עמוד הבית » טיפול מונע ברקמת הסחוס

טיפול מונע ברקמת הסחוס

ככל שאנו מתבגרים גופנו עובר שינויים בפרט בגיל השלישי עם העלייה בתוחלת הגיל, או מפעילות יתר של המפרקים. כאבים במפרקים נגרמים משחיקת סחוסים ופוגעים בשגרת החיים ובאיכותם. פעולות שגרתיות כמו הליכה, ישיבה, עלייה במדרגות, או עיסוק בספורט הופכים למורכבים יותר.

כיצד ניתן לשפר את כאבי השרירים ?

תוסף תזונה חדש "מוביליטי" של חברת "נווה פארמה", המסייע במניעת תסמינים של שחיקת הסחוסים, מוכח כמקל על הכאבים, ועוזר לשפר את איכות החיים. פותח במיוחד על מנת לשפר בגמישות ויכולת התנועה במפרקים תוך מניעת שינויים ניווניים, דלקת, וכאבים הנלווים לתופעות אלו.
מהו הסחוס?

שחיקת הסחוס מתקיימת בעיקר באזורים בהם המפרק נשחק מהר. מבנה הגוף שלנו הוא חיבור של העצמות על ידי רצועות שרירים ובין העצמות נמצא הסחוס. תפקידו להקטין את החיכוך בין העצמות בזמן תנועה. ניתן לדמות זאת לספוג מלא במים שהתייבש. הסחוס הוא סוג של בולם זעזועים העמיד בפני לחץ ומשקל וכשהוא נשחק החיכוך בין העצמות בזמן התנועה גדל ונוצרת דלקת ונפיחות ואיתן הכאבים והגבלה בתנועה.

מהם הטיפולים הקיימים לשחיקת הסחוס?

 בעיקר בעזרת תרופות אנטי דלקתיות, כמו ארקוקסיה או וולטרן ועוד, תרופות המלוות בתופעות לוואי, ולא ניתן ליטול אותן לאורך זמן. למעשה לרפואה הקונבנציונלית אין פתרון אלא על ידי ניתוח והחלפת מפרק.

מהו תוסף התזונה "מוביליטי" ובמה ייחודו?

התוסף "מוביליטי" מבוסס על קומפלקס ייחודי של MESOPOROSIL בשילוב מינרלים, ויטמינים ותמציות צמחים. MESOPOROSIL הינו הרכב פטנטי של מינרל הצורן (סיליציום), ומרכיבים נוספים שידועים כמשתתפים בבניית הסחוס והקולגן, שמירה על בריאות העצם ומניעת אוסטאופורוזיס. MESOPOROSIL בעל מבנה ייחודי המאפשר ספיגה מקסימלית של הצורן ושל יתר מרכיבי התוסף לאזורי המטרה.

בנוסף מכיל המוביליטי:
תמצית אבוקדו ופולי סויה, בעלת חשיבות בתפקוד המפרקים, והפחתת כאב
מגנזיום פטנטי "מגנוקס", שהוא קריטי לקליטה של סידן לעצמות ולהגברת הפעילות של סידן וויטמין D.
נחושת, מעורב בתהליכים הביוכימיים של סידור סיבי הקולגן, ייצור הסחוס, ובניית עצמות וסחוסי העצם.
מנגן, רכיב חשוב בחידוש הסחוס, מונע אוסטאופורוזיס ושברים ומגביר את ייצור העצם.
THYMOQUINON, המופק מתמצית קצח המשמש כאנטי דלקתי ומאיץ תהליך בניית העצם וחיזוקה.
ויטמין D, הידוע בחשיבותו לבריאות מערכת התנועה, עצמות השלד, המפרקים והשרירים.
תמצית כורכום ותמצית פלפל שחור, נוגדי דלקת המונעים הווצרות נפיחות וכאבים במפרקים.

יש לקחת בחשבון שהתהליך בניית ותיקון הסחוס הוא תהליך איטי שיכול לארוך שנים, ובזמן זה איכות החיים שלנו נפגעת. רצוי לקחת כמוסה אחת לפני השינה הגמישות ויכולת התנועה משתפרת, והכאבים נמוגים. כמוסה אחת לפנילמים. מחקרים הראו כי אצל אנשים שנטלו "מוביליטי", חל שיפור משמעותי שהתבטא בהפסקת כאבי הברכיים והירכיים תוך 4 עד 6 שבועות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה