עמוד הבית » טיפים לשמירה על השיער בקיץ

טיפים לשמירה על השיער בקיץ

לוריאל פרופסיונל טיפוח שיער בעונת הקיץ צילום לוריאל חול
כמו שאת שומרת על העור שלך מהקרינה, כך עשי עם השיער שלך. מותג הטיפוח המקצועי לשיער לוריאל פרופסיונל חולק טיפים- כל מה שחשוב לדעת כדי לשמור על בריאות השיער בפרט בקיץ.

הזמן עובר וההתחממות הגלובאלית משפיעה על תחומי חיים רבים ובין היתר החשיפה לשמש משליכה באופן משמעותי  גם על השיער ועור הקרקפת. שמירה על בריאות השיער מתבקשת ובחודשי הקיץ חשוב להצטייד בכל האמצעים שעומדים לרשותנו כדי למנוע את האפשרות של נזקים בטווח המיידי והארוך.

בחודשי הקיץ בזמן הבילוי בים המלוח או בבריכה עם הכלור אין להשתמש במוצרי עיצוב שאינם מיועדים לכך או הותאמו במיוחד לשיערך.  כאמור עליהם ניתן לשמוע המלצה מקצועית מפי מעצב השיער שלך, שיבצע אבחון מקצועי לשיערך ויתאים לך באופן אופטימלי מוצרים מתאימים.

מי בריכה עם כלור- הכלור נמצא במי בריכות כתוסף קבוע המשמש להשמדת בקטריות וחיידקים. הכלור מזיק בעיקר לצבעי שיער, לקרום העור ולפרוטאין. התחושה היא צמיגות בשיער שהוא רטוב. בחשיפה ממושכת של השיער, הכלור מסוגל לשנות צבע וגוונים.

רצוי על חבישת כובע או מטפחת כשנמצאים מחוץ לבית ובמיוחד בבריכה או בחוף הים, ולמרוח על השיער תכשיר הגנה עמיד בפני מים שיסייע ביצירת שכבת הגנה עמידהלמספר שעות. ניתן כמובן לחזור על הפעולה בהתאם לצורך במשך השהייה. כמו שדואגים לעור הפנים, כך יש לדאוג גם לשיער.

בנוסף, כאשר חוזרים הביתה, יש  לבצע ניקוי יסודי של השיער והעור משאריות של מלח או מי כלור שהצטברו בשיער על ידי שימוש בשמפו וכמובן מסכת הזנה שמותאמים לפי סוג השיער והמרקם שלו (דק, רגיל, יבש, עבה וכיו').

כמו עור הגוף גם השיער זקוק לאתנחתא ולפסק זמן משהייה בשמש לכן ישיבה במקום מוצל ( למשל,תחת שמשייה) תהיה חלק מהתהליך כולו.

צילום לוריאל חול

שמירה על שיער – במקרה של שיער ארוך במיוחד שמתהדר בצבע מלא או עם גוונים חשוב מאוד להקפיד להשתמש במוצרים יעודים שימנעו נזקים מיידיים או דהייה בצבע השיער.

לאוכלוסייה הנחשפת במידה רבה למזג אוויר חם ויבש בעונת הקיץ כדאי לשקול להסתפר בתדירות גבוהה יותר, פעם בשלושה עד ארבעה שבועות, בכדי שניתן  במידת הצורך לגזור קצוות מפוצלים (שניזוקו מהחשיפה) ובכך לצמצם באופן משמעותי את הסיכוי ל"שבירת השיער" עקב כך. תספורת מדודה שתתבצע במקומות הנכונים בשיער תשפר את המראה שלו ותאפשר לנו, מעצבי השיער, להיות במעקב צמוד בכל הקשור לבריאות השיער שלך לאורך זמן.

אין להשתמש בגומיות שאינן מיועדות ואינן עמידות לאיסוף השיער מחשש שאלו יימסו מעוצמת החום על השיער.

רצוי להימנע ככל שניתן משימוש באביזרים ו/או בקישוטי שיער כמו קשתות וכיו' וכמו כן להימנע מאיסוף השיער על ידי קליפסים שלרוב מהודקים יתר על המידה.

לפני השימוש במוצרי חום (פן, מגהצי שיער וכו)  יש להשתמש במוצרי טיפוח ועיצוב מקצועיים המיועדים להגנה על השיער מפני חום ושמירה על עמידות הפן לאורך זמן.   מומלץ להשתמש בקרם החלקה מטפח, אידיאלי לפן, המזין ומגן על סיבי השיער ומעניק ברק והגנה על הקצוות. ניתן להשתמש גם במוצרים המכילים סיליקון, למשל סרום סיליקון מרוכז להחלקה ושליטה בשיער עם טכנולוגיה המספקת הגנה מפני לחות במשך 24 שעות, ושומרת על פן חלק וללא פריזים לאורך זמן.

למניעת קצוות יבשים רצוי ומומלץ להשתמש במסכה לשיער יבש עד יבש מאוד. המסכה מזינה את השיער גם בשכבות החיצוניות וגם בשכבות הפנימיות וכך משחזרת את הברק והרכות הטבעיים שלו.

לשיער עם תוספות, מומלץ להשתמש במסכה קלילה כדי לא להכביד על עור הקרקפת המזיע.

לשיער מתולתל, השמש הלחות, מי המלח והחול לא מומלצים ועלולים לגרום  לקשרים בשיער ופגיעה בתלתלים ובהגדרתם. מומלץ למרוח לפני החשיפה קרם לחות או מסכה מועשרת בלחות שיעניקו הזנה לשיער.

את מוצרי לוריאל פרופסיונל ניתן להשיג במספרות מורשות בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער

טלפון לשירות לקוחות 1-800-301-666

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה