עמוד הבית » טיפול בעור הפנים בעזרת עוצמות המים

טיפול בעור הפנים בעזרת עוצמות המים

שירלי בורגנים צילום יחצ
בימים אלה משיקה חברת "לאונרדו קוסמטיקה" מוצר חדש ומהפכני המצטרף למגוון רחב של מוצרים שהחברה פיתחה ומשווקת בשוק הקוסמטיקה. מסכת מים מהפכנית "BALM SPRINGS" הרותמת את עוצמת המים לטיפול בעור.

להובלת הקמפיין נבחרה דוגמנית-העל שירלי בוגנים שאין יפה ומתאימה ממנה. שירלי, היא הנציגה המושלמת להיות הפנים של מסכת המים החדשה של "לאונרדו קוסמטיקה". היא הדוגמה וההוכחה שטיפול נכון וממוקד מניב תוצאות טובות.
השבוע הצטלמה שירלי לסרטון הקמפיין השואב השראתו מהסרטון של שרון סטון האגדית, כשהיא זוהרת ויפה כמו תמיד.

חברת "לאונרדו קוסמטיקה" היא חברה ישראלית ותיקה המובילה בתחום פיתוח מכשירים מקצועיים לקוסמטיקאיות, ובמקביל מפתחת מוצרים ותכשירים פורצי דרך בתחום הקוסמטיקה הרפואית וטיפוח. החברה פיתחה את שיטת ה"היפר פולס" Hyper Pulse ALT להסרת שיער ללא כאבים ב-18 דקות בלבד, השיקה סדרות קרמים איכותיים לנשים, השיקה את האפליקציה לקוסמטיקאיות "לאו טאצ" שעושה סדר ומעקב אחרי הטיפולים של כל מטופל, פרצה דרך עם סדרה חדשנית לטיפוח הגבר, ועכשיו היא שוב מפתיעה עם מסכת המים "BALM SPRINGS" המהפכנית.

מסכת המים של חברת "לאונרדו קוסמטיקה", "BALM SPRINGS" היא בעלת פורמולה חדשה פרי פיתוח בלעדי של מעבדות החברה, וייחודה ביכולת לשמור ולהחדיר לחות ואנטי אוקסידנטים לעור.

למסכה מרקם ג'ל עדין, מרגיע, ונוח למגע. פעילות המסכה והשפעתה על עור הפנים מהירה ועם אפקטיביות כפולה: גם החדרת אנטי אוקסידנטים, חומצות היאלורוניות ושמני ארגן, חוחובה ומרולה לעור, ולאחר מכן שחרור של פרץ מים המוסיף לעור לחות באופן נדיב ומפתיע.

שרלי בורגנים
צילום יחצ
סבון פחם עם קרם מאזן לעור אקנתי
צילום יחצ

לרכישה: מוזמנת להיכנס לאתר החברה  http://leonardo-tech.com/

הוספת תגובה

הוספת תגובה