עמוד הבית » טרנדים חדשים בתחום ההנעלה

טרנדים חדשים בתחום ההנעלה

צילום יחצ
רשת ההנעלה העולמית ALDO משיקה את קולקציית סתיו-חורף, ומביאה כמה טרנדים מרעננים, לצד פרשנויות חדשות לפריטים קלאסיים נצחיים. כמדי שנה, הרשת ממשיכה לחדש עם קולקציות מתחלפות מדי חודש, הנותנות פרשנות עדכנית לטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה.

בקולקצייה החדשה, ניתן למצוא כמה טרנדים מובילים, בהם נעליים בהדפסי חיות בצבעים נועזים ותוססים, מגוון פריטים שקופים וקולקציה בהשראת המערב הפרוע.

טרנד הדפסי החיות שמלווה אותנו כבר כמה עונות לא הולך לשום מקום. בין הדגמים "החייתיים" ניתן למצוא  בעונה הנוכחית מגוון רחב של נעליים גבוהות ושטוחות, העשויות עור רך בעל פרווה, בהדפסי נמר, טיגריס וזברה. במיוחד בולטים הדפסי עור הנחש הנועזים, שמגיעים הפעם גם לפריטים ספורטיביים כמו סניקרס.

סגנון נוסף שבולט בעונה הקרובה הוא סגנון הקואו-גירל, שנותן קריצה מעניינת ומיוחדת למערב הפרוע. הפריטים מגיעים בגוונים מדבריים חמים של שחור, בורדו וחום וביניהם ניתן למצוא מגפיים עד הברך בהדפסי תנין, מגפיי בוקרים ועוד.

למי שמחפשת ״לוק מסובב ראשים״, מציעה אלדו פריטים נועזיים ואקסצנטריים יותר, נעלי עקב  עקב שקופות או בעלות הדפסים צבעוניים. להשלמת הופעה מושלמת שאי אפשר להתעלם ממנה, מחדשת הרשת עם פריטים מיוחדים כמו עגילים ומשקפי שמש אוברסייז ופריטים בצבעוניות עזה.

לצד הטרנדים הנועזים יותר, ממשיכה הרשת גם בעיצובים בסגנון מעודן וקלאסי יותר האופייני לה. מדובר בקולקציה קלאסית עם תחושה של לוק לונדוני בעיקר, אשר מכילה נעלי אוקספורד, מגפונים חלקים בשילוב ניטים עדינים על הסוליה, נעלי עקב ועוד, והכל בצבעים האופייניים של שחור, בורדו ואפור בהיר.

קולקציית הגברים של אלדו לעונה זו מכילה מגוון רחב של נעליים בעלות סוליות גמישות, המציעות נוחות אשר

נותנת רמיזה לעולם האתלטי. בקולקציה ניתן למצוא נעליים אלגנטיות, מגפונים, סניקרס גבוהות ונמוכות, נעלי אוקספורד, לואפרס ונעליים עם רקמות בצבעים של שחור, לבן, אדום, חום, כחול כהה ועוד. אין ספק שקולקציה זו מדגישה בבירור כי ALDO אינם מעדיפים נוחות על פני אופנה או להיפך, אלא שילוב מוצלח בין השניים.

לאתר ALDO

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה