עמוד הבית » כיצד להתאפר לפורים כל השלבים

כיצד להתאפר לפורים כל השלבים

צילום: יח"צ
בית הספר לאיפור רוית אסף

כמו בכל שנה מביא איתו חג פורים שפע של רעיונות לתחפושות. ואחת ההנאות הגדולות באיפור לפורים, היא לבחור בכל פעם דמות אחרת. לצד התחפושות האהובות כמו ליצנים, שלדים,פיות, גיבורי על ותחפושות חיות למיניהם. תחפושות לפורים הכוללת גם איפורי פנים לפורים שמבוססות על תוכנית טלוויזיה,סדרה, סרט או משחק המחשב של השנה, אלה התחפושות אשר מאפשרות למאפרים המתמחים בציורי פנים ליצור איפורי פנים מרהיבים לילדים ולמבוגרים.

בפורים 2019 התחפושת המדוברת ביותר, היא של הדמויות בסדרת הטלוויזיה במצליחה של רשת נטפליקס "בית הנייר".

הדרך הקלה להתחפש לאחת הדמויות של החוטפים היא סרבל אדום ומסיכה של דאלי, אשר כבר נמכרות בכל רחבי הרשת. אך, הדרך היצירתית יותר היא ליצור את המסכה של דאלי עם איפור לפורים. השנה ביקשנו מארבע מאפרות בוגרות קורס איפור מקצועי ואיפור אומנותי ברשת רוית אסף ,ליצור את האיפור לתחפושות המובילות בפורים 2019,תוך שילוב של איפור אומנותי ואיפור יופי.

WhatsApp Image 2019-02-04 at 9.43.09 AM.jpeg
איפור פנים לתחפושת אינדיאנית.איפור דניאל ניניו, צילום יח"צ

שלב ראשון

אפרי את הפנים באיפור ביוטי,התמקדי בעיניים, השתמשי בצלליות בצבעים של אדום, זהב ואיילנר שחור.

WhatsApp Image 2019-02-04 at 9.43.08 AM (1)
צילום: יחצ

שלב שני

כדי ליצור את המסכה, ציירי פס עבה עם צבע מים אדום ומכחול רחב. הוסיפי עם צבע מים לבן ומכחול דק, פסים ונקודות בין הגבות. קשטו את  אזור הלחיים והצוואר עם הדבקה של אבנים ונצנצים.

WhatsApp Image 2019-02-04 at 9.43.08 AM
צילום: יחצ

שלב שלישי

בעזרת מכחול רחב, ציירי פס לבן לרוחב ומלאי  את הצוואר בצבע אדום. הדביקי אבנים קטנות לאורך הצוואר כמו שרשרת.והסיפי אבנים ונצנצים לקישוט. בעזרת מכחול דק, ציירי פסים עם צבעי מים לבן וחום לאורך הצוואר

WhatsApp Image 2019-02-04 at 9.43.09 AM (1)
צילום: יחצ

אולי יעניין אותך גם: הסעות לאירועים

גלגל קונסילר צילום : ישראל כהן

סומק טרהקוטה בגוון ברונזה צילום: ישראל כהן

איילנר ג'ל שחור צילום: ישראל כהן

כמו בכל שנה חג פורים זה החג שבו הכול מותר והכול אפשרי. תנו לדמיון וליצירתיות שלכם לקחת אתכם לכל מקום שתרצו. ותזכרו תמיד שאם אתם רוצים איפור מקצועי יותר  לתחפושת, צוות המאפרים  והבוגרים של רוית אסף הרשת המובילה למקצועות האיפור והיופי, עומדים לרשותכם.

איפור: דניאל ניניו

חג שמח…..

להשיג ברשת רוית אסף.