עמוד הבית » "ירושלים בעקבות האור" תערוכת חוץ

"ירושלים בעקבות האור" תערוכת חוץ

צילום יח"צ הרשות לפיתוח ירושלים
אחרי חודשים ארוכים על הספה בבית, זה הזמן להיכנס לרכב הפרטי עם הקפסולה המשפחתית, או עם חברים טובים, ולעלות לירושלים שחוזרת לשגרת הבילויים ומזמינה ליהנות ממסלול צבעוני מרגש.

22 מבנים ירושלמים אייקונים יוארו בתאורות עיצוביות ומיצגי וידאו, אשר יהפכו אותם ליצירות אומנות מוארות ועוצרות נשימה בניצוחו של אומן התאורה גיל טייכמן ובניהולם האומנותי של מירב איתן וגסטון צהר. המבקרים יהינו מטיול לילי קסום ברחבי העיר, שם מחכות להם עבודות אור קסומות במקומות מרכזיים בעיר: הקרנות על מבנים, תאורה צבעונית עוצרת נשימה, מיצגי וידאו אינטראקטיביים, מופעי לייזר ומיצב אקטיבי מוסיקלי במתחם התחנה.

"ירושלים בעקבות האור" הוא יוזמה של המשרד לירושלים ומורשת, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד התיירות. ב-21 בפברואר יושק מסלול האור המיוחד שיעבור ברחבי העיר: גשר המיתרים, גשר בית המשפט העליון, הכנסת, מוזיאון ישראל, מגדל דוד, טיילת ארמון הנציב, ימק"א, המפלצת, תיאטרון החאן והתחנה הראשונה – כולם הופכים לתערוכת חוץ שמחבקת אתכם באור ואהבה.

צילום יח"צ הרשות לפיתוח ירושלים

את הנוסעים מלווה מדריך דיגיטלי, עם מוסיקה שמותאמת לכל יצירה, הסבר על המקומות שנבחרו ועל יצירות התאורה שמקשטות אותם, תוכלו לראות את המסלול המומלץ לנסיעה, או לבחור במסלול משלכם, כל  ההסברים באתר מוקלטים וניתן יהיה לשמוע אותם בלחיצת כפתור, האתר ינחה את המשתתפים כיצד להשתתף בפעילויות האינטראקטיביות וניתן יהיה להזמין בדרך ארוחה ממיטב המסעדות הירושלמיות האהובות בהן.

שר ירושלים ומורשת רפי פרץ: "עם ישראל היקר, בואו להנות בירושלים! שמח שהצלחנו להנגיש את יופיה של העיר המיוחדת הזו, בהתאם להנחיות ולרוח התקופה. מחכה לכם חוויה מדהימה, והזדמנות לעזור לעסקים שעברו טלטלה ומשבר גדול, להשתקם להתרומם ולהתחזק! יחד אנו מנצחים! מחכה ומצפה לכם".

צילום יח"צ הרשות לפיתוח ירושלים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים עושה את המקסימום על מנת ליצור פעילויות מותאמות לתקופה לקראת חזרה לשגרה, תוך סיוע ועידוד תושבים להשתתף במבצע החיסון הלאומי, זאת לצד המשך קידום והשקעה במיזמים תיירותיים. כולי תקווה כי עם החזרה לשגרה, תהיה ירושלים החלוצה ותפתח את שעריה עבור תיירות הפנים והחוץ לטובת כלל בעלי העסקים הפועלים בה".

 מעט על הצפוי:

גשר המיתרים:

זו ההזדמנות לשלוח ברכה מירושלים למישהו שחשוב לכם.

גשר המיתרים הופך להיות כלי לשליחת ברכות מירושלים באהבה. כל אחד יכול לבחור את הוידאו המועדף עליו באתר ולהקדיש אותו למשפחה, או למישהו מיוחד שיקבל אליו לנייד GIF עם הוידאו הנבחר על תמונת הגשר – מסך הלדים הגדול ביותר בבירה!
מוזיאון ישראל:

צמאים לאומנות בימי הסגר האינסופיים? אנחנו מביאים אליכם אומנות בתנועה במוזיאון ישראל. המוזיאון הגדול בישראל חושף את אוספיו ומוציא אותם ממעמקי הארכיבים ישר אליכם. רחבת הכניסה והחנייה של המוזיאון יהפכו למסלול אמנות, במסגרתו יוכלו המבקרים להתבונן דרך המכוניות במסכי ענק עליהם יוקרנו עבודות בהשראת פרטי אמנות וארכיאולוגיה מאוסף מוזיאון ישראל. העבודות יוקרנו גם על כיפת היכל הספר וביתן הכניסה של המוזיאון.

טיילת ארמון הנציב:

בתצפית הטיילת אפשר להנות ממופע החוצות הכי גדול בארץ! מופע לייזרים גדול ומרשים משישה מוקדים שונים ברחבי העיר המכוונים אל עבר הטיילת. חגיגה של צבעים ואורות בליווי פס קול עשיר אשר צובעת את העיר והשמים, במיוחד בשבילכם!

אייקונים ירושלמים:

מקומות חשובים בירושלים כמו מגדל דוד, תיאטרון החאן, גשר בית המשפט העליון, התחנה הראשונה, ימק"א, המפלצת, נצבעים מחדש בצבע ואור, מספרים סיפור חדש על המקומות. רבים מהמקומות שנבחרו לאורך המסלול, מעולם לא הוארו בעבר והם מקבלים לראשונה זרקור צבעוני ומחכים לכם.

חוגגים במכוניות בחניית מתחם התחנה:

אחת הנקודות שאסור לפספס במסלול היא חניית מתחם התחנה, שם ניתן יהיה לבלות במיצב אקטיבי מוסיקלי ראשון מסוגו: מוסיקה מעולה והמבלים רוקדים בתוך המכוניות, משתוללים עם אורות הרכבים, חוגגים ביחד אך באופן הכי בטוח שיש.

לפרטים: www.itraveljerusalem.com | www.followthelights.org.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה