עמוד הבית » יום הטבעונות הבינלאומי ב-1.11.19

יום הטבעונות הבינלאומי ב-1.11.19

מוזס- המבורגר ביונד. צילום- חיים יוסף
רשת MOSES מציעה 2 המבורגרים טבעוניים וטעימים המתאימים במיוחד

המבורגר העשוי מחלבון אפונה

מכיל המבורגר ביונד מיט, אייסברג, עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ

מחיר 69 ₪

המבורגר טבעוני

עשוי קינואה אדומה , סלק, בצל, גזר, עדשים אדומות, פטריות,צ'יאה, מלח, פלפל , טחינה

מכיל לחמניית בריאות, טחינה, אייסברג, עגבנייה  בצל סגול וארוגולה

מחיר 56 ₪

▪ כקבוצת מסעדות המבורגרים מובילה, המקפידה על איכות, ביצענו מספר מבחני טעימה, ושמחנו לגלות את אהדת הקהל כלפי הביונד בורגר. מדובר במוצר טוב, אמין וטעים. ההחלטה לשלב אותו בתפריט נבעה מרצוננו להגדיל את היצע המנות ללקוחותינו, בשילוב מוצר שאינו בשרי. בשנים האחרונות אנו מבחינים בנטיית הלקוחות, גם אוכלי הבשר וגם אלה שלא, לצריכת חלבון, שאינו  מגיע דווקא מן החי, אלא גם מהצומח. במקרה הנוכחי, שמחנו להכיר אופציה ראויה וטעימה, שבפיתוחה הושקעו משאבים רבים. אנחנו מאוד מאמינים במוצר ואוהבים אותו, ומרגישים שמדובר בפתרון מעולה עבור קהל לקוחותינו.

▪ הצלחנו לזהות שני סוגים של טבעונים- כאלה שלא אוהבים את הטקסטורה והטעם של הבשר, וכאלה שכן אוהבים, אך נמנעים מתוך מניעים אידיאולוגיים. ההמבורגר הטבעוני הנוכחי במוזס, למשל, מוצע ללקוחות כבר כמעט שנתיים. הוא מוכיח עצמו במכירות ובאהדת הקהל, ואין לנו כל מחשבה להוציאו מהתפריט. ההמבורגר הטבעוני שלנו נמצא תחת קטגוריית super food, עשיר בחומרים אקסטרה בריאים, דוגמת צ'יה, עדשים שחורות, טחינה ועוד, והוא בעל ערך תזונתי גבוה.

▪ את הביונד הכנסנו לתפריט לא במקום ההמבורגר הטבעוני, אלא כעוד חלופה ללקוחות שמעדיפים לצרוך חלבון מן הצומח ולא מן החי. אגב, גם לקוחות רבים, שאינן טבעוניים ורגילים לצרוך בשר, מעדיפים מעת לעת ליהנות מההמבורגר הטבעוני שלנו, או מהביונד מיט.

▪ הביקוש רב למנות צמחוניות וטבעוניות, והוא הולך וגדל. בסך הכול, נרשמה עליה במכירות הקטגוריה הטבעונית כולה-  אנו מייחסים זאת לטרנד המעבר לאוכל מן הצומח, ולעובדה כי בקרב המשפחות שמתארחות אצלנו, לרוב יהיה בן משפחה או יותר, שיעדיפו מוצר שאינו בשרי, ומקבלים היצע של מנות אחרות, המתאימות להם.

מוזס- המבורגר טבעוני.
צילום- חיים יוסף

▪ מעבר לכל זה, חשוב לזכור שבשר הינו מוצר בריא, כל עוד הוא נצרך במינון נכון והגיוני. מדובר במוצר איכותי, אנו מוכרים בשר טרי ואיכותי, באופציות של גדלים שונים, לכל סועד בהתאמה אישית.

ניתן להשיג בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ