עמוד הבית » כלי בישול סולתם, מחייה 13, תחליבי רחצה דאב, פינוק בשמני אבוקדו וכורכום

כלי בישול סולתם, מחייה 13, תחליבי רחצה דאב, פינוק בשמני אבוקדו וכורכום

סדרת בישול שייני סולתם, צילום יחצ

מחסדרת כלי בישול חדשה בעלי עיצוב מרוקע, העשויים אלומיניום רב שכבתי שמיוצר בתהליך Forged מתקדם. הם בעלי ציפוי Non Stick Food Safe המונע את הידבקות המאכלים אליהם ובמקביל מסייע לשמירה על הבריאות על ידי כך שמאפשר שימוש מופחת בשמן וציפוי ייחודי, המפזר את החום בצורה שווה ויעילה לקבלת תוצאת בישול מיטבית והופך אותם לחזקים ועמידים לשנים רבות קדימה. המוצר אינו מכיל PFOA, קדמיום ועופרת, ולכן נחשב ידידותי לסביבה. הכלים מאובזרים במכסה זכוכית חסין חום ובידיות מבדדות ונוחות לאחיזה, בין הידיות לגוף כלי הבישול נמצאים מגיני להבה המונעים את התחממותן של הידיות ושומרים על בטיחות.

המגוון בסדרת Shiny –  כולל: סוטז' 24 ס"מ + 28 ס"מ,  מחבת – 20, 24, 28 ס"מ, סיר 20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ בצבעי שחור ולבן.

טווח מחירי הסדרה במחירי השקה: מ- 90 ₪ ועד 300 ₪ ו- 5 שנות אחריות.

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

נסיינית המערכת: בדקתי את המחבת לצורך טיגון, שמתי חצי כמות השמן שאני בדר"כ מטגנת, מציינת הידית לא היתה חמה, השניצלים לא נדבקו וגם טוגנו באופן שווה לא הייתי צריכה להזיז את מקומם על מנת לפזר את החום בהתאם.השניצלים טוגנו במהירות, ניקוי המוצר היה קליל ומהיר ולא נשאר בדפנות ליכלוך. לפי הוראות היצרן המחבט לא "משחרר" חומרים מסוכנים.

מחייה 13

בבקבוק חדש ומציע טעם חדש, רוזטה שקדים, שמצטרף לשני הטעמים הקיימים בשוק, לימון ואשכולית אדומה. מדובר על משקה אניס בסגנון ים תיכוני קליל, בשילוב מיצי פירות טריים, המופק מתזקיק ענבים ומכיל 13% אלכוהול. מחייה 13 הוא פיתוח ישראלי מקורי.מקור השם מבוסס על צירוף בין המילה "מחייה", שהינה כינוי לערק על פי יהודי צפון אפריקה, והספרה 13 הנחשבת למספר בעל משמעות על פי היהדות.  כשר לפסח ולכל ימות השנה, בכשרות בד"צ בית יוסף.

מחייה, צילום איל קרן

מחיר מומלץ לצרכן : 60 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: אחרי ארוחת ערב, מגיעים חברים, בן זוגי מכין עבורנו כוסות מחייה עם נענע וקרח שמשדרג את טעם.  טעמו של הרוזטה מזכיר את הערבים ביוון ניחוח ים תיכוני לא מאכזב, סדרה בעלת טעמים שונים המתאימים לכל החברים. לחיים ופסח כשר.

סדרת תחליבי רחצה מותג  DOVE

הסדרה מכילה רכיבי לחות מבוססי צמחים ושאינה מכילה סולפטים. בנוסף, אריזות המוצר עשוי לפחות 75 אחוז פלסטיק ממוחזר ונושאות את תו PETA המוערך.

Protecting care  – תחליב רחצה עם שמן זית, המעניק לעור רכות מיידית, מגן עליו ומזין אותו. הנוסחה העדינה בעלת ריח ייחודי, נספגת בקלות בעור ומטפחת אותו לאורך זמן.

dove עם שמן זית מחיר 24.90 שח קרדיט יחצ

Reviving – תחליב רחצה עם רימונים ותמצית פרח ההיביסקוס, מחייה את העור, מרענן אותו ומעניק רכות מיידית. הנוסחה הקלילה והאיכותית מטפחת את העור ומשאירה אותו עם ריח אביבי במיוחד.

dove עם רימונים והיביסקוק מחיר 24.90 שח קרדיט יחצ.

נסיינית המערכת: התחלבים מנקים ומטפחים את העור,המרקם קטיפתי המעניק לעור באופן מיידי לחות והשפעתו מורגשת על העור, הריחות יוצרות רוגע כמו מסע קסום.

סדרת פינוק בשמני אבוקדו וכרכום.

שמפו ומרכך בתוספת אבוקדו וכורכום מסייעים בהזנת השיער בלחות ומעניק לשיערך רכות וגמישות. הנוסחה העשירה , השואבת השראה מהטרנדים המובילים של עולם הטיפוח, מטפחת את שיערך ומותירה אותו במראה בריא ומלא חיוניות.

תחליב רחצה בתוספת אבוקדו וכורכום תחליב רחצה פינוק בתוספת שמן אבוקדו ושמן כורכום מסייע בהזנת העור בלחות ומעניק לו תחושה מרגיעה. הנוסחה העשירה, השואבת השראה מהטרנדים המובילים של עולם הטיפוח, מכילה מרכיבי ניקוי עדינים המעניקים לעורך גמישות ומראה עור בריא ומטופח.

700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

נסיינית מערכת: סדרת טיפוח של השיער להזנה הפועל למראה רוך, זוהר. השילוב של אבוקדו וכורכום יוצרים ריח טהור של שמן אבוקדו ארומטי. השמפו מספק לקרקפת ולשיער להסיר הליכלוך, אבק ומותיר את השיער נקי, רענן ומבריק.