עמוד הבית » טיפול סינדרלה במכשיר GentleMaxPro

טיפול סינדרלה במכשיר GentleMaxPro

גנטל מקס פרו של סינרון קנדלה צילום יחצ
entleMaxPro, מכשיר לייזר חדשני, המשלב שני סוגי לייזר במכשיר אחד ומהווה פלטפורמה למגוון רחב של טיפולים אסתטיים.

איך זה עובד?

אורך הגל   ND:Yag  1064 ננומטר, הוא הלייזר שלמעשה מטפל במרקם העור במכשיר. באמצעות אורך גל זה, נוצר חימום רקמה של העור שאינו מצריך זמן החלמה כיוון שהוא אינו פוצע עמוק אך כן מעביר פעולת חימום לעור המדמה כמו מתיחה זמנית המחליקה את עור הפנים וגורמת לו להיראות טוב יותר.

תוצאת הטיפול נשמרת לכ – 24 שעות   – טיפול מהסוג הזה אידאלי לביצוע לפני אירוע חשוב / חג   אך חשוב מכך, לאחר 24 שעות, כמו סינדרלה בדיוק, חימום הרקמה העדין יפוג ואיתו המראה הנוצץ- על מנת להיראות כך לאורך זמן – יש להקפיד על סדרת חמישה טיפולים כאשר טיפול מתבצע פעם בחודש.

במכשיר GentleMaxPro שני סוגי לייזר: GentleYag   1064 ננומטר, בשילוב עם אלכסנדריט 755 ננומטר GentleLase. שילוב זה מאפשר לראשונה בתחום זה, לבצע מגוון טיפולים אסתטיים למרקם העור ולתחזוק המראה הכללי וזאת לצד הסרת שיער בכל סוגי השיער וגווני העור.

מהירות פעולתו יוצאת דופן, ומאפשרת גם קיצור זמן משמעותי במהלך כל אחד מהטיפולים שמציע המכשיר.

המכשיר  החדשני שפותח על ידי קנדלה, ענקית הלייזרים, מאושר על ידי ה- FDA, ה – CE ומשרד הבריאות הישראלי, מאפשר בנוסף להסרת שיער טיפול גם בשלל בעיות כמו העלמת נימים או ורידים, טיפול בפטרת הציפורניים ואפילו מעניקים פתרון לרוזיצאה, ולשלל בעיות רפואיות נוספות.

המכשיר  למעשה חלק ממשפחת מכשירי הלייזר Gentle, שכבשה את תחום הסרת השיער וטיפולים אסתטיים בלייזר בכל העולם.  לכולם מאפיינים בולטים משותפים, כמו למשל:   מערכת ה DCD, מערכת קירור ייחודית פנימית מוגנת פטנט, להפחתת הכאבים באופן ניכר, ללא שימוש במקורות מקלים חיצוניים כמו קרמים.

הטיפולים יבוצעו במרפאות אסתטיות ורשתות מכונים. לבירור מיקומי מרפאות: 073-2442200.

WWW.CANDELAMEDICAL.COM

הוספת תגובה

הוספת תגובה