עמוד הבית » טיפולי קסם לפנים חטובות לקראת יום האהבה

טיפולי קסם לפנים חטובות לקראת יום האהבה

צילום: pexels
רבים מאתנו רוצים להיראות מיטבית ביום חג האהבה הרומנטי. אחת הדרכים לשדרג את המראה היא טיפולי הקמטים.

קמטי הבעה כמו קמטי עיניים וקמטי מצח נוצרים עם השנים כתוצאה מתנועות שרירי הפנים החוזרות על עצמן. טיפולי הקמטים מכוונים להחליק ולמתן קמטים אלה, ובכך להעניק מראה צעיר ומרענן יותר לעור הפנים ומתוח.

ג'נסיס ליקופן של ד"ר פישר חידוש עולמי המשלב בו-זמנית את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול אפקטיבי בקמטים: מילוי ומתיחה של קמטים באופן מיידי לתוצאות נראות לעין, יחד עם טיפול ומניעת קמטים בטווח הארוך. הסדרה מכילה קומפלקס פטנטי 100% טבעי שמקורו בעגבנייה הפועל לנטרול רדיקלים חופשיים ומניעת נזקי סביבה ואקלים, מסייע במניעת נזק ל- DNA של תאי העור, מעודד ייצור של סיבי הקולגן והאלסטין ומסייע בשמירה על עור מוצק ואלסטי לאורך זמן.

בנוסף, קרם היום והעיניים מכילים מסנני קרינה להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש החזקה בישראל (UVB & UVA) ומסייעים בהגנה מקרינת  IR והזדקנות מוקדמת של העור.

על הסדרה:

קרם יום ליקופן  SPF30לעור רגיל-מעורב לטיפול אפקטיבי בקמטים. OIL- FREE. הקרם מסייע  למילוי ולטשטוש הקמטים העמוקים ביותר, מעניק לחות ל- 24 שעות למראה עור מוצק וקורן. הקרם מעניק הגנה גבוהה (SPF30) ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB) ומסייע בהגנה מקרינת IR והזדקנות מוקדמת של העור.

קרם לילה ליקופן לעור רגיל- מעורב לטיפול אפקטיבי ולטשטוש קמטים. OIL- FREE. מעניק לחות ל- 24 שעות ותחושה חלקה וקטיפתית ללא ברק שומני. הקרם פועל בשעות הלילה, שעות בהן העור נמצא במנוחה ומוכן לקלוט באופן מיטבי את כל מרכיבי הלחות וההזנה שאבדו לו במהלך היום.

קרם עיניים ליקופן SPF30 קרם לכל סוגי העור. ללא בושם. מסייע בהפחתת כהויות מתחת לעיניים ומשלב רכיבים המסייעים בטשטוש הקמטים באזור העיניים ובאזור השפתיים (לחי, סנטר ושפם). מעניק הגנה גבוהה (SPF30) ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB) ומסייע בהגנה מקרינת IR והזדקנות מוקדמת של העור.

סרום ליקופן הפועל למתיחה מידית של הקמטים, מסייע להפחתת העיגולים הכהים מתחת לעיניים ולטשטוש אופטי של קמטים וסימני הבעה. מכיל קומפלקס פעיל בשם Dynalift™. עם מגע הקומפלקס בעור נוצר תהליך של "מיקרו-ליפטינג" התורם מיידית למראה עור מוצק ומתוח יותר ולשיפור ניכר במראה הקמטים.

סדרת ליקופן דר פישר צילום: יעל האן

תכשירי הסדרה היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, ללא פארבנים ועברו בהצלחה את מבחן סנסיטיב – מתאימים במיוחד לעור רגיש.

עם טיפול נכון, ניתן לצאת ליום האהבה מחודשים, רעננים ובטוחים במראה.

ניתן להשיג עכשיו ברשת סופר-פארם.