עמוד הבית » כך תשיגי את המראה השקוף וזוהר .

כך תשיגי את המראה השקוף וזוהר .

מראה ניוד של יוסי ביטון צילום שרית מור דוגמנית ריצ'ל לאור
טרנד שמלווה אותנו בשנים האחרונות ומרגע לרגע מתעצם הוא איפור בגווני ניוד, מראה שקוף ומבריק, שמכניס אותנו לתחושות של less is more, שומר על המראה הנחשק השזוף ומעניק מראה עירום מבוקש בעולם האופנה. אומן האיפור יוסי ביטון, בעלים של רשת חנויות האיפור ובתי ספר למאפרים, עם הפקה ספיישל.

מתחילים בניקוי הפנים עם מסיר איפור עשיר בלחות, שלא מייבש את עור הפנים.

ממשיכים בנחת קרם לחות, פריימר מזין שיעניק גם עמידות למוצרי האיפור לאורך שעות היום.

כדי להשיג בסיס טוב לצלליות – הניחי על העפעפיים קונסילר במרקם נוזלי, בגוון של העפעף וטשטשי בעזרת ספוגית לטקס לחה

צלליות: כעת הניחי בעזרת מברשת שטוחה צלליות בגווני שמנת-זהב בזוויות הפנימיות של העיניים. בזוויות החיצוניות הניחי, עם אותה מברשת, צלליות בגוונים חומים מוזהבים -רכים. הצלליות המוזהבות ירככו את המראה ויתנו לו אשליה של עומק. במרכז העפעף הניחי צלליות בגוון חום-ברונזה שיתכתבו עם המראה הנקי- שזוף. מתחת לגבה הניחי צללית קרמית- לבנה מבריקה המעניקה מראה של עין מורמת וגבה גבוהה, מומלץ להניח בשורש ריס תחתון אייליינר בגוון שמנת, עמיד במיוחד, מראה שפותח את העין ויוצר תחושת ניקיון וצלילות.

הנחת צללית קונטור בשקע העפעף
צילום שרית מור

 

הנחת המייקאפ: קחי את המייק אפ הנוזלי הרגיל שלך והוסיפי לו מעט מייק אפ מבריק בגוון ברונזה. ערבוב של כמות קטנה במיוחד לא יפגע בגוון המייק-אפ אבל ייתן לו את הברק המרשים של הלוק כולו. מומלץ ביותר להניח את המייק אפ בעזרת מברשת מייק-אפ אשר משלבת שערות שדוחסות ומדקקות את השכבה  כך ששכבת המייק-אפ תראה עדינה ואחידה.

הנחת מייקאפ
צילום שרית מור

סומק ברונזר: בעזרת מברשת סומק הניחי סומק שהגוון הבולט בו הוא גוון הברונזה. חשוב מאוד לבחור גוון עם ברק עדין, בכדי למנוע מראה מיוזע. אפשר להוסיף לסומק את הצללית המוזהבת- ורדרדה שבחרת בה לעיניים, כדי לרכך מעט את המראה ולהוסיף רכות ועידון. למראה מודגש יותר ויצירת גבולות חדים יותר ניתן להניח גווני קונטור מתחת לעצמות הלחי ולהדגיש יותר את מבנה הפנים.

הנחת צצליות מוזהבות בהירות
צילום שרית מור

נגיעות סופיות של שימר נוזלי יתרמו למראה הנחשק, בעצמות הלחיים הגבוהות ובגבולות השפתיים, ניתן גם להניח על הצוואר ולהתמזג לעצמות הגוף, מראה התורם לזוהר לאיפור אירוע חשוב.

שפתיים: מראה הניוד השולט מציג קשת של צבעים מהרכים העירומים ביותר עד ניודים בגווני ורודים וחומים מתכהים. כל גווני העור למינהם מובילים השנה מראה פראש וזוהר. מראה אשר ניתן להעצים בעזרת גלוס עם הברקה.

הברקת השפתיים
צילום שרית מור

כדי לשמור על מראה עיניים רך ונקי וותרי על הנחת מסקרה שחורה כהה והעדיפי מסקרה חומה עדינה המתכתבת עם צבעי הניוד המבריקים.

הנחת אייליינר שמנת
צילום שרית מור

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה