עמוד הבית » טיפול מוגן פטנט, לא פולשני לטיפול בציפורן חודרנית

טיפול מוגן פטנט, לא פולשני לטיפול בציפורן חודרנית

טיפול-בשיטת-bs-spange.jpg צילום יחצ
B/S SPANGE - השיטה הייחודית והראשונה בישראל!

ציפורן חודרנית היא בעיה נפוצה מאוד בכל העולם ובכל הגילאים – מתינוקות בני מספר שבועות ועד לגיל מבוגר מאוד. כיום ניתן למצוא כי 15-20 אחוזים מהאוכלוסייה סובלים מציפורן חודרנית כלומר 1 מכל 5. בנוסף, מדווח שכ -20% מהמטופלים המציגים בפני הרופא הכללי שלהם בעיות בכף הרגל, יהיו בעלי ציפורן חודרנית.

התופעה של גדילת ציפורן כף היד או כף הרגל אל תוך מצע הציפורן, זה מלווה בכאב עצום ודלקת כרונית מה שגורם לצורך בעקירת הציפורן אך ברוב המקרים של עקירה, שורש הציפורן נפגע והציפורן החדשה תצמח כשהיא עבה, עקומה, או מועדת לפגיעות של פטריות והנזק הזה הוא לצמיתות.

הסיבות העיקריות לציפורן חודרנית בדר"כ נוצרות מגזירה לא נכונה של הציפורן, נעליים הדוקות מדי, פטרייה, חבלה, טראומה, גנטיקה הזעת יתר, פטרת ציפורניים ועוד. הבשר גדל אל מעל לציפורן ולעתים קרובות נוצר בשר פראי, וזיהום. ציפורן חודרנית מובילה לכאבים עזים באצבע.

כאשר לא מטפלים בבעיה היא רק הולכת ומסתבכת ולא עוברת מעצמה.

על כל הבעיה העצומה הזו בא הפטנט החדש לתת מענה קל יעיל וייחודי.

הbs spange הוא פטנט בינלאומי ומשווק בכ-44 מדינות ברחבי העולם, מאפשר טיפול ותיקון בציפורן חודרנית לראשונה בתוך מכון הפדיקור, ללא הגעה לרופא / פודיאטור.

הפטנט הוצג לראשונה על ידי הפודיאטור ד"ר ברנד סטולץ לפני כ 25 שנה. הפטנט פועל על עיקרון פעולה פיזיקלי של כיפוף, מבוסס על אפליקטור מגנטי וצומדיות עם נקודה מגנטית, אשר באופן מכאני מושכים כלפי חוץ את הציפורן החודרנית.

מדובר בתהליך הכולל מספר טיפולים עד לתיקון מלא של אופן צמיחת הציפורן החודרנית למצב תקין מוחלט. הפעולה של הטיפול בציפורן החודרנית אינה כרוכה במאמץ או בכאב!

שיטת ה B/S SPANGEנכנסה בימים אלו לרשת "נייל סטודיו" ושי הוא המטופל הראשון בישראל שטופל בשיטה הזו, עוסק כאיש נדל"ן וחובב ריקוד שסבל לאורך שנים מציפורן חודרנית וניסה כל אפשרות קיימת על מנת להיפטר מהבעיה והוא מספר כך:

"סבלתי מאוד מציפורן חודרנית היה ממש קשה אפילו לנעול נעליים, שנתיים לא יכולתי לתפקד,

הוספת תגובה

הוספת תגובה