עמוד הבית » יופי במגע יד"- השקת חנות חדשה של רשת אופטרה לונדון

יופי במגע יד"- השקת חנות חדשה של רשת אופטרה לונדון

צילום: נעמה משיח כהן
אתמול הושק בקניון איילון ר"ג פתיחת החנות ה- 10 של רשת הקוסמטיקה הבינלאומית אופטרה לונדון. הרשת מובילה בתחום מכשירי קוסמטיקה לעור הפנים ולגוף המספקת מענה מקצועי למכשור קוסמטי קליני לשימוש בייתי.

רשת הקוסמטיקה אופטרה פועלת ב-42 מדינות ברחבי העולם. אופטרה היא רשת המתמחה במכשירים קוסמטיים רפואיים לטיפוח באזורים שונים בגוף ובפנים המיועדים לשמירה ותחזוקת העור ולעידוד ייצור הקולגן, מיצוק ושיקום העור.

בחנות  קיימים כ- 15 מכשירים רפואיים מתקדמים ביתיים המיועדים לטיפולים אסתטיים וטיפוח העור כמו כתמי פיגמנטציה, קמטוטים, החדרת סרומים לעור, כהויות מתחת לעיניים, טיפול באזור צוואר נפול, צלוליט, אקנה ושיער. הטכנולוגיה שפיתחה אופטרה התבססה על שילוב של מחקרים קליניים שנעשו בלונדון לצד טכנולוגיה מקצועית לשימוש בייתי המביאה תוצאות טובות ובטוחות ללא תופעות לוואי.

המכשירים הביתיים יכולים להוות פתרון מעולה לנשים עם קריירה עמוסה שאין להן זמן רב להגיע לטיפולים במכון. היתרונות העיקריים של  עבור נשים עובדות:

  • נוחות – ניתן לבצע את הטיפולים בבית בזמן הפנוי, ללא צורך בתיאום תורים.
  • חיסכון בזמן – אין צורך בנסיעה למכון והמתנה, הטיפול מבוצע באופן מידי.
  • יעילות ותוצאות – המכשירים החדישים  ממוקדים לאזור בפנים ועם הזמן וההתמדה בטיפול מספקים תוצאות נראות לעין.
  • מחיר נוח – עלות רכישת מכשיר ביתי חד פעמית, לעומת עלות טיפולים חוזרים אצל קוסמטיקאית.
  • למרות שהמכשירים הביתיים יעילים ונוחים, הם כנראה לא יבטלו לחלוטין את הצורך בקוסמטיקאית, בעיקר בטווח הארוך.אז בהחלט, שילוב של טיפולים ביתיים עצמאיים יחד עם ביקורים תקופתיים אצל קוסמטיקאית ייתן את התוצאה הטובה ביותר לטווח הארוך.

ד"ר אינס ורנר מומחית לרפואת עור אסתטית ודרמטולוגית היא השגרירה של אופטרה לונדון בעולם ובישראל בעלת ניסיון רב גם בתחום המכשירים הביתיים.

מוצרי אופטרה נמכרים בחנויות הרשת בישראל ובעולם. החברה זכתה להכרה בינלאומית על פיתוח מוצרים חדשניים ואיכותיים המסייעים  ללקוחותיהם את מיטב הטיפולים האסתטיים בסטנדרטים הגבוהים תוך כדי שימוש בייתי.

הוספת תגובה

הוספת תגובה