן

איזה כיף שהחורף עוד רגע כאן וכמעט אפשר לחוש אותו. הלילות מתקררים, עונת המרקים נפתחה רשמית וטפטוף של גשמים ושלוליות מביאים איתם ריח נקי ורענן , מעין תחושת התחדשות והתחלות מרגשות. כן, בחורף הכל פשוט הרבה יותר רומנטי, אפילו המטריות. גם הגוף שלנו, בדיוק כמו מזג האוויר, משווע להתחלה חדשה, ריסטארט של טיפוח לעור ולשיער שהפכו יבשים ומוזנחים אחרי הקיץ. כך תגבשו שגרת טיפוח מפנקת ומשקמת מכף רגל ועד ראש, תודו לנו אחר כך.

שגרת טיפוח בניחוח חורפי –על מה חשוב לשים דגש?

מה היה לנו בקיץ? לחות מטורפת, טמפרטורות גבוהות והמון המון שמש. לפני שהספקנו להתאושש, האוויר מתקרר ומתייבש, הלחות הולכת ונעלמת והרוחות מייבשות כל חלקה טובה שנותרה. אם גם לכן התחילו לגרד המרפקים ועור הידיים שלכן צועק הצילו, זה הזמן להחליף את שגרת הטיפוח ולרענן את מלתחת הקוסמטיקה שלכן.  בדיוק כמו שהחלפתן את בגדי הקיץ בבגדים ארוכים, כך גם מומלץ להתאים לעונה את שגרת הטיפוח של הגוף והשיער.

החורף הוא הזמן המושלם לפנק את העור והשיער באקסטרה תשומת לב שהוא כל כך זקוק לה. איך תעשו את זה? השתמשו בחומרים מזינים ועשירים בלחות אשר יחזירו לגוף חיות וגמישות., החל מקרם לכפות רגליים ועד מסכה לשיער.

שנתחיל?

 קרם עשיר לכפות רגליים מפונקות

הגוף שלנו זקוק לטיפוח ולתגבור ולא סתם נאמר מ"כף רגל ועד ראש" . כפות הרגליים המסכנות שלנו נושאות את כל משקל הגוף ואחרי קיץ קשוח של ים, סנדלים והמון הזעה, זה בדיוק הרגע לתת להן את כל האהבה שבעולם. עכשיו, דקה לפני שאתן הולכות לסגור אותן טוב-טוב במגפיים החדשים, מומלץ להסיר את העור היבש , לשייף את כף הרגל ולדאוג לה לקרם עשיר בלחות ושומני המיועד לכפות הרגליים ויותיר אותן רכות ונעימות.

קרם גוף מלא בלחות

זו לא מקלחת חורף אמתית אם היא לא מתחילה בסבון נהדר ועשיר ומסתיימת בקרם גוף מלא בלחות ובניחוח שמתאים לכן. הקפידו למרוח את כל הגוף, בדגש על אזורים יבשים כמו מרפקים, עסו היטב והמתינו כמה דקות לספיגה מלאה. מומלץ לבחור בקרם או בחמאת גוף בעלי מרקם כבד יותר לתחושת לחות מושלמת.

שמן גוף לתחושה של ספא

אין כמו שמן גוף לתחושה משכרת . הוא מלחח, מפנק ומותיר את העור נעים ורך. שמני הגוף מתאימים גם לעיסוי ומעניקים תחושה אמתית של רוגע ושלווה. ההנאה מובטחת.

תרחיץ פנים לעור רגוע ונינוח

עור מטופח הוא עור נקי. גם בחורף, חשוב להקפיד על ניקוי עור הפנים, כך שהעור יהיה מוכן ללחות והזנה. אבל מה עושים עם כל היובש הזה? מחליפים את תרחיץ הפנים לג'ל עדין יותר אשר אינו מייבש את העור.

הכל מתחיל ונגמר בלחות

עור הפנים שלנו פשוט מתחנן ללחות טובה ואיכותית. לא נקשיב לו? ימי החורף מסמנים לנו כי הגיעה העת להחליף את הקרם הקליל של הקיץ בקרם לחות עשיר ושומני יותר, אשר יזין את העור בלחות אינטנסיבית לאורך כל שעות היום. נכון שחורף, אבל אל תשכחו מקדם הגנה!

חתום בנשיקה

יובש בשפתיים הוא אחד הדברים המציקים שיש. חלקנו סובלות ממנו כל השנה, אך בחורף , לנוכח גלי היובש, הקור והצינון, המצב רק מחמיר. מה עושים? מקפידים לרכך את קו המתאר של השפתיים והשפתיים עצמן במוצרי לחות והזנה ייעודיים. אם אתן לא אוהבות את המרקם הכבד על השפתיים, תוכלו לשמור אותו ללילה, כך שתקומו בבוקר לשפתיים נעימות ורכות.

מסכה לשיער – שומרים על הלחות, גם בשיער

אחרונה וחביבה, אך לא פחות חשובה – מסכה לשיער, ואיכותית כמובן. מדובר במוצר חובה – אם בקיץ היא חלק בלתי נפרד משגרת טיפוח השיער שלכן, הרי שבחורף, חשוב לא פחות לעשות בה שימוש בין פעם לפעמיים בשבוע. מומלץ להשתמש במסיכות המכילות פורמולה של שמני הזנה משקמים, מחזקים ומפחיתים שבירת שיער.

גשם, רוחות, שוקו חם ,שמיכת פוך מחממת ושגרת טיפוח מפנקת מקצה לקצה, חורף, אנחנו מוכנות!

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה