עמוד הבית » טיפול בייתי בקומודונים

טיפול בייתי בקומודונים

MorazPlus_FaceMask צילום מורז
התקופה שאנחנו חווים לא פשוטה , ישנן הגבלות כמעט על כל מה שקשור ליציאה החוצה ואחרי שסיימנו לנקות לפסח (פעמיים) ,לבשל שלוש פעמים ביום ואפילו הצלחנו למצוא תעסוקה לילדים- הגיע הזמן להשקיע בעצמינו ובעור שלנו.

עור הפנים שלנו מאוד רגיש ומלבד לנזקי הזמן ,נראים גם נזקי מזג האוויר וחשיפה לשמש, מחסור בנוזלים ועוד היכולים לבוא לידי ביטוי בעור אדמומי, פצעונים, קילופים ותחושה של עור דהוי ולא חיוני.

להלן כמה רעיונות לטיפולים עם חומרים הנמצאים בכל מטבח :

קומודונים –"שחורים" – בעיה מעצבנת המוכרת לכולם ויש דרך פשוטה וטבעית למזער את התופעה.

ראשית נפתח את הנקבוביות ע"י פילינג ביתי פשוט – 2 כפיות סוכר, מס טיפות של מיץ לימון ולערבב.

לשפשף את עור הפנים בתנועות סיבוביות ולהתמקד באזורים הבעייתיים. לשטוף במים חמימים ולנגב את הפנים בעדינות.

לטיפול בקומודונים חלבון ביצה! חלבון הביצה עשיר בחומצות אמינו ומינרלים לטיפול ושיקום העור.

נשבור ביצה ונפריד את החלמון מהחלבון. את החלבון לערבב מעט בעזרת מזלג.

נפריד מספר ריבועים של נייר טואלט. נמרח שכבה של החלבון על האזורים הבעייתיים (אף, מצח) ונניח שכבה של נייר , אחרי שיתייבש נמרח שכבה נוספת ונכסה בריבוע נוסף ,לחזור על התהליך 3 פעמים.

נמתין חצי שעה ונסיר בעדינות . לשטוף פנים במים פושרים .

הרגעת העור ושיקום שיבולת שועל – קוואקר. שיבולת השועל עשירה מאוד בוויטמיני B ואבץ שיזינו וירגיעו את העור, מומלץ לעור עם נטייה לפצעונים, סבוריאה, גירויים ושומניות יתר . ויטמיני ה B והאבץ פועלים לחיטוי עמוק ,ייבוש והחזרת ה"אור" לעור .

אופן השימוש- 3-4 כפות קוואקר (לא משנה עבה או דק, שימו לב שיהיה ללא תוספות כלל) ,להשרות בתוך כוס מים חמימים למשך רבע שעה -חצי שעה .לסנן את הנוזל ובעזרת צמר גפן לטבול ולמרוח על כל הפנים והצוואר . ניתן לשטוף אחרי שמתייבש. כמה פעמים ביום? 3 פעמים ביום לעור מאוד בעייתי. ניתן לשמור את הנוזל יומיים במקרר. תוצאות נראה כבר לאחר ימים בודדים .

בין לבין נזכור לשתות מים– משק מים בריא= עור בריא  וחיוני.

אנה בלסקי,הרבליסטית N.D נטורופתית בקבוצת מורז צמחי מרפא, מספקת טיפים לשמירה על עור הפנים בתקופה זו שלא יוצאים מהבית.טיפול בייתי

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה