עמוד הבית » יום האישה בטיול שטח

יום האישה בטיול שטח

הנשים של לנדרובר. צלם אסף לב
13 נשים מפורסמות, כל אחת מצליחה בתחומה, חגגו את יום האישה הבינלאומי, המצוין ברחבי העולם ב-8 במרץ, בדרך חווייתית ומיוחדת: בנהיגת שטח מאתגרת עם רכבי היוקרה של לנד רובר.

הבנות הגיעו בשעה 10:00 בבוקר לאולם התצוגה של לנדרובר, בהרצליה פיתוח, ביניהן: שירלי בוגנים – שהגיעה עם חברתה טלי לגזיאל, מעיין אשכנזי – שהגיעה עם חברתה קורל, מאמנת הכושר אירה דולפין – שהגיעה עם הדוגמנית טיטי. נעמה קסרי – כוכבת הישרדות הגיעה מצוידת בשלוש חברות ילדות, כוהנת התזונה והוולנס מיכל צפיר – שהגיעה עם בתה מאיה צפיר.

כמו כן הגיעה כוכבת הנינג'ה והישרדות  אלינה לוי עם חברתה מורן, אשת התקשורת ומנחת הטלוויזיה מירי מיכאלי – הנמצאת בחופשת לידה של בנה הגיעה יחד עם חברתה לפאנל הבוקר איילת פריש. ונסה וידל – זוכת מסטר שף העונה האחרונה הגיעה עם אמה ועם  גל קספר גם ממסטר-שף. עוד הגיעו אלכס קליינשטיין, זוגתו של הזמר רמי קליינשטיין  והדוגמנית במיל'  שירז טל.

אלינה סיפרה שהיא מתחתנת ביוני, בג'ויה קלאב נתניה וסגרה לעצמה פינה עם רכב היוקרה שיסיע אותה לחתונתה.

טיטי סיפרה שהיא מפחדת מנהיגה אתגרית וזהו טיול הג'יפים הראשון שלה אך  אירה שנסעה איתה ברכב לקחה את ההגה לידיים ועדכנה שאוהבת לנהוג, ושהיא משמשת גם  כנהגת המשפחתית.

שירלי בוגנים הפתיעה את כולן כשסיפרה שהיא "חולת הגה" והתעניינה ברכישת רכב חדש…..

גם אשת התקשורת העיתונאית מירי מיכאלי סיפרה כי היא הנהגת המשפחתית ושירז טל סיפרה שעשתה רישיון כבר בגיל 16 וחצי  ועברה טסט שני.

בסיום האירוע  אמרה סיון שראל מנהלת מותג לנדרובר: "לרגל יום האישה המציין את העוצמה והרוח הנשית, בחרנו בנשים חזקות ומובילות  לקחת חלק בפעילות  "הכי חזקה בשטח". לדבריה: "אנו ממאמינים שהחיבור של עצמת הרכבים, יחד עם העוצמה הנשית הביאו לפעילות שאולי תהפוך למסורת……."

ונסה ממסטר שף שבאה עם אמה סיפרה שהיא מאוד שמחה לקחת חופש מכל עיסוקיה והטיפול בששת ילדיה, וחברה ברכב לגל קספר ששיתפו פעולה בשטח בדיוק כמו בתוכנית